Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркс К., Энгельс Ф. Немецкая идеология

Производство идей, представлений, сознания первоначаль­но непосредственно вплетено в материальную деятельность и в материальное общение людей, в язык реальной жизни. Образо­вание представлений, мышление, духовное общение людей яв­ляются здесь еще непосредственным порождением материаль­ного отношения людей. То же самое относится к духовному производству, как оно проявляется в языке политики, законов, морали, религии, метафизики и т.д. того или другого народа. Люди являются производителями своих представлений, идей и т.д., - но речь идет о действительных, действующих людях, обусловленных определенным развитием их производительных сил и - соответствующим этому развитию - общением, вплоть до его отдельнейших форм. Сознание …никогда не может быть чем-то иным, как осознанным бытием, а бытие людей есть реальный процесс их жизни. Не сознание определяет жизнь, а жизнь определяет сознание. При первом способе рассмотрения исходят из сознания, как если бы оно было живым индивидом; при втором, соответствующем дей­ствительной жизни, исходят из самих действительных живых индивидов и рассматривают сознание только как их сознание.

 


Читайте також:

  1. Виникнення та розвиток марксистської економічної теорії
  2. Еволюціоністські та формаційні концепції (Е.Дюркгейм, Л.Уайт, К.Маркс, А.Тойнбі, О.Конт, К.Ясперс).
  3. Зародження Марксистської економічної теорії
  4. Історична школа та марксизм.
  5. К. Маркс та його економічні погляди
  6. Карл Маркс
  7. Карл Маркс (1818-1883) - політичний діяч, соціолог, філософ, історик, економіст. Головна ідея вчення Маркса - ідея матеріалістичного розуміння історії.
  8. Класична економічна теорія, історична школа, марксизм
  9. Класичні теорії в соціології права: М. Вебер, Е. Дюркгейм, К. Маркс, Т. Парсонс
  10. Культурологічний, цивілізаційний, інформаційний та марксистський підходи до дослідження соціальних процесів
  11. Мальтус і Маркс
  12. Маркс К. К критике политической экономии. Предисловие




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркс К. К критике политической экономии. Предисловие | Гегель Г. В. Ф. Философия истории

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.