МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список використаної та рекомендованої літератури1. Азоев Г.Л., Баранчеев В. И u др. Управление организацией: Учебник для студ. вузов /А.Г. Поршнев (ред.). - 3 изд., перераб. и доп. -М: ИНФРА- М, 2003. - 715 с. 2. Анисимов В.М. Кадровая служба и управление персоналом организации: Практическое пособие кадровика/ Центр кадрологии и эффективного персонал-менеджмента. — М.: Экономика, 2003. -703 с. 3. Анискин Ю.П., Павлова А.М. Планирование и контроллинг: Учебник по спец. «Менеджмент организации». М.: Омега-Л, 2003. - 278 с. 4. Аристов О.В. Управление качеством: Учебник для студ. вузов. - М.: ИНФРА-М, 2003. - 238 с. 5. Байлик СИ. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. — К.: ВИРА-Р, «Альтерпрес», 2001. - 208 с. 6. Бланк И.А. Управление финансовой стабилизацией предприятия. — К.: Эльга, 2003. — 483 с. 7. Браимер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства. - М.: Аспект Пресс, 1995. — 382 с. 8. Букович У., Уилльямс Р. Управление знаниями: руководство к действию: Пер. с англ. - М. ИНФРА-М, 2002. - 503 с. 9. Буряк Л.Д. Фінансовий менеджмент у малому бізнесі: Навч.-метод. Посібник для самост. вивчення дисципліни/ Київський національний економічний ун-т. — К: КНЕУ, 2002. -84 с. 10. Веснин В.Р. Менеджмент персонала: Учеб. пособие для уч-ся сред спец. учеб, заведений/ 3 изд., испр., доп. — М. Элит, 2000-2003-300 с. 11. Ветитнев A.M. Маркетинг санаторно-курортных услуг. - М.: Медицина, 2001. - 224 с. 12. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник для студ., обучающихся по спец. и направлению «Менеджмент». - 2 изд., перераб. и доп. — М.: Гардарики, 2003. — 292 с. 13. ВойчакА.В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. - К.: КНЕУ, 2000. - 100 с. 14. Волков Ю. Ф. Введение в гостиничный и туристический бизнес. - М.: Феникс, 2003. - 348 с. 15. Волков Ю. Ф. Интерьер и оборудование гостиниц и ресторанов. - М.: Феникс, 2003. - 352 с. 16. Волков Ю.Ф. Технология гостиничного обслуживания. М.: Феникс, 2003. - 386с. 17. Волков Ю.Ф. Экономика гостиничного бизнеса. - М.: Феникс, 2003.-384 с. 18. Восколович Н.А. Маркетинг туристских услуг. М.: Теис, 2002. -167 с. 19. Герасименко В.Г. Основи туристичного бізнесу. — Одеса: Чорномор'я, 1997. — 160 с 20. Гостиничный и туристический бизнес /под ред. проф. Чудновского А.Д. — М.: Ассоциация авторов и издателей ТАНДЕМ, изд. ЭКМОС, 1998. - 352 с. 21. Дорофиенко В.В., Колосюк В.П. Операционный менеджмент: Учеб. пособие для студ. вузов.—Донецк: ВИК, 2003. —178 с. 22. Дорошев В.И. Введение в теорию маркетинга: Учеб. пособие для студ. вузов. -М.: ИНФРА-М, 2000. - 284 с. 23. Ефимова О.П., Ефимова Н. А. Экономика гостиниц и ресторанов. — М.: Новое знание, 2004. — 391 с. 24. ИсмаевД.К. Маркетинг иностранного туризма в Российской Федерации. Теория и практика деятельности туристских фирм. - М.: Академия, 2002. - 192 с. 25. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учебник для студ. спец. «Экономика и управление социально-культурной сферой вузов. — 3 изд., испр. — Минск: ООО «Новое знание», 2002. — 409 с. 26. Кабушкин П.И., Бондаренко Г. А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. Учебное пособие. Серия: Экономическое образование. — Минск: Новое знание, 2000 г. — 216 с. 27. Кабушкин Н.И., Бондаренко Т.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник для студ. спец. «Экономика и управление социально-культурной сферой» вузов. — 4 изд., стер. — Минск: Новое знание, 2003 — 368 с. 28. Кабушкин Н.