МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Які беруть участь у кримінальному судочинствіПравовою основою забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві, є Конституція України, цей Закон, Кримінальний і Кримінально-процесуальний кодекси України, Закон України "Про опера-тивно-розшукову діяльність", інші закони. Розділ II. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ОСІБ, ЩОДО ЯКИХ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ЗАХОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ, ТА ОРГАНІВ, ЯКІ її ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ Стаття 5. Права і обов'язки осіб, щодо яких здійснюються заходи забезпечення безпеки 1. Особи, взяті під захист, мають право: а) подавати клопотання про вжиття заходів безпеки або про їх скасу б) знати про застосування щодо них заходів безпеки; в) вимагати від органу дізнання, слідчого, прокурора, суду застосуван г) оскаржити незаконні рішення чи дії органів, які забезпечують безпе 2. Особи, взяті під захист, зобов'язані: а) виконувати умови здійснення заходів безпеки і законні вимоги орга б) негайно інформувати названі органи про кожен випадок погрози або в) поводитися з майном та документами, виданими їм у тимчасове ко Стаття 6. Права і обов'язки органів, які забезпечують безпеку 1. Орган, який приймає рішення про застосування заходів безпеки, має право: а) витребувати необхідні матеріали та одержувати пояснення без провадження слідчих дій за заявами і повідомленнями про загрозу безпеці осіб, щодо яких приймається рішення про застосування заходів безпеки; б) вимагати від органів, які здійснюють заходи безпеки, вжиття додат в) скасовувати здійснювані заходи повністю або частково. 2. Органи, які здійснюють заходи безпеки, мають право: а) визначати заходи безпеки, засоби та методи їх застосування, в разі б) вимагати від осіб, взятих під захист, додержання умов здійснення в) звертатися до органу дізнання, слідчого, прокурора, суду, у прова 3. Органи, які забезпечують безпеку, зобов'язані: а) негайно реагувати на кожен випадок протиправних дій, що став їм б) забезпечувати захист життя, здоров'я, житла і майна відповідно до в) своєчасно повідомляти осіб, взятих під захист, про зміну або скасу 4. Органи, які забезпечують безпеку, повинні дотримувати законності Відомості про заходи безпеки та осіб, взятих під захист, є інформацією з обмеженим доступом. Розділ III. ЗАХОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ Стаття 7. Заходи забезпечення безпеки 1.Заходами забезпечення безпеки є: а) особиста охорона, охорона житла і майна; б) видача спеціальних засобів індивідуального захисту і сповіщення в) використання технічних засобів контролю і прослуховування теле г) заміна документів та зміна зовнішності; д) зміна місця роботи або навчання; є) переселення в інше місце проживання; є) поміщення до дошкільної виховної установи або установи органів соціального захисту населення; ж) забезпечення конфіденційності відомостей про особу; з) закритий судовий розгляд. 2. З урахуванням характеру і ступеня небезпеки для життя, здоров'я, п* 323 Стаття 19. Забезпечення безпеки осіб, які перебувають у місцях позбавлення волі або у місцях із спеціальним режимом тримання 1.Безпека осіб, які перебувають у місцях позбавлення волі або у міс а) переведення до іншого місця позбавлення волі або в інше місце із б) окреме тримання. 2. Зміна запобіжного заходу, виду чи режиму відбування покарання Розділ IV. ЗАСТОСУВАННЯ І СКАСУВАННЯ ЗАХОДІВ БЕЗПЕКИ ЩОДО ОСІБ, ВЗЯТИХ ПІД ЗАХИСТ Стаття 20. Підстави і приводи для вжиття заходів забезпечення безпеки 1.Підставою для вжиття заходів забезпечення безпеки осіб, зазначе 2. Приводом для вжиття заходів забезпечення безпеки учасників кри а) заява учасника кримінального судочинства, члена його сім'ї або б) звернення керівника відповідного державного органу; в) отримання оперативної та іншої інформації про наявність загрози Стаття 21. Підстави і приводи для скасування заходів безпеки 1.Підставою для скасування заходів безпеки, що здійснюються відпо а) закінчення строку конкретного заходу безпеки; б) усунення загрози життю, здоров'ю, житлу і майну осіб, взятих під в) систематичне невиконання особою, взятою під захист, законних ви 2. Приводом для скасування заходів забезпечення безпеки учасників кри а) заява учасника кримінального судочинства, члена його сім'ї або б) отримання достовірної інформації про усунення загрози життю, здо Стаття 22. Порядок прийняття рішення про застосування і скасування заходів безпеки 1.Заходи щодо безпеки осіб, взятих під захист, застосовуються тіль 2. Орган, який здійснює оперативно-розшукову діяльність, дізнання, В разі наявності в заяві (повідомленні) про загрозу безпеці особи, зазначеної в статті 2 цього Закону, відомостей про злочин орган дізнання, слідчий, прокурор, суд або суддя в порядку, передбаченому кримінально-процесуальним законодавством, приймає рішення про порушення чи відмову у порушенні-кримінальної справи або про передачу заяви (повідомлення) за підслідністю чи підсудністю. Про прийняте рішення терміново в письмовій формі повідомляється заявник. 3. Орган, якому доручено здійснення заходів безпеки, встановлює пе Про вжиті заходи безпеки та їх результати орган, який здійснює заходи, інформує орган дізнання, слідчого, прокурора, суд або суддю, у провадженні якого знаходиться кримінальна справа, а в разі усунення загрози подає відповідному органу за місцем перебування особи, взятої під захист, клопотання про скасування заходів безпеки. 4. Орган, який здійснює заходи безпеки, і особа, яка береться під за 5. За наявності підстав для скасування заходів забезпечення безпеки Це рішення може бути оскаржено зацікавленою особою прокурору або до відповідного вищого органу, що забезпечує безпеку.
