МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДОДАТОК 5.Програма курсу «Технологія програмування ІС» Київський національний університет імені Тараса Шевченка Факультет кібернетики
Кафедра теорії та технології програмування
Укладач: доктор фіз.–мат. наук, професор Лавріщева К.М.
Технологія програмування та комп`ютерні інформаційні технології”
Робоча навчальна програма дисципліни для студентів спеціальності 6.050103 “Програмна інженерія” Технологія програмування та комп`ютерні інформаційні технології” Робоча навчальна програма дисципліни для студентів спеціальності 6.050103 “Програмна інженерія” Затверджено на засіданні кафедри теорії та технології програмування Протокол № 10 від ”20” червня 2011 р.
Зав. кафедри теорії та технології програмування
Нікітченко М.С.
Затверджено на засіданні Вченої Ради факультету кібернетики Протокол № 11 від ”21” червня 2011 р.
Декан факультету
Анісімов А.В.
Київ–2011
Робоча навчальна програма з дисципліни
“Технологія програмування та інформаційні ситеми ”
Укладач: доктор фіз.–мат. наук, професор Лавріщева Катерина Михайлівна.
Лектор: доктор фіз.–мат. наук, професор Лавріщева Катерина Михайлівна.
Погоджено з науково-методичною комісією “___” _______________ 2011 р. Голова НМК факультету Хусаїнов Д.Я
ВСТУП Дисципліна "Технологія програмування інформаційних систем ”
Технологія програмування" призначена для навчання студентами сучасним питання технології програмування з її процесами ЖЦ, моделями предметної області та різними методами побудови складних програм із більш простих. Вона є нормативною дисципліною спеціальності "прикладна математика", що читається в 7 семестрі, в обсязі 4 кредитів – 144 годин, з них 34 годин лекційних, 34 годин практичних, 76 години самостійної роботи. Закінчується курс іспитом. Метою і завданням навчальної дисципліни "Технологія програмування" є засвоєння знань з основ створення великих програмних систем з використанням процесів життєвого циклу (ЖЦ), починаючи з завдання вимог і кінчаючи його супроводом. Базовим поняттям технології є базові прості об’єкти (модулі, компоненти, сервіси і др.). Об’єктами виробництва є складні, цільові програмні об’єкти. Головною проблемою створення цільових об’єктів із простих з вирішенням проблем перебудови даних, які не відповідають типу їх формальних параметрів. Системи загального призначення дають можливість інтегрувати різні компоненти. Але їх реалізація залежить від платформи, систем програмування з різних мов програмування (МП) та середовища виконання простих і складних програмних компонентів. Все це породжує необхідність трансформації не релевантних типів даних цих об’єктів. Предмет навчальної дисципліни "Технологія програмування ІС" включає в себе вивчення базових понять дисципліни, основних її положень неформального типу стосовно систем обробки інформації або АСУ. Він дозволяє навчити проектувати окремі компоненти, вибрати їх із готових, створювати структуру майбутньої інформаційної системи, їх тестувати і перевіряти на якість, а також створювати технології обробки даних. Вимоги до знань та вмінь.Для засвоєння курсу необхідні знання основ програмування, сучасних МП з об’єктно-орієнтованого типу, умов відповідних середовищ та знань методів тестування і трасування на процесах ЖЦ, а також базових основ програмної інженерії в части створення технологічних ліній і .Product line SEI USA. Місце в структурно-логічній схемі спеціальності.Нормативна навчальна дисципліна "Технологія програмування" є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". Курс технології програмування є завершальним курсом після вивчення нормативних дисциплін “Об’єктно-орієнтоване програмування”, “Компонентне програмування”, "Системне програмування" та низки спецкурсів відповідного напряму. Контроль знань здійснюється за рейтинговою системою. Робота в семестрі подано одним змістовним модулем. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Оцінювання за формами контролю. Семестрова оцінка – 60 балів; із них модульні контрольні роботи – 50 балів, активна робота студентів – 10 балів. Підсумкова оцінка іспиту-40. Максимальна підсумкова оцінка – 100 балів. Порядок розрахунку загальної оцінки. Модульні контрольні роботи – 50 = 25+25 балів. За активну роботу студента на практичних заняттях та на самостійній роботі до семестрової оцінки може бути додано до 10 балів.= 5+5 Студент має право на одне перескладання контрольної роботи із можливістю отримання максимальної кількості балів 25. Термін перескладання визначається викладачем. Студент допускається до складання заліку, якщо кількість набраних за семестр балів не менше 60. Підсумкова оцінка іспиту–40 балів. Шкала оцінювання
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ ТА ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|