Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зразок таблиці.

 

Вид покарання Межі можливого покарання Основне або додаткове Особливості щодо неповнолітніх
Штраф Від 30 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів Основне або додаткове Застосовується
Громадські роботи 60—240 годин Основне Застосовується
Виправні роботи 6 місяців — 2 роки Основне Застосовується
Позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю 1-5 років Основне або додаткове Не застосовується
Обмеження волі 1-5 років Основне Не застосовується
Конфіскація майна Вилучення у власність держави всього або частини майна Додаткове Не застосовується
Арешт 1-6 місяців Основне Застосовується з 16 років
Позбавлення волі 1-15 років Основне Застосовується
Довічне позбавлення волі Довічне позбавлення волі Основне Не застосовується

 

Група 4.«Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх».

1) Опрацюйте текст ст. 22 Кримінального кодексу Україниабо текст підручника, визначте вік, з якого передбачена кримінальна відповідальність; обґрунтуйте перелік злочинів, за які передбачена відповідальність з більш раннього віку.

2) Заповніть четвертий стовпчик вищенаведеної таблиці.

 

Після обговорення представники кожної групи доповідають про результати виконаної роботи. Інші учні коментують їхні відповіді, уразі потреби пропонують додаткові запитання. Підсумовую обговорення, коментуючи та доповнюючи відповіді учнів.

Питання про обставини, які обтяжують або, навпаки, пом’якшують відповідальність, чинною програмою передбачене як необов’язкове, тому за нестачі часу на уроці пропоную учням для самостійного вивчення вдома. За можливості рекомендую розглянути його після підведення підсумків роботи груп шляхом «мозкового штурму».

«Мозковий штурм».

— Назвіть обставини, які, на вашу думку, мають обов’язково враховуватися при визначенні міри відповідальності, — обставини, які пом'якшують або які обтяжують відповідальність.

На дошці фіксую всі пропозиції учнів, коригую й узагальнюю перелік.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ


Читайте також:

  1. Будь-яку фізичну або юридичну особу, яка використовує винахід, корисну модель, промисловий зразок, захищені патентом, з порушенням закону, вважають порушником патенту.
  2. Граматична структура і зразок мовлення
  3. Зразок відповіді.
  4. ЗРАЗОК ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО БІЛЕТУ
  5. Зразок журналу реєстрації інструктажів з учнями
  6. Зразок записів в учнівських зошитах
  7. Зразок записів результатів функціональної проби
  8. Зразок заяви про прийняття на роботу
  9. Зразок зведеного наказу по особовому складу, оформленого на чистих аркушах паперу формату А4
  10. Зразок контрольної роботи з курсу
  11. Зразок наказу
  12. Зразок плану курсової роботи на тему




Переглядів: 858

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кримінальний кодекс України | Практикум.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.