Стаття 23. Обов'язки щодо виконання рішень про забезпечення безпеки Рішення органів, що забезпечують безпеку, прийняті в межах їх компетенції, є обов'язковими для виконання відповідними органами, підприємствами, установами, організаціями та їх посадовими особами. Розділ V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕВИКОНАННЯ ОБОВ'ЯЗКІВ, УСТАНОВЛЕНИХ ЦИМ ЗАКОНОМ Стаття 24. Відповідальність за невжиття заходів безпеки Неприйняття, несвоєчасне прийняття рішення, невжиття, несвоєчасне вжиття або невжиття достатніх заходів щодо безпеки осіб, зазначених у статті 2 цього Закону, працівниками суду і правоохоронних органів тягне за собою дисциплінарну або кримінальну відповідальність. Розділ VI. ФІНАНСУВАННЯ І МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХОДІВ БЕЗПЕКИ Стаття 28. Контроль і нагляд за забезпеченням безпеки 1.Контроль за забезпеченням безпеки учасників кримінального судо 2. Нагляд за дотриманням законності при забезпеченні безпеки учас Закон України "Про державну службу" (Витяг) (Відомості Верховної Ради (ВВР) 1993, № 52, ст. 490) Цей Закон регулює суспільні відносини, які охоплюють діяльність держави щодо створення правових, організаційних, економічних та соціальних умов реалізації громадянами України права на державну службу. Він визначає загальні засади діяльності, а також статус державних службовців, які працюють в державних органах та їх апараті. Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Державна служба і державні службовці Державна служба в Україні — це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження. Стаття 2. Посада і посадова особа Посада — це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу та його апарату, на яку покладено встановлене нормативними актами коло службових повноважень. Посадовими особами відповідно до цього Закону вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій. Стаття 3. Основні принципи державної служби Державна служба грунтується на таких основних принципах: служіння народу України; демократизму і законності; гуманізму і соціальної справедливості; пріоритету прав людини і громадянина; професіоналізму, компетентності, ініціативності, чесності, відданості справі; персональної відповідальності за виконання службових обов'язків і дисципліни; дотримання прав та законних інтересів органів місцевого і регіонального самоврядування; дотримання прав підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян. Стаття 4. Право на державну службу Право на державну службу мають громадяни України незалежно від походження, соціального і майнового стану, расової і національної приналежності, статі, політичних поглядів, релігійних переконань, місця проживання, які одержали відповідну освіту і професійну підготовку та пройшли у встановленому порядку конкурсний відбір, або за іншою процедурою, передбаченою Кабінетом Міністрів України. Розділ II. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Стаття 7. Орган управління державною службою Органом управління державною службою в державних органах та їх апараті є Головне управління державної служби при Кабінеті Міністрів України. Головне управління державної служби при Кабінеті Міністрів України: прогнозує і планує потребу державних органів та їх апарату в кадрах; забезпечує разом з іншими державними органами реалізацію загальних напрямів політики у сфері державної служби в державних органах та їх апараті; розробляє і вносить на розгляд Кабінету Міністрів України проекти нормативних актів з питань державної служби в державних органах та їх апараті; розробляє, координує і контролює здійснення заходів щодо підвищення ефективності державної служби в державних органах та їх апараті; здійснює методичне керівництво проведенням конкурсного відбору державних службовців в державних органах та їх апараті; організує навчання і професійну підготовку державних службовців державних органів та їх апарату; контролює дотримання визначених цим Законом умов реалізації громадянами права на державну службу; організує, координує та забезпечує умови для розвитку наукових досліджень з питань державної служби. Розділ III. ПРАВОВИЙ СТАТУС ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ТА ЇХ АПАРАТУ Стаття 9. Особливості правового регулювання статусу державних службовців державних органів та їх апарату Правовий статус Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, голів постійних комісій Верховної Ради України та їх заступників, народних депутатів України, Прем'єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України, Голови