МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна характеристика епохи ВідродженняВідродження (фр. Ренесанс) – перехідна епоха в історії європейської культури від Середньовіччя до Нового часу, тобто з к.. ХІІІ до поч. ХVІІ ст.. Назва «Відродження» вказує на зв′язок нової культури з античністю. Врезультаті хрестових походів італійцям стали відомі зразки мистецтва ,літератури античності. Це викликало величезний інтерес. Використовуючи античну спадщину, інтелігенція не просто пасивно засвоювала її, а переробляла по- своєму,формуючи новий світогляд, протилежний світогляду феодалізму. Ще одна назва епохи Відродження – Гуманізм( з лат.людяний). Гуманізм Відродження полягав у тому, що основою світогляду цього часу було визнання духовної естетичної краси земної людини, повага до людської особистості, визнання її безмежних можливостей. Мистецтво Відродження направлене на відображення краси і сили людської особистості. Великою мірою епоха Ренесансу відроджує античну літературу і мистецтво, якому притаманна ця риса. Тому можна сприймати цей термін буквально: відродження античного мислення, античного сприйняття людини. В центрі гуманістичної культури стоїть людина, а не божественне. Відродження – це ціла епоха , характерними рисами якої є: 1. «Відкриття» античності і розквіт вільнодумства. 2. Великі географічні відкриття і початок світової торгівлі . 3. Початок книгодрукування . 4. Втрата церквою монополії на духовне життя і виникнення протестантства. 5. Розвиток природознавства, астрономії ,географії. 6. Високий рівень розвитку літератури і мистецтва. Період Відродження – період великих географічних відриттів. Жодна інша епоха не була настільки насичена географічними відкриттями, ніколи вони не мали такого виняткового значення для доль Європи й усього світу. Зусиллями декількох поколінь мореплавців і землепроходців були відкриті нові території; світ немов заблискав новими фарбами, став у всій своїй чудовій розмаїтості. Середина, кінець XV – середина XVI ст. - період іспанських і португальських відкриттів в Африці, Америці й Азії, що включає найважливіші плавання Колумба, Васко да Гами і Магеллана; Великі географічні відкриття Іспанії пов'язані з ім'ям Христофора Колумба (1451-1506 pp.). Колумб здійснив подорожі до Америки,під час яких були відкриті Малі Антильські острови, острови Пуерто-Ріко, Ямайка, Трінідад, обстежено узбережжя Центральної Америки. У 1497 р. Васко да Гамаобігнув мис Доброї Надії і досяг Калькутти в Індії. Великі географічні відкриття сприяли розширенню уявлень про світ, освоєнню нових земель, встановленню зв'язків між Європою й Америкою, Європою й Азією. Було дано поштовхроз витку торгівлі, техніки і наук( біології, географії, зоології тощо). Величезні відкриття зроблено в астрономії. Польський вчений Ніколай Коперник в праці «Про обертання небесних сфер» довів, що Земля кругла і обертається навколо Сонця. Всесвітньо–історичне значення для культурного прогресу людства мало винайдення книгодрукування. В 15 ст. Йоган Гутенберг винайшов верстат, що давав можливість набору тексту завдяки металевим буквам. У 15 ст гуманізм поширився в Європі, особливо багато гуманістів з′явилось в Німеччині.Як наслідок –на поч. 16 ст.в Німеччині розгорнулась Реформація- широкий рух проти папської католицької церкви, спрямований на здійснення релігійних перетворень у дусі протестантизму. Епоха Ренесансу поділяється на чотири періоди: Проторенесанс -ост. трет. ХІІІ – поч. ХІV ст. Раннє Відродження - сер. ХІV – кін. ХV ст. Високе Відродження – кін. ХV – 40-і рр. ХVІ ст. Пізнє Відродження (Постренесанс) 50-і рр. ХVІ поч. ХVІІ ст. Читайте також:
|
||||||||
|