МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестовий контроль1. Успіх у діяльності залежить від рівня психологічної напруги. Виберіть науково обґрунтоване твердження: а) діяльність є найбільш продуктивною під час помірного рівня емоційного збудження; б) діяльність є найбільш продуктивною за умови низького рівня емоційного збудження; в) діяльність є найбільш продуктивною за умови високого рівня емоційного збудження.
2. Визначить формулу стресу: а) діяльність – перенавантаження позитивні емоції; б) перенавантаження – негативні емоції – діяльність; в) Діяльність – перенавантаження – негативні емоції.
3. Які психічні процеси є характерними для здорової особистості? а) здатність концентрувати увагу на предметі; б) мінімальне наближення суб’єктивних образів до відображувального об’єкту дійсності; в) здатність розсіювати увагу на предметі; г) здатність до логічної обробки інформації. 4. У психічному стані здорової особистості домінують: а) самовладання; б) неприродний прояв почуттів та емоцій; в) зрілість почуттів відповідно віку.
5. Які критерії психічного здоров`я пов’язані із соціальним середовищем? а) інтерес до власного внутрішнього світу; б) орієнтація на суспільно корисну діяльність; в) демократизм у поведінці.
6. Визначить спосіб психологічного захисту за наступною характеристикою: «Блокування небажаної інформації на стадії вивантаження з пам`яті – завантаження у свідомість і навпаки» а) заперечення; б) пригнічення; в) проекція. 7. Реальне «Я» - це: а) особистість така, якою є насправді; б) те, що ми про себе думаємо; в) враження, що виникають у інших про нас. 8. Профілактика стресу буде більш ефективною, якщо менеджер дотримуватиметься таких рекомендацій: а) звести до мінімуму спілкування з друзями; б) турбуватися про підтримку в собі позитивного мислення; в) не намагатися відділяти суттєве від другорядного.
9. Які компоненти є обов’язковими у самосвідомості? а) Розум – Почуття – Несвідоме; б) Розум – Почуття – Воля; в) Воля – Свідомість – Емоції.
10. Самоменеджмент психічного здоров`я передбачає: а) уміння „розшифровувати” свій психічний стан; б) удосконалення психічних процесів (пам’яті, уваги); в) релаксаційні методики; г) ірраціоналізація діяльності.
ЗМІСТ Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Розділ 1. Психологія управління в системі організаційного менеджменту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 1.1. Психосоціологічні тенденції сучасного розвитку організацій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 1.2. Психологія управління: предмет і методологічні основи дисципліни. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 1.3. Еволюція психолого-управлінської думки: теоретичний аналіз . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 Читайте також:
|
||||||||
|