Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принцип свідомості і активності.

Принцип наочності.

Принцип науковості

ОСНОВНІ ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ

Методика викладання образотворчого мистецтва базує свої положення на даних педагогічної науки. Але одна наука педагогіка без практики нічого не може і навпаки. Для успішної роботи в школі вчитель повинен добре знати основні положення сучасної дидактики і вміти "їх творчо реалізовувати на практиці.

Отже вчитель в своїй практиці використовує такі дидактичні принципи :

1. Принцип виховуючогонавчання.

5. Принцип систематичності і послідовності.

6. Принцип доступності та посильності знань.

 

ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ відображає систему достовірних, науково обгрунтованих знань про предмети та явища реального світу. Процес пізнання оточуючого середовища додержується визначеної закономірності від безпосереднього спостереження до абстрактного мислення і від нього до практики - такий діалектичний шлях пізнання істини, пізнання об’єктивної реальності. Він є науковою основою методики навчання образотворчому мистецтву. Наукові знання не вбивають мистецтво, а доповнюють емоційно-почуттєву сторону його науково-аналітичним процесом.

ПРИНЦИП НАОЧНОСТІ полягає в тому, що у свідомості людини вирішальну роль мають відчуття зорові, слухові, нюхові, сприймальні дотиком, інакше не буде даних для суджень .Навчальний теоретичний матеріал з кольорознавства вимагає особливого наочного забезпечення, завдяки якому поняття та уявлення студентів стають більш зрозумілими та конкретними. Головним чином це стосується явищ повітряної перспективи, просторових властивостей кольорів, впливу освітлення на зміну локальних, предметних кольорів.

ПРИНЦИП АКТИВНОСТІ ТА СВІДОМОСТІ навчання також дуже важливий. Він передбачає закріплення студентом на практиці того, що показав викладач. Свідома, активна та самостійна робота учнів завжди веде до кращого і тривалого засвоєння навчального матеріалу та сприяє творчому розвитку.

ПРИНЦИП СИСТЕМНОСТІ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ навчання засновується на зв'язку нового матеріалу з попереднім, поступовим розширенням і поглибленням науково-теоретичних знань.

ПРИНЦИП ДОСТУПНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОСТІнавчання також необхідно враховувати як при оволодінні студентами теоретичним матеріалом, так і при оволодінні технічними навичками. Особливо це стосується викладання теорії : не слід ускладнювати її серйозними теоретичними положеннями з фізики, фізіології, психології, філософії, математики.


Читайте також:

  1. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  4. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  5. Антикорупційні принципи
  6. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  7. Б/. Принципи виборчого права.
  8. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  9. Базові принципи психології спорту.
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.




Переглядів: 938

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчання та виховання на уроках ОМ | ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.