та членів Конституційного Суду України, Голови та суддів Верховного Суду України, Голови та арбітрів Вищого арбітражного суду України, Генерального прокурора України та його заступників регулюється Конституцією та спеціальними законами України. Регулювання правового становища державних службовців, що працюють в апараті органів прокуратури, судів, дипломатичної служби, митного контролю, служби безпеки, внутрішніх справ та інших, здійснюється відповідно до цього Закону, якщо інше не передбачено законами України. Стаття 10. Основні обов'язки державних службовців Основними обов'язками державних службовців є: додержання Конституції України та інших актів законодавства України; забезпечення ефективної роботи та виконання завдань державних органів відповідно до їх компетенції; недопущення порушень прав і свобод людини та громадянина; безпосереднє виконання покладених на них службових обов'язків, своєчасне і точне виконання рішень державних органів чи посадових осіб, роз^ поряджень і вказівок своїх керівників; збереження державної таємниці, інформації про громадян, що стала їм відома під час виконання обов'язків державної служби, а також іншої інформації, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню; постійне вдосконалення організації своєї роботи і підвищення професійної кваліфікації; сумлінне виконання своїх службових обов'язків, ініціатива і творчість в роботі. Державний службовець повинен діяти в межах своїх повноважень. У разі одержання доручення, яке суперечить чинному законодавству, державний службовець зобов'язаний невідкладно в письмовій формі доповісти про це посадовій особі, яка дала доручення, а у разі наполягання на його виконанні — повідомити вищу за посадою особу. Стаття 11. Основні права державних службовців Державні службовці мають право: користуватися правами і свободами, які гарантуються громадянам України Конституцією і законами України; брати участь у розгляді питань і прийнятті в межах своїх повноважень рішень; одержувати від державних органів, підприємств, установ і організацій, органів місцевого та регіонального самоврядування необхідну інформацію з питань, що належать до їх компетенції; на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян; вимагати затвердження керівником чітко визначеного обсягу службових повноважень за посадою службовця; на оплату праці залежно від посади, яку він займає, рангу, який йому присвоюється, якості, дос- віду та стажу роботи; безперешкодно ознайомлюватись з матеріалами, що стосуються проходження ним державної служби, в необхідних випадках давати особисті пояснення; на просування по службі з урахуванням кваліфікації та здібностей, сумлінного виконання своїх службових обов'язків, .' участь у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії; вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на думку службовця, звинувачень.або підозри; на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці; на соціальний і правовий захист відповідно до його статусу; захищати свої законні права та інтереси у вищестоящих державних органах та у судовому порядку. Конкретні обов'язки та права державних службовців визначаються на основі типових кваліфікаційних характеристик і відображаються у посадових положеннях та інструкціях, що затверджуються керівниками відповідних державних органів у межах закону та їх компетенції. Розділ IV. ПРОХОДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ В ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ ТА ЇХ АПАРАТІ Стаття 15. Прийняття на державну службу . Прийняття на державну службу на посади третьої — сьомої категорій, передбачених статтею 25 цього Закону, здійснюється на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено законами України. Порядок проведення конкурсу для вступу на державну службу регулюється Положенням, що затверджується Кабінетом Міністрів України. Дані про вакансії посад державних службовців підлягають публікації та поширенню через засоби масової інформації не пізніш як за один місяць до проведення конкурсу. Забороняється вимагати від кандидатів на державну службу відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством України. Президент України, Голова Верховної Ради України, члени Уряду України, глави місцевих державних адміністрацій мають право самостійно добирати та приймати осіб на посади своїх помічників, керівників прес-служб, радників і секретарів згідно з штатним розписом і категорією, що відповідає посаді (патронатна служба). Порядок перебування на державній службі таких осіб установлюється відповідними органами. Стаття 16. Обмеження, пов'язаніз проходженням державної служби Державний службовець не має права вчиняти дії, передбачені статтями 1 і 5 Закону України "Про боротьбу з корупцією". (Частина перша статті 16 в редакції Закону № 358/95-ВР від 05.10.95) Державні службовці не можуть брати участь у страйках та вчиняти інші дії, що перешкоджають нормальному функціонуванню державного органу. Інші обмеження, пов'язані з проходженням державної служби окремими категоріями державних службовців, встановлюються виключно законодавчими актами України.