И., Бондаренко ГА Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник. — Минск: Новое знание, 2002. — 368 с. 29. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навч.-метод посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2000. —124 с. 30. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Підручник/Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2001.-239с. 31. Карпов А.В. Психология менеджмента: Учеб. пособие для студ. вузов. — М.: Гардарики, 2003. - 582 с. 32. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів. — К.: Знання, 2001.-214 с. 33. КибановА.Я. Основы управления персоналом: Учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. «Менеджмент организации», «Управление персоналом» / Государственный ун-т управления.-М.: ИНФРА-М, 2003. - 304 с. 34. Кодацкий В.П. Финансовый менеджмент. — X.: Харьковское отд-ние издательства «Экономика» при Харьковском н.-и. экономическом ин-те, 2002. — 212 с. 35. Колпаков В.М., Дмитренко ГА. Стратегический кадровый менеджмент: Учеб. пособие для студ. вузов /Межрегиональная академия управления персоналом. — К.: МАУП, 2002. — 280 с. 36. Кондратьев Э.В., Абрамов Р.Н. Связи с общественностью: Учеб. пособие по спец. «Менеджмент организаций», «Маркетинг» / С.Д. Резник (общ. ред.). - М.: Академический Проект, 2003.-415 с. 37. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль / В. Усманов (гл. ред. перевода), М. Бугаев (пер. с англ.). - 2изд. испр. рус. - 9 изд., междунар. -СПб.: Питер, 1999. - 887 с. 38. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Экспресс-курс. / Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2002. - 496 с. 39. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. - М.: ЮНИТИ, 2003, - 1063 с. 40. Котлер Ф., Триас де Без Ф. Новые маркетинговые технологии : Методики создания гениальных идей / Т. В. Виноградова (пер. с англ.), Л.Л. Царук (пер. с англ.). — СПб.: Издательский дом «Нева», 2004 — 190 с. 41. Красовский Ю.Д. Организационное поведение: Учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. «Менеджмент» и «Маркетинг». - М.: ЮНИТИ, 1999- - 472 с. 42. Крейнер С. Ключевые идеи менеджмента: Мыслители, которые изменили мир менеджмента: Пер. с 3 изд. — М.:. ИНФРА-М, 2002. - 347 с. 43. Куршакова КБ. Банковский маркетинг. — СПб.: Питер, 2003.-192 с. 44. Л.М. Худолій, Г. Б. Мунін. Управління якістю як один із головних важелів конкурентоздатності готелю // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. — 2002. -17. 45. Лесник А.Л., Смирнова М.Н. Стратегии конкуренции в гостиничном бизнесе. — М.: Талер, 2001. — 544 с. 46. Лук 'янова Л.Г., Дорошенко Т Т., Мініч І.М. Уніфіковані технолога готельних послуг: Навч. посіб./За ред. проф. В.К. Федорченка. — К.: Вища шк., 2001 — 237 с. 47. Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания / Учебник для начального профессионального образования. — М.:, Академия, 2002. - 208 с. 48. Маркетинг / Под ред. Ващекина З.П. - М.: ФБК-ПРЕСС,2003.-312с. 49. Моисеева Н.К., Рюмин М.Ю., Слушаенко М.В., Будник АВ. Брендинг в управлении маркетинговой активностью. — М.: Омега—Л, 2003. — 336 с. 50. Мунін Г.Б. Ефективність управління товарно-матеріальними запасами в готельному комплексі // Збірник наукових праць "Продуктивні сили і регіональна економіка". — К.: РВПС України НАН України, 2002р. 51. Мунін Г.Б. Методичні підходи до оцінки рентабельності господарської діяльності у готельному бізнесі // Механізм регулювання економіки, економіка природокористування, економіка підприємства та організація виробництва. — 2002. — № 3-4. 52. Мунін Г.