Направлені на розробку, та прийняття управлінських рішень керівниками усіх рівнів управління.
Суть – полягає у обліку показників стану ОП, в аналізі одержання даних та узагальнення причин недотримання вимог законодавчих та нормативних документів, а також причин невиконання планів з ОП з розробкою заходів направлених на усунення виявлених недоліків. Проводиться аналіз: нещасних випадків, профзахворювань та отруєнь; результати всіх видів контролю за станом ОП; дані паспортів сантехстану умов праці в цеху. В результаті обліку і аналізу і оцінки стану ОП вносяться доповнення та уточнення до оперативних, поточних та перспективних планів роботи з ОП.
SПитання для самоконтролю
1. Які органи здійснюють державне управління ОП?
2. Яка їх компетенція і повноваження?
3. Що являє собою система управління ОП?
4. Які види планування ОП.
5. Як здійснюється фінансування ОП?
6. Які форми контролю за станом ОП?
7. Які види державного нагляду за станом ОП?
8.У чому полягає суть обліку показників стану ОП?
ТЕМА Організація ОП на виробництві
ПЛАН
1. Служба ОП підприємства.
2. Завдання, функції і права служби ОП.
3. Комісія з питань з ОП підприємства.
4. Завдання, права і обов’язки комісії з питань ОП.
5. Навчання з питань ОП.
6.Інструктажі з ОП.
¨ Література
Житецький. В. Ц. Основи охорони праці. – Львів: Афіша, 2002. –40 – 64с.
!Основні терміни і поняття
Завдання, функції, права служби охорони праці, організація служби охорони праці, комісія з питань ОП її завдання, права, навчання з питань ОП, інструктажі з ОП: вступний, первинний, повторний, позаплановий, цільовий.