Закон України "Про митну справу в Україні" (Відомості Верховної Ради (ВВР) 1991, № 44, ст. 575) Цей Закон відповідно до Декларації про державний суверенітет України визначає правові основи організації митної справи в Україні, орієнтованої на формування спільного ринкового простору і митних союзів з іншими державами. Стаття 1. Митна справа Україна як суверенна держава самостійно створює власну митну систему і здійснює митну справу. Митна справа є складовою частиною зовнішньополітичної і зовнішньоекономічної діяльності України. Митна справа в Україні включає в себе встановлення порядку та організацію переміщення через митний кордон України товарів і предметів, обкладення митом, оформлення, здійснення контролю та інших заходів щодо реалізації митної політики в Україні. При здійсненні митної справи Україна дотримує визнаних у міжнародних відносинах систем класифікації та кодування товарів, єдиної форми декларування експорту та імпорту товарів, митної інформації, інших загальноприйнятих міжнародною практикою норм та стандартів. Україна бере участь у міжнародному співробітництві з питань митної справи. Стаття 2. Митна територія і митний кордон Територія України становить єдину митну територію, в межах якої Україна має виключну юрисдикцію щодо митної справи. Межі митної території України вважаються митним кордоном України. Митний кордон України співпадає з державним кордоном України, за винятком випадків, передбачених частинами третьою і четвертою цієї статті. Митна територія України включає також території штучних островів та споруд, що створюються в економічній зоні України, над якими Україна має виключну юрисдикцію стосовно митної справи. Відповідно до законів України на території України можуть створюватися вільні митні зони, стосовно яких закони України, що регулюють митну справу, застосовуються з винятками, визначеними законодавчими актами України. Межі таких територій становлять складову митного кордону України. Стаття 3. Спільні митні зони і митні союзи Спільні митні зони і митні союзи з іншими державами створюються Україною на підставі договорів. (Стаття З із змінами, внесеними згідно із Законом № 3892-12 від 28.01.94) Стаття 4. Керівництво митною справою Загальне керівництво митною справою здійснюють Верховна Рада і Кабінет Міністрів України. Безпосереднє керівництво митною справою покладається на Державний митний комітет України. Стаття 5. Митні органи України Митні органи України безпосередньо здійснюють митну справу. Митні органи України становлять систему органів управління митною справою (митну систему), яка включає Державний митний комітет України, територіальні митні управління, митниці та інші митні установи України. (Частина друга статті 5 в редакції Закону № 3892-12 від 28.01.94) Митні органи України, їх автомобільний транспорт, морські, річкові та повітряні судна мають розпізнавальний знак і прапор. Опис прапору і розпізнавального знаку затверджуються Верховною Радою України. Державний митний комітет України створюється Президентом України. Положення про Державний митний комітет України затверджується Президентом України. (Частина четверта статті 5 в редакції Закону № 3892-12 від 28.01.94) Територіальні митні управління створюються Кабінетом Міністрів України. Створення, реорганізація і ліквідація митниць та інших митних установ України здійснюється Державним митним комітетом України за погодженням з Міністерством фінансів України. (Частина п'ята статті 5 в редакції Закону № 3892-12 від 28.01.94) Митні органи України у своїй діяльності взаємодіють з іншими державними органами, підприємствами, установами, організаціями та громадянами. Державні органи, установи та громадські організації не мають права втручатися в службову діяльність митних органів України, крім випадків, передбачених законами України. Стаття 6. Компетенція митних органів України Законодавством України встановлюється компетенція митних органів України щодо виконання таких функцій: а) захисту економічних інтересів України; б) контролю за додержанням законодавства України про митну справу; в) забезпечення виконання зобов'язань, які випливають з міжнародних договорів України стосовно митної справи; г) використання засобів митно-тарифного та позатарифного регулювання при переміщенні через митний кордон України товарів та інших предметів; д) митного оформлення та оподаткування товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України; є) комплексного контролю разом з Національним банком України за валютними операціями; є) здійснення заходів щодо захисту інтересів