МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
EXERCISESEXERCISE 1. Укажите русские эквиваленты следующих слов и словосочетаний: 1.to provide a home; 2.both harmless and less or more dangerous; 3.to be associated with; 4.the growth medium; 5.to cause infection, 6.gumboils; 7.to survive extremes of temperature; 8.to be highly resistant to destruction.
EXERCISE 2. Найдите в тексте эквиваленты следующих слов и словосочетаний: 1.безвредный 2.более или менее опасные 3.в соответствии с формой 4.ассоциироваться 5.менее вирулентный 6.острый 7.споры 8.перепады температуры 9.более благоприятные условия 10.разрушение
EXERCISE 3. Процитируйте предложения из текста со следующими словами и словосочетаниями: 1.to provide a home 2.to take part in 3.to be subdivided into 4.to be found 5.to grow in twisted chains 6.to initiate 7.to cause infection 8.to grow in small clusters 9.to survive 10.to be highly resistant.
EXERCISE 4. Ответьте на вопросы: 1.What does a mouth provide a home for? 2.Are all bacteria harmless? 3.What groups of bacteria do you know? 4.How are bacteria subdivided? 5.What are bacilli and where are they found? 6.How do streptococci grow? 7.What do they initiate? 8.What bacteria are called staphylococci? 9.What can be found in acute necrotizing ulcerative gingivitis? 10.Can spores survive extremes of temperature?
EXERCISE 5. Закончите следующие предложения: 1.Streptococci are less virulent than … 2.Viruses are sometimes more dangerous than … 3.One strain of staphylococcus is easier found in gumboils than … 4.Spores are more resistant to destruction than … 5.Bacteria are often more dangerous than … 6.Inflammation may be more protective than … 7.Infection may be often the initial cause of the disease than …
EXERCISE 6. Переведите на английский следующие предложения: 1. Большинство бактерий безвредны, но некоторые вызывают серьезные заболевания. 2. Споры гораздо более устойчивы к неблагоприятным условиям, чем другие бактерии. 3. Они более устойчивы к разрушению, чем другие виды бактерий. 4. Этот вид бактерий такой же опасный, как и тот, который мы изучили на прошлом занятии. 5. Иногда воспаление – скорее неблагоприятная реакция, чем защитная.
EXERCISE 7. Задайте 10 вопросов по тексту. EXERCISE 8. Перескажите текст.
PLAN OF THE RETELLING 1.I have read the … which is called… Читайте також:
|
||||||||
|