МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Можливі види порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями, причини їх виникнення і методи роботи щодо їх профілактики
Для ефективної профілактики командирам слід знати такі основні ознаки наявності порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями у підрозділі: - неохайний зовнішній вигляд солдатів першого періоду служби, їх пригнічений морально-психологічний стан, відсутність у них окремих елементів обмундирування; - відлюдність молодих солдатів; - “добровільне” розташування молодих солдатів у незручних місцях; - постійна зайнятість молодих солдатів якимись роботами, особливо у вільний від служби час, під час відпочинку і проведення в підрозділі заходів дозвілля; - громадська пасивність молодих солдатів, їх небажання йти у звільнення, до клубу; - постійне перебування молодих солдатів у добовому наряді у вихідні та святкові дні; - наявність на їхньому обличчі й тілі ознак побиття, приховування травм тощо. Робота щодо їх профілактики на рівні конкретного військового підрозділу повинна включати: - удосконалення соціально-побутових умов військової служби, надання військовослужбовцям можливості задовольняти свої матеріальні та духовні потреби легально, законними шляхами; - цілеспрямоване формування свідомості й самосвідомості, самодисципліни й самоконтролю у військовослужбовців у процесі військово-професійної соціалізації як засобами виховної роботи, так і в результаті гуманізації військової служби, виключення протиправних дій командирів; - узгодження формальної й неформальної структур військового колективу, подолання суперечностей у їхніх вимогах до своїх членів, легалізація деяких елементів субкультури військового колективу, творче використання їх у виховній роботі; - поліпшення медичного та психологічного добору військовослужбовців, оптимальна організація адаптації призовників до умов військової служби, подолання соціальної ізольованості військовослужбовців, створення можливості легально змінити місце служби в разі нестерпних її умов, що дозволить виключити самовільне залишення частин або самогубство; - спрямування соціальної активності воїнів на творчу навчальну пізнавальну діяльність, самоактуалізацію в бойовій підготовці, спорті, дозвіллі, художній творчості, щоб за їх допомогою зняти у них соціальну невдоволеність і агресивність; - налагодження каналу зворотного зв’язку в керуванні підлеглими (формування інституту довірених осіб, встановлення телефонів і поштових скриньок довіри тощо); - поширення впливу на поведінку військовослужбовців найбільш референтної групи для них – сім’ї. Практична діяльність свідчить, що робота щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин буде мало ефективною, якщо командир та його заступник з виховної роботи недостатньо знають морально-психологічний клімат у військовому колективі, наявність і форми проявів порушень військової дисципліни, військовослужбовців, стосовно яких мають місце подібні прояви. Без знання дійсного стану справ з порушеннями статутних правил взаємовідносин можна вести тільки розмови та діяти неконкретно, без зосередження зусиль на проблемах, які потребують вирішення першою чергою у даному підрозділі. Саме через незнання існуючих форм проявів, традицій цього явища, їх натхненників і виконавців робота щодо попередження в багатьох військових підрозділах проводиться поверхово та носить деклараційний характер. При цьому порушники залишаються невиявленими й не несуть відповідальності. Військовослужбовці, до яких застосовуються різноманітні форми фізичного й морального тиску, не вірять у спроможність командирів захистити їх. Тому першим і важливим етапом діяльності командирів та їх заступників з виховної роботи щодо попередження порушень статутних правил взаємовідносин має бути досконале вивчення не тільки загальної ситуації та статистики щодо цих проявів, а й конкретних даних про їх наявність у військовому колективі. Необхідність проведення детального вивчення процесів, пов’язаних з порушенням статутних правил взаємовідносин, викликана також змінами в проходженні служби військовослужбовцями строкової служби, процесами гуманізації та демократизації військового середовища. У зв’язку з переходом на півторарічний цикл служби динаміка протікання порушень статутних правил взаємовідносин змінюється в бік прискорення їх формування та розвитку, посилення жорстоких форм їх проявів. Тому командирам та їх заступникам з виховної роботи слід вдосконалювати також систему своєї роботи щодо подолання такого негативного явища у військовому середовищі. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|