Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Олександр Духнович

О. Духнович обстоював ідею узагальнення і пропагування украї­нської народної педагогіки. 1857 року він видав посібник «На­родна педагогія». Педагог в умовах жорстокого засилля Австро-Угорської монархії в Україні виступає за народні школи і вихо­вання, за вивчення рідної мови, пропагує народні педагогічні тра­диції. Для О. Духновича народність - це демократизація освіти, фактична доступність її для всіх прошарків українського насе­лення. «Народна педагогія» Духновича сповнена віри в обдаро­ваність, великі здібності селянських дітей. Відстоюючи ідею на­родності виховання, О. Духнович упорядковує перший на Закар­патті буквар рідною мовою під назвою «Книжица читальная». Він щиро прагнув прищепити молоді прості, морально здорові погляди народу на життя і призначення людини, в основі яких -праця. Він також бажав, щоб усі справи освіти народ вирішував сам. Духнович давав учителям конкретні поради щодо вихо­вання в дітей «народолюбия». Він рекомендує проводити з діть­ми народні ігри, свята, вивчати народні пісні. Завдання, зміст і методи морального виховання Духнович погоджує з народною педагогікою. На перший план він висуває вимогу виховання гу­манізму, чесності, працьовитості, патріотизму, колективізму. Пе­дагог радить привчати дітей до праці з раннього віку в умовах сім'ї, використовуючи при цьому традиційні види господарської діяльності українців (землеробство, городництво, квітникарство, бджільництво, садівництво, домоводство, різні ремесла, рукоділ­ля). Найкорисніше з малих років прищеплювати любов до того виду діяльності, з якого діти їстимуть хліб (землеробство).

 


Читайте також:

  1. Директор - Єрашов Євгеній Олександрович
  2. Д’яченко Олександр Георгійович
  3. Єфремов Олександр Сергійович
  4. Компанієць Наталія Олександрівна
  5. Лірика Миколи Вороного та Олександра Олеся
  6. Олександр Довженко
  7. Олександр Довженко «Зачарована Десна»: автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті
  8. Олександр Петрович Довженко (1894-1956 pp.) Життєвий і творчий шлях
  9. Опперман Олександр Фрідріхович
  10. Психологічний напрям. Олександр Опанасович Потебня
  11. Творчість Олександра Блока




Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пантелеймон Куліш | Юрій Федькович

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.