Б. Особливості та напрями вдосконалення фінансово-операційного аналізу діяльності готельного бізнесу // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. - 2003. - №10. - С 108-114. 53. Мунін Г.Б. Оцінка ефективності витрат на якість послуг // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково- практичної конференції в МАУП: Інноваційний менеджмент: проблеми формування в умовах перехідної економіки. — К.: МАУП, 2002. 54. Мунін Г.Б. Сучасні ефективні інформаційні технології управління операціями в сучасному готельному комплексі // Формування ринкових відносин в Україні. Збірник наукових праць. -2002. -№16. 55. Мунін Г.Б. Маркетингові дослідження споживчого попиту на готельні послуги в м. Києві // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. — 2003. - № 2. 56. Мунін Г.Б., Чабан Р.В. Методичні аспекти проведення фінансово-операційного аналізу діяльності підприємств готельної індустрії в Україні // Збірник наукових праць «Продуктивні сили і регіональна економіка». - К.: РВПС України НАН України, 2003. -Ч. II. - С 63-69 57. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу: Навч.-метод. посібник. - К.: Знання, 2002. - 311 с 58. НечаюкЛ.І., ТелешН.О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Центр навчальної літератури; київський національний ун-т культури і мистецтв. — К.: Центр навчальної літератури, 2003. — 346 с 59. Ополченцев И.И. Маркетинг в туризме: обеспечение рыночной позиции: Учеб. пособие. — М.: Советский спорт, 2003.-187 с. 60. Организация и управление гостиничным бизнесом: Учебник/ под ред. Лесника А,Л., Чернышева А.В. — М.: Издательский дом «Альпина», 2001. - 3 тг. 61. Организация и управление гостиничным бизнесом: Учебник/под ред. Лесника А.Л. - М.: ФГУП «Известия" УДП РФ, 2002.-3 тт. 62. Роглєв Х.Й., Мунін Г.Б. Підвищення ефективності управління операційною системою готелю шляхом створення учбо-во-тренінгового центру // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. - 2003. - №9. - С 121-124. 63. Скобкин С. С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе. - М.: Юристь, 2003. - 224 с. 64. Смит П., Бэрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга. - М: ЮНИТИ, 2000. - 415 с. 65. ТиторенкоГ. А. и др. Информационные технологии в маркетинге. - М. ЮНИТИ, 2000. - 335с. 66. Туризм и гостиничное хозяйство / Под ред. Чудновского А.Д.-Б.,2003.-447с. 67. Уилсон Р. Планирование стратегии Интернет-маркетинга/ С.А. Зайцев (пер. с англ.). - М.: Издательский дом Гребенникова, 2003, - 261 с. 68. Уокер Дж. С. Введение в гостеприимство: Учебник/пер. с англ. - М.: ЮНИТИ, 1999. - 463 с. 69. Янкевич В. С, Безрукова Н.Л. Маркетинг в гостиничной индустрии и туризме: российский и международный опыт. -М.: Финансы и статистика, 2003. — 416с. 70. Arnold J., Норе Т. Accounting for management decisions. -London: Prentice Hall, 1990. - 412 p. 71. BardiJamesA. Hotel Front Office Management/ 3rd Edition. - London; John Wiley & Sons, Inc. - 2002. - 448 С 72. Beaudry M.H. Contemporary Lodging Security. — Berlin: Butterworth-Heinemann, 1996.- 170 p. 73. Beavis S., Medic S. A. Manual of hotel reception. — Oxford: Heinemann Professinal Publishing Ltd., 1988. — 255 p. 74. Borsenik F.D., StuttsA. T. The Management of Maintenance and Engineering Systems in the Hospitality Industry / 4thEdition. — John Wiley & Sons, Inc., 1997.