Правове забезпечення полягає у використанні засобів і форм юридичного впливу на персонал з метою досягнення ефективної діяльності готелю.
Основні завдання правового забезпечення:
• правове регулювання трудових відносин, що складаються між роботодавцем і найманим робітником;
• захист прав і законних інтересів працівників, що випливають із трудових відносин;
• дотримання, виконання і застосування норм діючого законодавства у сфері праці, трудових відносин;
• розробка і затвердження локальних нормативних актів організаційного, організаційно-розпорядницького та економічного характеру;
• підготовка пропозицій про зміну діючих або скасування застарілих і тих, що фактично втратили силу, нормативних актів, виданих у готелі з трудових та кадрових питань.
Головним підрозділом з проведення правової роботи є юридичний відділ. Керівними документами у проведенні цієї роботи є правові норми централізованого або локального характеру. До актів централізованого характеру належать КЗпП, постанови уряду, акти державних міністерств та відомств. До актів локального регулювання правовідносин належать накази керівників, положення про підрозділи, посадові інструкції та інші внутрішні документи.
Основні завдання юридичного відділу в цій сфері такі:
а) розробка проектів нормативних актів організації;
б) правова експертиза нормативних актів, розроблених у системі управління персоналом, на відповідність вимогам законодавства та їхнє візування;
в) організація систематичного обліку і зберігання законодавчих і нормативних актів, що надходять у готель і видаються ним;
г) інформування підрозділів і служб про чинне законодавство про працю;
д) роз'яснення діючого трудового законодавства і порядок його застосування.
До системи нормативних актів про працю входять угоди генеральні, галузеві (тарифні), спеціальні (регіональні), колективні договори та інші правові акти, що застосовуються безпосередньо в готелі.