МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розповідь учителя.Земельне право — це галузь права, що регулює земельні відносини з метою раціонального використання земель, створення умов для підвищення ефективності цього процесу, охорони прав організацій і громадян. Головними джерелами земельного права є Конституція України і Земельний кодекс України. Подальший розгляд цього питання проводжу за одним із варіантів.
ВАРІАНТ І Робота з документом. Опрацюйте текст ст. 14 Конституції України і витяг із Земельного Кодексу України, визначте існуючі форми власності на землю. Конституція України Стаття 14. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Земельний кодекс України Стаття 78. Зміст права власності на землю 1. Право власності на землю — це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. 2. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. 3. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності. 4. Особам (їх спадкоємцям), які мали у власності земельні ділянки до 15 травня 1992 року (з дня набрання чинності Земельним кодексом України), земельні ділянки не повертаються.
Коментую відповіді учнів і визначаю, що право на землю громадянами і юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
ВАРІАНТ II Повідомлення. Запрошую на урок представника сільради, сільського землевпорядника та ін., які розкажуть про земельні проблеми своєї місцевості. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ Аналізую навчальну діяльність учнів на уроці; підводжу підсумки роботи. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ 205-214]. 2) Визначити випадки, у яких приватизація житла є доцільною, а в яких — ні. УРОК № 42 Тема.Основи сімейного права України. Мета:ознайомити учнів з основами сімейного права України; виховувати повагу до людей старшого покоління. Основні поняття:шлюб, аліменти, подружжя. Тип уроку:вивчення нового матеріалу. Структура уроку I. Організаційний момент II. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття шлюбу. 2. Права та обов'язки подружжя. 3. Права та обов'язки батьків та дітей. III. Закріплення нових знань і вмінь учнів IV.Підсумки уроку V. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Читайте також:
|
||||||||
|