Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль – 2. БЖД у надзвичайних ситуаціях

№ НЕ Назва модуля (М) або навчального елементу (НЕ) Зміст навчального елементу Вид заняття Види діяльності та поточного контролю Кількість балів за вид ІНДЗ Кількість балів за ІНДЗ Всього балів на НЕ
Л С Пр Лаб
НЕ 2.1. Основні положення і принципи забезпечення безпеки життя та діяльності людини 1. Структура єдиної державної системи цивільного захисту ЄДС ЦЗ . 2. Основні заходи цивільного захисту. 3. Режими функціонування єдиної системи цивільного захисту ЄДС ЦЗ. - - - - письмове визначення термінів і категорій; - письмове домашнє завдання     1,0   1,0     2,0
НЕ 2.2 Надзвичайні ситуації мирного часу. Їх характеристика 1. Надзвичайні ситуації техногенного походження. Надзвичайні ситуації на транспорті (автомобільний, повітряний, морський, річковий, залізничний, трубопроводний); виробничі аварії . 2. Особливості аварій і катастроф на хімічно-небезпечних об’єктах.. 3. Характеристика уражень персоналу ХНО і населення. Способи захисту (отруєння хлором; речовинами переважно загально-отруйної дії, нейротропними отрутами; отруйними технічними рідинами), способи і засоби санітарно-хімічного захисту. 4. Пожежі техногенного походження. 5. Надзвичайні ситуації природного характеру. 6. Загрози медико-біологічного характеру. -   - - письмове визначення термінів і категорій; - письмове домашнє завдання   - реферативні доповіді; - тестування; - усне опитування; - фіксований виступ; - контрольна робота; - розв’язування задач; - письмове визначення термінів і категорій   1,0   1,0     3,5 0,5 3,5 1,0 3,5 3,0     1,0     2,0     13,5 (4,5+4,5+4,5)
НЕ 2.3 Аварії на атомних електростанціях та радіаційно-небезпечних об’єктах.Основи радіаційного захисту 1. Аналіз загроз радіаційної небезпеки в Україні. 2. Особливості аварій та катастроф на радіаційно- небезпечних об′єктах. 3. Оцінка радіаційної обстановки. Прилади радіаційної розвідки. 4. Захисні та лікувально-профілактичні заходи при радіаційних аваріях. 5. Аналіз наслідків Чорнобильської катастрофи.   - - - - реферативні доповіді; - тестування; - усне опитування; - фіксований виступ; - контрольна робота; - розв’язування задач;   - письмове визначення термінів і категорій   3,5 0,5 3,5 1,0 3,5 3,0     1,0     9,0 (4,5+4,5)
НЕ 2.4 Психологія екстремальних ситуацій. Тероризм 1. Психологія безпеки діяльності (психічні процеси і стани; особливі психічні стани; мотивація діяльності). 2. Сучасний тероризм (фізичний, психологічний). 3. Прояви тероризму . 4. Сучасні види тероризму (ядерний, екологічний, комп’ютерний, електромагнітний). 5. Сучасні засоби терору (хімічна, бактеріологічна, електромагнітна, психотропна і психотронна зброї).     -     -         - - реферативні доповіді; -тестування; - усне опитування; - фіксований виступ; - контрольна робота; - розв’язування задач; - письмове визначення термінів і категорій   3,5 0,5 3,5 1,0 3,5 3,0     1,0         4,5
НЕ 2.5 Перша медична допомога потерпілим 1. Загальне поняття про першу медичну допомогу. 2. Способи зупинки кровотечі. 3. Перша медична допомога при: кровотечах, травматичному шоці, асфіксії, електротравмі, утопленні та повішанні, тепловому та сонячному ударах, відмороженнях, опіках, переломах кісток. 4. Перша медична допомога при закритих і відкритих ушкодженнях (череп, щелепа та обличчя, шія, хребет, живіт, органи сечовидільної системи, таз). 5. Правила поведінки з потерпілими при травмах. 6. Перша медична допомога при отруєннях.       -реферативні доповіді; -тестування; - усне опитування; - фіксований виступ; - контрольна робота; - розв’язування задач; - письмове визначення термінів і категорій   3,5 0,5 3,5 1,0 3,5 3,0   1,0       9,0 (4,5+4,5)

Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  5. Види надзвичайних ситуацій та їх класифікація.
  6. Види надзвичайних ситуацій, їх класифікація та характеристики
  7. Види та причини виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру
  8. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  9. Витрати від надзвичайних подій
  10. Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  11. Джерела виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру та їх класифікація
  12. ДІЇ НАРЯДІВ КОНВОЙНОЇ СЛУЖБИ ПІД ЧАС НАДЗВИЧАЙНИХ ПОДІЙ, УСКЛАДНЕНІ ОБСТАНОВКИ І В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль – 1 БЖД у повсякденних умовах | Модуль –3. Індивідуальне науково-дослідне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.