-680 p. 75. Brelin H.K., Davenport K.S., Jennings L.P., Murphy P.F. Focused Quality: Managing for Results. - London; John Wiley & Sons, Inc., 1995-193 p. 76. Bryson McD., ZiminskiA. The Concierge: Key to Hospitality. - John Wiley & Sons, Inc., 1992. - 256 p. 77. Casado M.A. Housekeeping Management, — London: John Wiley & Sons, Inc., 1999. - 304 p. 78. Goeldner C.R., Brent Ritchie J.R. Tourism: Principles, Practices, Philosophies / 9th Edition. — John Wiley & Sons, Inc., 2002.-624 p. 79. Guerrier Y. Organizational Behaviour in Hotels and Restaurants: An international Perspective. — London: John Wiley & Sons, Inc., 1999.-296 p. 80. Harris P.J., Hazzard P.A. Managerial Accounting in the Hospitality Industry. — London: Stanly Thornes Publishers Cheltenham Ltd., 1997. - 352 p. 81. Heath E., Wall G. Marketing Tourism Destinations: A Strategic Planning Approach. — London: John Wiley & Sons, Inc., 1992.-240 p. 82. Hili T. Production and operations management. — London: HeinemannLtd., 1991.-435 p. 83. Jones Т., Martin R.J. Professional Management of Housekeeping Operations / 4th Edition. - John Wiley & Sons, Inc., 2004.-528 p. 84. Kline S.F., Sullivan W. Hotel Front Office Simulation. -London: John Wiley & Sons, Inc., 2002 - 144 p. 85. Lewis R. С Cases in Hospitality Marketing and Management / 2nd Edition. - London: John Wiley & Sons, Inc., 1997 - 504 p. 86. Lockwood A., Baker M., Ghillyer A. Quality management in hospitality. — London: Cassell Wellington house, 1996. - 164 p. 87. Lucey T. Managment accounting. - London, —1996. — 592 p. 88. Lundberg D.E. The Hotel and Restaurant Business / 6th Edition by USA. - 1999. - 453 p. 89. Mclaney E.J. Business Finance / 4th Edition. — London: Pitman publishing. - 1997. - 422 p. 90. Medik S. The Business of Hotels. - Oxford: Butterworth— Heinemann Ltd. - 1994. - 211 p. 91. Mill RC. Resorts. Management and Operation.—John Wiley & Sons, Inc., 2001-464p. 92. Nebel E. С Managing Hotels Effectively: Lessons from Outstanding General Managers. — London: John Wiley & Sons, Inc., 1991.-464 p. 93. Newland L.E., Zachow B. Hotel Protection Management: The Innkeeper's Guide to Guest Protection and Reasonable Care Paperback. - London: TNZ Publishers Incorporated, 1997. - 240 p. 94. Olsen M.D. Strategic Management in the Hospitality Industry. - London: John Wiley & Sons, 1999. - 392 p. 95. Progress in Tourism. Recreation and Hospitality Management / P. Cooper (Editor), A. Lockwood (Editor). - 1994,352 p. 96. Reich A.Z. Marketing Management for the Hospitality Industry: A Strategic Approach. — London: John Wiley & Sons, Inc., 1997.-560 p. 97. Reid RD., Bojanic D. C. Hospitality Marketing Management: Student Workbook / 3rd Edition. — London: John Wiiey & Sons, Inc., 2001.-104 p. 98. Ridgway J., Ridgway B. The catering management: Handbook. — London: Kogan Page Limited, 1994. — 237 p. 99. Rutherford D. G. Hotel Management and Operations. — New York, 2001.-549 p. 100. Rutherford D. G. Hotel managment and operations. — New York, VAN NOSTRAND REINHOLD, 1995. - 462 p. 101. Ruxty A.S., Dodds I.C. Financial Management. — London: Chapman & Hall, 1994. - 638 p. 102. Samuels J.M., Wilkes F.M., Brayshow R.E. Management of company finance / 6th. Edition. — London: Chapman & Hall, 1995. -1040 p. 103. Scharz A., Dorf D.C. Contemporary hotel business promotion procedures and practices. — New Jersey: Prentice-Hall. Inc., 1992. -275 p. 104. Schneider M., Tucker G., Scoviak M. The Professional Housekeeper/4th Edition. - John Wiley & Sons, Inc., 1998. - 320p. 105. Starkey L.B. Hotel/Resturant Management Career Starter. — London: Thomson Learning, 2002. — 224 p. 106. Stutts A.T. Hotel and Lodging Management: An Introduction. - New York, 2001. - 350 p. Читайте також:
|
||||||||
|