Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функції виписки та оплати рахунку

Процес виписки і розрахунку покликаний нести три ос­новні функції:

• регулювання балансу гостьового рахунка;

• своєчасне виявлення даних про наявність номерів, що звільнилися;

• контроль і ведення відповідних записів про перебування гостей.

У світовій практиці існують такі методи розрахунку клієнтів з готелями:

• оплата рахунків готівкою;

• запис суми рахунка на кредитну картку;

• відстрочка платежу шляхом прямого виписування рахунка;

• використання комбінації перерахованих варіантів.

У більшості готелів персоналу потрібно ознайомити гостя з можливими варіантами оплати при реєстрації. Таким чином, кредитні картки або інформація про прямо виписувані рахун­ки повинні бути надані гостеві заздалегідь, до виписування з номера. Це завчасне повідомлення дозволяє одержати підтвер­дження на дозвіл щодо використання кредитної картки або прямого банківського переказування. Це скорочує час з офор­млення виїзду і дозволяє скоротити до мінімуму заборгованість готелю.

Агент служби прийому і розміщення після виписки гостя переводить номер у статус вільного і повідомляє відділ покої­вок про від'їзд клієнта. Покоївка прибирає номер і готує його для контролю і подальшого збуту.

Служба прийому і розміщення повинна виявляти опера­тивність у питаннях інформації про номери, що звільнилися, у точній і доцільній формі.

Файл, що містить інформацію про гостя — це набір особис­тих його реквізитів і відомості щодо фінансового стану. На­явність такої інформації дозволяє працівникам готелю краще зрозуміти свою клієнтуру і забезпечити міцну базу для страте­гічного маркетингу.

Файли, що містять інформацію про гостя, можуть отрима­ти її з анкет реєстраційних карток або створені на основі точ­них комп'ютерних систем, що автоматично направляють відо­мості при вибутті гостя до файлу даних про гостя.

Відповідний аналіз даних історії гостя може забезпечити готель цінною конкурентоздатною інформацією на ринку го­тельних послуг.

 


Читайте також:

  1. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Акордно-преміальна система оплати праці
  4. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  5. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  6. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  7. Алгоритм розрахунку апаратів псевдозрідженого шару.
  8. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  9. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання
  10. Алгоритм розрахунку температури поверхні чипу ІМС процесора
  11. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  12. Аналіз коефіцієнтів цільової функції




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виписка з номера готелю й оплата рахунку | Процедури від 'їзду. Методи оплати рахунку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.