Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мотивація – функція управління виховною роботою

Мотивація є важливою функцією управління. Вона полягає у спонуканні підлеглих, інформаційного активу до діяльності з метою досягнення цілей навчально-виховного процесу у військовій частині, а також особистих цілей.

Це таке регулювання стимулів, що спонукають особовий склад, при яких виникає бажання діяти в інтересах виховної роботи, сприяти досягненню поставлених цілей.

Змістовні теорії мотивації визначають основні потреби, які спонукають людину до дій, особливо під час визначення обсягів і змісту діяльності. Основою сучасних концепцій мотивації є погляди Г. Костюка, С. Максименка, Л. Божович, Б. Ломова, А. Маслоу, Ф. Герцберга, Д. МакКлелланда, Дж. Аткінсона та інших.

На підставі цих концепцій склалась система методів задоволення потреб вищого рівня.

Для задоволення соціальних потреб слід створювати такі умови:

– дати таку роботу, яка дозволяє підлеглим спілкуватися;

– створити дух єдиної команди;

– проводити з підлеглими періодичні наради;

– не намагатися знищити неформальні групи, що склалися, якщо вони не погіршують обстановку в команді;

– створювати умови для соціальної активності підлеглих за межами колективу.

Для задоволення потреб щодо поваги:

– пропонувати підлеглим більш змістовну роботу;

– забезпечувати їм позитивний зворотній зв`язок з досягнутими результатами;

– високо оцінювати результати, яких досягнули підлеглі;

– залучати підлеглих до формулювання цілей і вироблення рішень;

– делегувати підлеглим додаткові права і повноваження;

– просувати підлеглих на посадах.

Для задоволення потреб у самовираженні:

– забезпечувати підлеглим можливості для навчання, які дозволили б повністю використовувати їх потенціал;

– дати підлеглим складну роботу, яка вимагає максимальної самовіддачі;

– сприяти розвитку у підлеглих творчих здібностей.

Стимулювання підлеглих може здійснюватись різноманітними методами: виплатою грошових премій, проведенням конкурсів кращих робіт керівників груп гуманітарної підготовки, конференцій з узагальненням позитивного досвіду, забезпеченням путівками на відпочинок тощо.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. Oracle Управління преміальними
  7. А. Видання прав актів управління
  8. Автоматизація управління діяльністю готелю
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  11. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  12. Адаптивні організаційні структури управління.




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація як функція управління виховною роботою. | Контроль – функція управління виховною роботою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.