Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порушення провадження у справі про банкрутство

Суддя, прийнявши заяву про порушення справи про банкрутство, не пізніше ніж на п'ятий день з дня її надходження виносить і направляє сторонам та державному органу з питань банкрутства ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство, в якій вказується:

● про прийняття заяви до розгляду;

● про проведення процедури розпорядження майном боржника;

● призначення розпорядника майна;

● дата проведення підготовчого засідання суду (засідання має відбутися не пізніше ніж на тридцятий день з дня прийняття заяви про порушення справи про банкрутство, якщо інше не передбачено цим Законом);

● про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.

Більш детально процедуру введення мораторію на задоволення вимог кредиторів регламентовано ст. 12 Закону.

Якщо при прийнятті заяви про порушення справи про банкрутство призначити розпорядника майна неможливо, розпорядник майна призначається на підготовчому засіданні.

Суддя після винесення ухвали про порушення провадження у

справі про банкрутство не пізніш як на другий день з дня її винесення передає текст ухвали для офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті судової влади України.

До дати проведення підготовчого засідання боржник зобов'язаний подати в господарський суд та заявнику відзив на заяву про порушення справи про банкрутство. Вимоги до інформації, яка повинна міститися у відгуку, передбачена в ч. 3 ст. 11 Закону.

Головна мета відзиву – з’ясувати загальну суму заборгованості боржника перед кредиторами та відомості про наявне у боржника майно.

3. Підготовче засідання господарського суду у справі про банкрутство провадиться за участю сторін і має на меті визначення обґрунтованості вимог кредиторів і заперечень боржника (якщо такі будуть) на підставі оцінки поданих документів та пояснень сторін.

Згідно ч. 11 ст. 11 Закону за результатами цього засідання виноситься ухвала, якою визначаються:

● розмір вимог кредиторів, які подали заяву про порушення справи про банкрутство;

● дата складення розпорядником майна реєстру вимог кредиторів, який має бути складений та поданий до господарського суду на затвердження не пізніше двох місяців та десяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду;

● дата попереднього засідання суду (не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду);

● дата скликання перших загальних зборів кредиторів (не пізніше трьох місяців і десяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду);

● дата засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи про припинення провадження у справі про банкрутство (не пізніше шести місяців після дати проведення підготовчого засідання суду).


Читайте також:

  1. I. Сторони в справі про банкрутство
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  4. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  5. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  6. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  7. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  8. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  9. Адміністративне правопорушення
  10. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  11. Адміністративне правопорушення, його ознаки та склад
  12. Адміністративне правопорушення.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інші суб’єкти , передбачені Законом | Процедура розпорядження майном боржника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.