Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підсумкові положення.

Цей підсумковий розділ дає можливість поміркувати над майбутнім місцевого самоврядування в Україні та зробити деякі прогнози.

Такою є структура пропонованого посібника. Звичайно, його обсяг не дає змоги висвітлити всі матеріали, напрацьовані спеціалістами ПСП за 1994-1997 роки, але ми сподіваємося, що всі вони, у тому числі й переклади нормативних актів з питань місцевого самоврядування різних країн світу, знайдуть свого читача і прислугуються на благо України. МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД 8

РОЗДІЛ І. МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ У КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО ДОСВІДУ

Вибудовуючи взаємини між центральним урядом та органами місце- вого самоврядування, усі демократичні нації намагаються досягти двох основних цілей, які часом суперечать одна одній. Першою з них є забезпечення права на місцеве самоврядування, що є основоположним принципом демократичного урядування, а також здатності субнаціо- нальних органів влади коригувати програми задоволення конкретних потреб своїх виборців та пристосовуватися до місцевих умов. Друга мета пов'язана з потребою центрального уряду брати на себе обов'язки загальнодержавного характеру і захищати права всіх громадян. Тому одним із найголовніших завдань, що постають перед посадовими особами центральних органів влади всього світу, є визначення функцій і обов'язків місцевої автономії щодо загальнодержавних цілей.

У цьому розділі подано стислий огляд того, як сім держав Західної та Східної Європи і Сполучені Штати намагаються урівноважити місцеву автономію і загальнодержавні норми у своїх законах і на практиці. Після цього подається стислий виклад Європейської хартії місцевого самоврядування - документа, який закріплює право на місцеве самоврядування у державах Європи і функціонує як сукупність цілей, яких європейські держави прагнуть досягти у майбутньому. У Розділі II розглядаються проблеми, з якими стикаються усі центральні уряди, вибудовуючи стосунки між центральним урядом і органами місцевого самоврядування. Конкретна інформація по кожній країні, подана у Розділі І, слугуватиме тлом для конкретних прикладів у Розділі II.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Для методики нав­чання іноземних мов важливі такі положення.
  3. Договір. Різновиди договору і його основні положення. Договір транспортної експедиції
  4. Загальні положення.
  5. Загальні положення.
  6. Загальні положення.
  7. Загальні положення.
  8. Загальні положення.
  9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  10. Загальні положення.
  11. Загальні положення.
  12. Загальні положення.




Переглядів: 658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем. | Глава 1. ОСНОВНІ ТИПИ СИСТЕМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.