МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ1. Абрамов С.А., Гнездилова Г.Г., Капустина Е.Н., Селюн М.И. Задачи по программированию. – М.: Наука, 1988. – 224 с. 2. Абрамов С.А., Зима Е.В. Начала информатики – М.: Наука, 1990. – 256 с. 3. Абрамов С.А., Зима Е.В. Начала программирования на языке паскаль. – М:, Наука, 1987 4. Агафонов В.Н., Поттосин И.В., Бежанова Л.М., Сабельфельд В.К. Сборник упражнений по программированию на языке ПАСКАЛЬ. – Новосибирск: Изд–во Новосиб. ун–та, 1985. 5. Арсак Ж. Программирование игр и головоломок. – М.: Наука, 1990. 6. Бородич Ю.С., Вальвачев А.Н., Кузьмин А.И. Паскаль для персональных компьютеров. – Мн.: Вышэйшая школа, 1991. – 365 с. 7. Брудно А.Л., Каплан Л.И. Московские олимпиады по программированию. – М.: Наука, 1990. 8. Вирт Н. Алгоритмы + структуры данных = программы. – М.: Мир, 1985. 9. Вирт Н. Систематическое программирование. Введение. – М., Мир, 1977. 10. Гейн А.Г., Житомирский В.Г., Основы информатики и вычислительной техники, – М.: Просвещение, 1993. 11. Грогоно П. Программирование на языке Паскаль. – М.: Мир, 1982. 12. Дал У., Дейкстра Э., Хоор К. Структурное программирование. – М.: Мир, 1975. 13. Довгаль С.И., Сбитнева А.И. Паскаль, Турбо-Паскаль, многооконная среда на персональных ЭВМ. – К.: Информсистемасервис, 1992. 14. Епашников А., Епашников В. Программирование в среде TURBO PASCAL 7.0. – М.: Диалог МИФИ, 1993. 15. Йенсен К., Вирт Н. Паскаль. Руководство для пользователя и описание языка. – М.: Финансы и статистика, 1982. 16. Касаткин В.Н. Логическое программирование в занимательных задачах. – К.: Технiка, 1980. 17. Касьянов В.Н., Сабельфельд В.К. Сборник заданий по практикуму на ЭВМ. – М.: Наука, 1986. 18. Кнут Д. Искусство программирования для ЭВМ. – Т.1, 1976, Т.2, 1977, Т.3, 1978. 19. Липский В. Комбинаторика для программистов. – М.: Мир, 1988. 20. Мейер Б., Бодуэн К. Методы программирования. Т.1, Т.2, – М.: Мир. 1982. 21. Пильщиков В.Н. Упражнения по языку паскаль. – М.: Изд–во МГУ, 1986. 22. Поляков Д.Б., Круглов Л.Ю. Программирование в среде Турбо Паскаль (версия 5.5). – М.: Изд–во МАИ А/О Росвузнаука, 1992. 23. Прайс Д. Программирование на языке Паскаль: практическое руководство. – М.: Мир, 1987. 24. Присяжнюк А.В., Вітюк А.В., Лисогор І.А. Олімпіади Житомирської області (до 2000 року). – Житомир: Соляріс, 1999. – 173 с. 25. Решение задач с помощью ЭВМ: Методические рекомендации. М.И.Жалдак, Н.В.Морзе, А.Г.Олейник и др. – К.: Радянська школа 1991. 26. Рюттен Т., Франкен Г. Турбо Пскаль 6.0. Основы языка программирования. – К.: Торгово–издательское бюро BYV, 1992. 27. Савченко В.С. Разработка алгоритмов: от простого к сложному. –Донецк, 1966. – 320 с. [1] Якщо ви були уважні, і самостійно порахували кількість спецсимволів, то мабуть помітили, що їх 21! А де ж 22-й? Це символ, що не відображається не екрані монітору, він називається «пропуск». Надалі, якщо у цьому буде необхідність, будемо зображати пропуск як « ë¾û ». [2] Для даних операцій є невизначеними операції «попередній для першого» та «наступний для останнього». У більшості компіляторів вони просто залишають значення змінної незмінним. [3] Число називається «досконалим», якщо воно дорівнює сумі всіх своїх дільників, за винятком самого себе. [4] У всіх задачах даного розділу при розв’язуванні забороняється використовувати операції з літерними величинами. [5] «Поліндромом» називають число або слово, яке в прямому і зворотньому порядку читаються однаково. [6] Ідентифікатором у мові програмування прийнято називати зарезервовані мовою слова (стандартні ідентифікатори) та назви міток, сталих, змінних, процедур і функцій (ідентифікатори користувача). [7] Повною поверхнею піраміди називається сума площ всіх її граней. [8] 9! - читається «9 факторіал». Ця математична дія позначає добуток всіх натуральних чисел від 1 до 9, тобто n! = 1 · 2 · 3 · ... · (n-1) · n [9] У словнику приведено і слова з вищих версій Turbo Pascal. Зроблено це для того, щоб ви могли зрозуміти їх значення в текстах програм, які зустрічаються на сторінках різноманітних видань. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Читайте також:
|
||||||||
|