МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні лінії виробництва програм з КПВГотові компоненти і їх інтерфейси. Програмні ресурси, які можуть використовуватися багаторазово, називають reuse, assets, КПВ, програми тощо. Вони відображають реалізацію різних прикладних або математичних функцій деякої наукової (фізика, математика, біологія тощо) або прикладної предметної області. Головна парадигма КПВ – «писати один раз, виконувати багато разів, де завгодно». Архітектура, в яку вбудовується готовий ресурс, використовує стандартні механізми роботи з ним, як із будівельними блоками. Щоб забезпечити високу ефективність повторного використання, вони мають бути якісними і надійними при виконанні. В якості готових ресурсів можуть використовуватися формалізовані артефакти діяльності розробників програм, які відображають певну функціональність. Під артефактом розуміється реальна порція інформації з програмування, яка може створюватися, змінюватися і використовуватися у діяльності, пов’язаної з виготовленням ПП різного призначення. Артефактами можуть бути: – модель ПрО зі своїми термінами, поняттями та лексикою; – готові КПВ або окремі частини (фрагменти) систем; – проміжні продукти процесу розроблення (вимоги, завдання, моделі та ін.); – специфікації (ресурсу, інтерфейсу, моделі і т.п.) окремих елементів, діаграм, паспортних даних і т. п. Артефакти незалежні від платформ комп’ютерів, мають опис інтерфейсів і різних параметрів для взаємодії з іншими ресурсами. Усі ресурси та їхні інтерфейси зберігаються у сховищах (бібліотеках, репозиторіях) для подальшого пошуку іншими фахівцями для подальшого застосування на деякої лінії. Розглянемо опис технології виробництва програм за лініями, в розробки яких прийняли участь студенти КНУ імені Тараса Шевченко (http://programs factory.univ.kiev.ua) Перша лінія як схема процесів стандартного ЖЦ з побудови деякого програмного ресурсу шляхом: – вивчення завдань ПрО, виявлення серед них загальних властивостей і функцій та методів породження з них програмних елементів; – специфікація цих елементів МП і паспортних даних їх інтерфейсів; – зберігання ресурсу в репозиторію. Реалізація процесів такої лінії закінчується визначенням сформованих артефактів або ресурсів у класі задач ПрО, специфікацією паспортних даних та розміщенням описів ресурсів у репозиторії для подальшого застосування. Ця лінія потребує вкладення капіталу в розробку наукових артефактів. Такого типу лінії розробляється на студентській фабриці у вигляді життєвого циклу створення програм у середовищі Visual Studio .Net. Друга лінія – це механізми підбору готових ресурсів із репозиторію за їхніми функціями і відповідними критеріями з метою оцінки можливості їх застосування у деякої предметної області як готових елементів. Третя лінія – зборочная лінія, що забезпечує конструювання нових ПП методом зборки з застосуванням розроблених і підібраних ресурсів за шляхами: – визначення цілей і вимог до майбутньої ПП та до окремих елементів зборки; – аналіз готових ресурсів, перевірка їх життєздатності і результату для оцінки їх потреби у нової системи; – прийняття рішень про доцільність застосування ресурсу та його збереження у репозиторію; – зборка ресурсів за їхніми інтерфейсами у ПП, тестування зв’язків та системи. Ця лінія буде давати прибуток за рахунок заощадження трудовитрат від застосування готових артефактів та КПВ за оцінкою ефективності їх використання і обсягів повернення цього вкладення в нову ПС. Ресурс може бути науковим, прикладним і загальносистемним. Перший ресурс – це метод або науковий алгоритм (з математики, фізики, біології тощо), що описаний загальною МП; другий ресурс – реалізація окремої задачі або функції ПрО (бізнесу, комерції, економіки і т. п.); загальносистемний ресурс– це готові засоби, потрібні всім – транслятор, редактор текстів, генератор, інтегратор, завантажувач, сервіс з обміну даних, передач повідомлень тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|