МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Можливі види порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями, причини їх виникнення і методи роботи щодо їх профілактики
Для ефективної профілактики командирам слід знати такі основні ознаки наявності порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями у підрозділі: - неохайний зовнішній вигляд солдатів першого періоду служби, їх пригнічений морально-психологічний стан, відсутність у них окремих елементів обмундирування; - відлюдність молодих солдатів; - “добровільне” розташування молодих солдатів у незручних місцях; - постійна зайнятість молодих солдатів якимись роботами, особливо у вільний від служби час, під час відпочинку і проведення в підрозділі заходів дозвілля; - громадська пасивність молодих солдатів, їх небажання йти у звільнення, до клубу; - постійне перебування молодих солдатів у добовому наряді у вихідні та святкові дні; - наявність на їхньому обличчі й тілі ознак побиття, приховування травм тощо. Робота щодо їх профілактики на рівні конкретного військового підрозділу повинна включати: - удосконалення соціально-побутових умов військової служби, надання військовослужбовцям можливості задовольняти свої матеріальні та духовні потреби легально, законними шляхами; - цілеспрямоване формування свідомості й самосвідомості, самодисципліни й самоконтролю у військовослужбовців у процесі військово-професійної соціалізації як засобами виховної роботи, так і в результаті гуманізації військової служби, виключення протиправних дій командирів; - узгодження формальної й неформальної структур військового колективу, подолання суперечностей у їхніх вимогах до своїх членів, легалізація деяких елементів субкультури військового колективу, творче використання їх у виховній роботі; - поліпшення медичного та психологічного добору військовослужбовців, оптимальна організація адаптації призовників до умов військової служби, подолання соціальної ізольованості військовослужбовців, створення можливості легально змінити місце служби в разі нестерпних її умов, що дозволить виключити самовільне залишення частин або самогубство; - спрямування соціальної активності воїнів на творчу навчальну пізнавальну діяльність, самоактуалізацію в бойовій підготовці, спорті, дозвіллі, художній творчості, щоб за їх допомогою зняти у них соціальну невдоволеність і агресивність; - налагодження каналу зворотного зв’язку в керуванні підлеглими (формування інституту довірених осіб, встановлення телефонів і поштових скриньок довіри тощо); - поширення впливу на поведінку військовослужбовців найбільш референтної групи для них – сім’ї. Практична діяльність свідчить, що робота щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин буде мало ефективною, якщо командир та його заступник з виховної роботи недостатньо знають морально-психологічний клімат у військовому колективі, наявність і форми проявів порушень військової дисципліни, військовослужбовців, стосовно яких мають місце подібні прояви. Без знання дійсного стану справ з порушеннями статутних правил взаємовідносин можна вести тільки розмови та діяти неконкретно, без зосередження зусиль на проблемах, які потребують вирішення першою чергою у даному підрозділі. Саме через незнання існуючих форм проявів, традицій цього явища, їх натхненників і виконавців робота щодо попередження в багатьох військових підрозділах проводиться поверхово та носить деклараційний характер. При цьому порушники залишаються невиявленими й не несуть відповідальності. Військовослужбовці, до яких застосовуються різноманітні форми фізичного й морального тиску, не вірять у спроможність командирів захистити їх. Тому першим і важливим етапом діяльності командирів та їх заступників з виховної роботи щодо попередження порушень статутних правил взаємовідносин має бути досконале вивчення не тільки загальної ситуації та статистики щодо цих проявів, а й конкретних даних про їх наявність у військовому колективі. Необхідність проведення детального вивчення процесів, пов’язаних з порушенням статутних правил взаємовідносин, викликана також змінами в проходженні служби військовослужбовцями строкової служби, процесами гуманізації та демократизації військового середовища. У зв’язку з переходом на півторарічний цикл служби динаміка протікання порушень статутних правил взаємовідносин змінюється в бік прискорення їх формування та розвитку, посилення жорстоких форм їх проявів. Тому командирам та їх заступникам з виховної роботи слід вдосконалювати також систему своєї роботи щодо подолання такого негативного явища у військовому середовищі. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|