Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вою для заохочення працівника, надання йому переваг та пільг, перед1

Бачених правилами внутрішнього трудового розпорядку, колектив1

Ним договором, існуючою на підприємстві системою управління охо1

Роною праці.

Навчання та інструктажі з охорони праці

Навчання, системне та систематичне підвищення рівня знань не

лише працівників, а всього населення України з питань охорони праці –

Один з основних принципів державної політики в галузі охорони праці,

Фундаментальна основа виробничої безпеки та санітарії, необхідна

Умова удосконалення управління охороною праці і забезпечення ефек1

Тивної профілактичної роботи щодо запобігання нещасних випадків,

Професійних захворювань і аварій на виробництві.

Зараз в країні діє система безперервного навчання з питань охоро1

Ни праці, основні принципи якої були описані в 1.3.2.

Основним нормативним документом, що встановлює порядок та

Види навчання і перевірки знань з охорони праці є Типове положення

Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони

Праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р.

№ 15. Цей порядок спрямовано на реалізацію в Україні системи безпе1

Рервного навчання з питань охорони праці.

Типове положення визначає порядок:

• вивчення основ охорони праці у навчальних закладах і під час

професійного навчання працівників на підприємстві;

• організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці на

підприємстві;

• спеціального навчання і перевірки знань з питань охорони праці;

• навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб;

• організації проведення інструктажів з питань охорони праці;

• стажування, дублювання і допуску працівників до роботи.

У професійно1технічних навчальних закладах обов’язковим є вив1

Чення предмета «Охорона праці», а у вищих навчальних закладах вив1

Чаються навчальні дисципліни «Основи охорони праці» та «Охорона

Праці в галузі». Це навчання проводиться за типовими навчальними

планами і програмами, які затверджуються Міністерством освіти за

Погодженням з Держпромгірнаглядом (Держнаглядохоронпраці).

Окремі специфічні питання охорони праці вивчаються в курсах спе1

Ціальних та загальнотехнічних дисциплін.

Під час професійної підготовки працівників на підприємстві теоре1

Тична частина предмета «Охорона праці» вивчається в обсязі не менше

Годин, а під час перепідготовки та підвищення кваліфікації – не

Менше 8 годин.

Працівники, які залучаються до виконання робіт з підвищеною

Небезпекою, проходять підготовку лише в навчальних закладах. При


Читайте також:

  1. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  2. Аспекти надання невідкладної допомоги
  3. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  4. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  5. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  6. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг
  7. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  8. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  11. В – середня тривалість додаткової відпустки одного працівника, що має
  12. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов’язків та професій, а також правила поведінки на території під1 | Цьому теоретична частина предмета «Охорона праці» вивчається

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.