споживачів товарів і додержання учасниками зовнішньоекономічних зв'язків державних інтересів на зовнішньому ринку з участю Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків України; ж) створення сприятливих умов для прискорення товарообігу та товаро— і пасажиропо-току через митний кордон України; з) боротьби з контрабандою та іншими порушеннями митних правил; и) співробітництва з митними та іншими органами зарубіжних країн, а також з міжнародними організаціями з питань митної справи; (Пункт "и" статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3892-12 від 28.01.94) і) ведення митної статистики. Стаття 7. Посадові особи митних органів України Посадовими особами митних органів України можуть бути тільки громадяни України. Посадовим особам митних органів України присвоюються спеціальні звання, які встановлюються законами України. Посадові особи митних органів України, які вчинили неправомірні дії при виконанні службових обов'язків, несуть відповідальність згідно із законами України. Шкода, заподіяна фізичним і юридичним особам неправомірними діями посадових осіб' митних органів при виконанні такими особами службових обов'язків, відшкодовується на загальних підставах. Стаття 8. Переміщення через митний кордон України товарів та інших предметів Товари та інші предмети переміщуються через митний кордон України під митним контролем. Переміщення через митний кордон України товарів та інших предметів підлягає митному оформленню. Стаття 9. Мита і митні збори Обкладення митом товарів та інших предметів, які переміщуються через митний кордон України, здійснюється відповідно до Закону України "Про Єдиний митний тариф". Ставки митних зборів визначаються Кабінетом Міністрів України на підставі Митного кодексу України. Мита і митні збори належать Україні, якщо інше не випливає з її договорів. Стаття 10. Митне законодавство Митна справа в Україні регулюється цим Законом, Законом України "Про зовнішньоекономічну діяльність України", Митним кодексом України, Законом України "Про Єдиний митний тариф", іншими законодавчими актами України, прийнятими відповідно до цього Закону. Стаття 11. Міжнародні договори України Україна дотримує зобов'язань, що випливають з її міжнародних договорів. Якщо міжнародним договором України встановлено інші правила, ніж ті, які містяться в цьому Законі та інших законодавчих актах України про митну справу, то застосовуються правила міжнародного договору. Указ Президента України "Про Державну митну службу України" (Витяг) (В редакції Указу № 216/98 від 23.03.98) (Із змінами, внесеними згідно з Указом Президента № 1090/98 від 01.10.98) З метою вдосконалення організаційної структури митної системи, посилення митного контролю, боротьби з контрабандою та порушеннями мит-
них правил, зміцнення виконавської дисципліни співробітників митної системи, відповідно до пункту 15 статті 106 Конституції України постановляю: 1. Утворити на базі Державного митного комітету України, що ліквіду 2. Визначити, що основними завданнями Держмитслужби є: захист 4. Держмитслужбі для боротьби з контрабандою, особливо з контрабандою наркотиків, підакцизних і високоліквідних товарів, зброї, вибухівки, культурних та історичних цінностей, здійснення митного контролю за енергоносіями, іншими товарами і транспортними засобами під час їх переміщення митною територією України утворити Центральну енергетичну митницю, а у зонах діяльності регіональних митниць — відділення по боротьбі з контрабандою і порушеннями митного законодавства, підпорядкувавши їх безпосередньо Держмитслужбі. 6. Держмитслужбі: вжити заходів щодо посилення боротьби з корупцією, хабарництвом, зловживанням службовим становищем серед співробітників митних органів та забезпечення безпеки в Держмитслужбі, для чого утворити в системі митних органів відповідні структурні підрозділи; створити національну систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців митної справи у складі Академії митної служби України (м. Дніпропетровськ) як головної навчально-методичної установи і центрів підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів у містах Києві та Хмельницькому; здійснювати координацію заходів щодо боротьби з контрабандою наркотиків, забезпечити взаємодію в цій сфері з Державним комітетом у справах охорони державного кордону України, Міністерством внутрішніх справ України і Службою безпеки України; зосередити кіноло-гічні підрозділи, що спеціалізуються на пошуку наркотиків, у пунктах пропуску через державний кордон України на каналах контрабандного переміщення наркотиків.
