Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестовий контроль

1. Який потенціал працівника повинен використовувати сучасний керівник?

а) кваліфікаційний;

б) психофізіологічний;

в) особистісний.

 

2. Виберіть елементи трудового потенціалу особистості:

а) здоров`я;

б) освіта;

в) кваліфікація;

г) рівень моральності;

д) творчі здібності.

 

3. Які якості особистості належать до генетичних та психофізичних?

а) стать;

б) воля;

в) сприйняття;

г) вік.

4. Воля – це:

а) свідоме регулювання людиною своїх дій та вчинків, що вимагають внутрішнього подолання;

б) дія, що саморегулюється, в якій бере участь свідомість людини;

в) сукупність динамічних характеристик поведінки людини.

 

5. Визначить психічний стан за наступною характеристикою: «Короткочасний стан сильного емоційного збудження, що виникає в результаті сильно діючої на психіку причини, зазвичай пов’язаною із незадоволенням дуже важливих для людини потреб”.

а) почуття;

б) фрустрація;

в) афект;

г) емоції.

 

6.Самость (теорія К.Юнга) – це:

а) інтегративний центр психічної структури особистості;

б) здатність адаптуватися до зовнішнього світу;

в) особистісне несвідоме.

 

7. Визначить психічну структуру особистості за З.Фройдом:

а) „Над-Я” – „Я” – „Воно”;

б) „Самость „– „Я” – „Персона” – „Тінь” – „Аніма-Анімус”;

в) Несвідоме – Особистісне – Колективне несвідоме – Свідомість.

 

8. Що є рушійною силою у теорії А.Маслоу?

а) несвідомі потреби;

б) усвідомлені потреби;

в) сексуальне тяжіння;

г) все вище перераховане.

 

Розділ 3

СТИЛЬ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ КЕРІВНИЦТВА

Феномен влади: ідентифікація


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Антимонопольний комітет України здійснює контроль за додержанням суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності законодавства про захист економічної конкуренції.
  7. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  8. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  11. Важливим фактором безпечної експлуатації котлів є контроль яко1
  12. Валютний контроль




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Детермінація поведінки особистості в управлінській діяльності | Можливостей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.075 сек.