МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Новітні перспективи сімейного виховання у XXI століттіXXI століття прогнозується як століття нового злету державотворення, демократизації, гуманізації суспільства, злету сили розуму і порядності. Типові прикмети століття позначаються і на педагогіці, сімейному вихованні. Новітні перспективи виховання у XXI ст. будуть визначатися: 1)традиційною українською родиною з українським родинним національним вихованням, адекватним сучасним і майбутнім потребам суспільства; 2) укріпленням сім'ї (деформаціям - ні); 3) розумінням того, що українська родина покликана ростити українців; 4) боротьбою з такими негативами, як спотворення родинних чеснот, норм моралі, виховних традицій; чвари, пияцтво, наркоманія, занедбаність батьківської педагогіки, статева розпуста, неробство, зрада, розлука, спад дітності, сирітство, апатія, безвідповідальність; 5)поверненням до українського народного родинознавства, до відродження статусу української родини; 6) моральною підготовкою молоді до життя; 7) входженням у лоно рідної педагогічної культури; 8)боротьбою з так званою «сексуальною революцією», розгулом проституції та порнографії; 9) укріпленням авторитету української родинної педагогіки; 10)честю і солідарністю української родини, дотриманням єдності, наступності, спадкоємності поколінь; родинною і подружньою злагодою, зваженістю, розсудливістю, обачливістю, сексуальним вихованням, формуванням майбутнього сім'янина, плеканням шлюбних пар нової генерації, вихованням гідних громадян України. Література для самостійного опрацювання 1. Етнографія України / За ред. С.А. Марчука. - Л., 1994. 2. Історія української педагогіки. - К., 1999. 3. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). -К.,1994. 4. Концепція безперервної системи національного виховання. — К., 1994. 5. Кравець О.М. Сімейний побут і звичаї українського народу. - К., 1966. 6. Стельмахович М.Г. Українська народна педагогіка. - К., 1997. 7. Стельмахович М.Г. Українська родинна педагогіка. — К., 1996. 8. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К., 1979. 9. Українознавство: Посібник. - К., 1994. Контрольні запитання і завдання 1. Який ваш ідеал сім'ї? 2. Які виховні традиції вашої сім'ї? 3. Визначте функції, статус, істотні ознаки сучасної сім'ї. 4. Складіть таблицю «Принципи народного сімейного виховання». 5. Використовуючи працю А.С. Макаренка «Лекції про виховання дітей», визначте її педагогічну проблематику, загальні умови сімейного виховання.
ТЕМА 9. Українське народне дитинознавство ПЛАН 1. Місце, статус дітей, проблема дітності в українській народній педагогіці.
2. Суть народного дитинознавства, його основні компоненти.
3. Сімейні звичаї й обряди, пов'язані з дитиною.
4. Народна характеристика дітей, їх вікова періодизація. Читайте також:
|
||||||||
|