Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 2. Психологічні теорії особистості у контексті

управлінської діяльності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

2.1. Психоаналітична концепція З.Фройда. . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

2.2. Аналітична психологія К.Юнга. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22

2.3. Індивідуальна психологія А.Адлера. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23

2.4. Когнітивна психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 25

2.5. Глибинна психологія К.Хорні. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 26

2.6. Гуманістична психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26

Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32

Розділ 3. Керівництво та лідерство:

соціально-психологічні аспекти. . . . . . . . . . . . . . . . . 34

3.1. Феномен влади: ідентифікація можливостей. . . . . . . . . . . . . . 34

3.2. Лідерство: сутність та організаційне значення. . . . . . . . . . . . . 37

3.3. Основні концепції стилів керівництва. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53

 

Розділ 4. Психологія трудового колективу. . . . . . . . . . . . . . . . . . 55

4.1. Організаційні особливості структури трудового колективу. . . 55

4.2. Соціально-психологічний клімат в організації. . . . . . . . . . . . . . 59

4.3. Груповий потенціал: пошук синергії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62

4.4. Психологія управління конфліктами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65

Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72

Розділ 5. Психологія ділового спілкування . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74

5.1. Ефективна комунікація – основа успіху

у діловому спілкуванні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74

5.2. Інтерактивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78

5.3. Перцептивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86

5.4. Тривала готовність до безконфліктного спілкування -

особливий вид комунікативної компетентності. . . . . . . . . . . . . 88

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91

Розділ 6. Психологічні аспекти управлінських функцій. . . . 93

6.1. Психологічний зміст функцій управління . . . . . . . . . . . . . . . . . 93

6.2. Психосоціологічні особливості стратегічної функції. . . . . . . . 97

6.3. Управління нововведеннями (змінами) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102

6.4. Психологічний контекст комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120

6.5. Психологічні засоби у системі мотивації

та стимулювання праці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131

 

Розділ 7. Практика самоменеджменту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133

7.1. Психічне здоров’я як чинник ефективної діяльності. . . . . . . . . 133

7.2. Проектування психічної структури особистості. . . . . . . . . . . . . 139

7.3. Тренінгова підготовка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153

 

ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142

  1. Програма базового курсу „Психологія управління”. . . . . . . . 155
  2. Виробничі функції, типові завдання діяльності та

уміння, якими повинен володіти фахівець після

вивчення дисципліни „Психологія управління” . . . . . . . . . 159

  1. Науково-методичні рекомендації щодо організації

самостійної роботи студентів з вивчення курсу

«Психологія управління» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162

  1. Психологічний практикум: тестова психодіагностика . . . . . . 165

 

Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177

Алфавітний покажчик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179

Навчальне видання

Євген Миколайович Кайлюк,

 

Галина Григорівна Фесенко

ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ

Навчальний посібник

 

 

Редактор М.З. Аляб’єв

 

План 2007р., поз. 49

____________________________________________________________

Підп. до друку 23.07.2007 р. Формат 60*84 1/16 Папір офісний

Друк на ризографі Умовн.–друк.арк. 10,8

Обл.–вид. арк. 11,3 Тираж 500 прим. Зам. № 3620

____________________________________________________________

 

61002, Харків, вул. Революції, 12, ХНАМГ

Сектор оперативної поліграфії ІОЦ ХНАМГ

 

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  5. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  8. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  9. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  10. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  11. Активність особистості та самоуправління
  12. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестовий контроль | Економіка — об’єкт економічного дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.