Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розповідь учителя.

Законодавством України охороняються особисті (немайнові) і майнові права авторів та їх правонаступників. Авторське право може виникнути щодо будь-яких об'єктів науки, літератури і мистецтва, які створені людиною та мають матеріальне вираження (закріплення) на папері, електронній копії, фотографії, скульптурі тощо. Складовими авторського права є право на отримання гонорару за використання об'єктів авторського права, виключне право на використання свого твору тощо (матеріальна) і право на вказівку прізвища автора, включаючи використання псевдоніма або анонімну публікацію, неприпустимість змін у творі без згоди автора (нематеріальна).

Демонструю учням знак захисту авторського права на будь-якому підручнику, який вміщується на звороті титульного листа.

У разі відсутності часу на уроці пропоную це питання учням для самостійного вивчення вдома.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Сформулюйте визначення понять «спадщина», «спадкування», «заповіт» тощо.

2) Визначте коло осіб, які мають право посвідчити заповіт.

3) Назвіть норми, що регулюють отримання обов'язкової долі спадщини.

Практикум.

Розв'язання юридичних задач проводиться за одним із варіантів.

ВАРІАНТ І Розглянути юридичні задачі, запропонувати шляхи їх вирішення.

ВАРІАНТ II Об'єдную учнів у малі групи, пропоную розв'язати юридичні задачі, скориставшись витягами з Цивільного кодексу України.


Читайте також:

  1. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  2. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  3. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  4. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  6. Проміжний висновок учителя.
  7. Розповідь викладача.
  8. Розповідь вихователя
  9. Розповідь вчителя
  10. Розповідь з елементами бесіди
  11. Розповідь учителя
  12. Розповідь учителя




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язкова доля спадщини. | Цивільний кодекс України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.