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України від 8 лютого 1997 року № 126/97 Положення "Про Державну митну службу України" (Витяг) 1. Державна митна служба України (Держмитслужба)є цен 2. Держмитслужба у своїй діяльності керується Конституцією України 3. Основними завданнями Держмитслужби є: 1) захист економічних 4. Держмитслужба відповідно до покладених на неї завдань: 1) визна
7) сприяє розвитку зовнішньоекономічних зв'язків, у тому числі шляхом розширення мережі митниць; 8) співробітничає відповідно до міжнародних договорів та законодавства України з митними та іншими органами іноземних держав, міжнародними організаціями у митній сфері, розробляє і разом з Міністерством закордонних справ України або за погодженням з ним подає Кабінету Міністрів України пропозиції щодо укладення та денонсації міжнародних договорів України у цій сфері; укладає та денонсує міжнародні договори з питань, що належать до її компетенції; 9) керує діяльністю органів митної служби, створює, реорганізовує та ліквідовує у встановленому порядку регіональні митниці, митниці, спеціалізовані митні управління та організації; 10) розробляє та здійснює самостійно або у взаємодії з іншими органами виконавчої влади заходи щодо запобігання контрабанді, порушення митних правил та їх припинення; 11) уживає разом з Міністерством зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України, Міністерством культури і мистецтв України та за участю інших органів виконавчої влади заходів, спрямованих на недопущення незаконного вивезення за кордон цінностей, що становлять національне, історичне або культурне надбання українського народу; 12) здійснює у встановленому порядку провадження у справах про порушення митних правил; 13) контролює відповідно до законодавства України проведення органами митної служби дізнання у справах про контрабанду та здійснення ними провадження у справах про порушення митних правил; 14) забезпечує реалізацію заходів щодо захисту прав споживачів товарів, які ввозяться в Україну; 15) організовує виконання вимог законодавства України щодо збереження природних ресурсів і охорони довкілля на території органів митної служби; 16) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до сфери її повноважень, та у встановленому порядку вносить їх на розгляд Президентові України, Кабінету Міністрів України; 17) організовує виконання актів законодавства, здійснює систематичний контроль за їх реалізацією в межах і в порядку, встановлених законодавством; 18) веде державну статистику, подає статистичні дані згідно із законодавством України; 19) забезпечує гласність у діяльності органів митної служби, збереження посадовими особами цих органів державної та службової таємниць; 20) ознайомлює через засоби масової інформації суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та громадян з митним законодавством України; 21) фінансує в межах своїх повноважень заходи, спрямовані на розвиток митної справи; 22) реалізовує разом з Головним управлінням державної служби при Кабінеті Міністрів України державну кадрову політику, організовує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців з митної справи; 23) організовує реконструкцію і будівництво пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення; 24) здійснює у межах повноважень, визначених законодавством України, функції з управління майном підприємств, установ, організацій, що належать до сфери її управління; 25) виконує інші функції, що випливають з покладених на неї завдань. 5. Держмитслужба має право: 1) представляти Кабінет Міністрів України за його дорученням у міжнародних організаціях та під час укладання міжнародних договорів України; 2) проводити в межах своєї компетенції переговори і укладати угоди з органами та установами іноземних держав; 3) залучати спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до її компетенції; 4) утворювати в разі потреби за погодженням з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади в межах своєї компетенції комісії та експертні групи; 5) одержувати безоплатно від центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, а від Міністерства статистики України — статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань; 6) скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції. 6. Держмитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо та че 7. Держмитслужба у процесі виконання покладених на неї завдань взаємо Указ Президента України "Про додаткові заходи щодо поліпшення діяльності Читайте також:
|
||||||||
|