МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ 2. Психологічні теорії особистості у контекстіуправлінської діяльності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 2.1. Психоаналітична концепція З.Фройда. . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 2.2. Аналітична психологія К.Юнга. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 2.3. Індивідуальна психологія А.Адлера. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2.4. Когнітивна психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 25 2.5. Глибинна психологія К.Хорні. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 26 2.6. Гуманістична психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 Розділ 3. Керівництво та лідерство: соціально-психологічні аспекти. . . . . . . . . . . . . . . . . 34 3.1. Феномен влади: ідентифікація можливостей. . . . . . . . . . . . . . 34 3.2. Лідерство: сутність та організаційне значення. . . . . . . . . . . . . 37 3.3. Основні концепції стилів керівництва. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
Розділ 4. Психологія трудового колективу. . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 4.1. Організаційні особливості структури трудового колективу. . . 55 4.2. Соціально-психологічний клімат в організації. . . . . . . . . . . . . . 59 4.3. Груповий потенціал: пошук синергії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62 4.4. Психологія управління конфліктами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65 Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 Розділ 5. Психологія ділового спілкування . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 5.1. Ефективна комунікація – основа успіху у діловому спілкуванні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 5.2. Інтерактивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 5.3. Перцептивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 5.4. Тривала готовність до безконфліктного спілкування - особливий вид комунікативної компетентності. . . . . . . . . . . . . 88 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91 Розділ 6. Психологічні аспекти управлінських функцій. . . . 93 6.1. Психологічний зміст функцій управління . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 6.2. Психосоціологічні особливості стратегічної функції. . . . . . . . 97 6.3. Управління нововведеннями (змінами) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 6.4. Психологічний контекст комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 6.5. Психологічні засоби у системі мотивації та стимулювання праці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
Розділ 7. Практика самоменеджменту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 7.1. Психічне здоров’я як чинник ефективної діяльності. . . . . . . . . 133 7.2. Проектування психічної структури особистості. . . . . . . . . . . . . 139 7.3. Тренінгова підготовка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153
ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
уміння, якими повинен володіти фахівець після вивчення дисципліни „Психологія управління” . . . . . . . . . 159
самостійної роботи студентів з вивчення курсу «Психологія управління» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 Алфавітний покажчик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179 Навчальне видання Євген Миколайович Кайлюк,
Галина Григорівна Фесенко ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ Навчальний посібник
Редактор М.З. Аляб’єв
План 2007р., поз. 49 ____________________________________________________________ Підп. до друку 23.07.2007 р. Формат 60*84 1/16 Папір офісний Друк на ризографі Умовн.–друк.арк. 10,8 Обл.–вид. арк. 11,3 Тираж 500 прим. Зам. № 3620 ____________________________________________________________
61002, Харків, вул. Революції, 12, ХНАМГ Сектор оперативної поліграфії ІОЦ ХНАМГ
Читайте також:
|
||||||||
|