МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛЕКЦІЯ №1Медична інформатика та її завдання.Охорона праці та правила техніки безпеки. Загальні поняття
Медична інформація являє собою таку динамічну інформаційну систему, котра включає в себе пошук, збір, зберігання, обробку, аналіз даних медичних обстежень і відомості медичної практики. Основним змістом інформації охорони здоров'я є необхідні заходи, спрямовані на ліквідацію відставання медицини в галузі інформатизації від передових світових держав і прискорення входження в інформаційний простір міжнародного співтовариства з метою підняття на сучасний рівень системи практичної медицини. Медична інформатика вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також закономірності всіх процесів комунікації. Медична інформатика займається проблемами автоматизації інформаційних служб, побудовою медичних інформаційно-пошукових систем, проблемами збирання, переробки, пошуку та поширення медичної інформації. Курс «Основи медичної інформатики та ОТ» на фельдшерському відділенні із терміном навчання 3 ( три) роки, складає: Загальна кількість годин - 54 година 1-й семестр навчання. Із них : · Лекції – 14 годин · Практичні заняття – 18 годин · Самостійна робота – 22 години. Мета дисципліни - навчити студентів технології ефективного використання сучасної комп’ютерної техніки в медичній практиці. Основний наголос робиться на формуванні фундаментальних знань та набутті навичок практичної роботи на комп’ютерах, використання сучасних програмних засобів у практичній діяльності спеціаліста медичного профілю. Задачі курсу: ознайомлення студентів із пристроями і функціонуванням сучасних персональних комп'ютерів; набуття навичок роботи в середовищі операційної системи Windows та використання можливостей пакетів сервісних програм; формування знань та набуття навичок роботи з програмами – архіваторами, діагностики дисків, антивірусними програмами; оволодіння навичками підготовки медичної документації з використанням текстових процесорів; використання сучасних комп’ютерних технологій в практиці спеціалістів медичного профілю, застосування комп’ютерної техніки в медицині, діагностика та прогнозування захворювань, професійний огляд та диспансеризація населення за допомогою ЕОМ, медичні спеціалізовані комплекси , інформаційні системи , компютерно-моніторні системи в медицині. методи обробки медичної інформації.
Медична інформація може бути представлена в різних формах і зберігатися на різних носіях. Форми представлення медичної інформації можуть бути слідуючими: a) текстово-цифрова; b) у вигляді діаграм; c) у вигляді фотозображень; d) у вигляді телезображень. Носіями медичної інформації можуть бути: a) папір звичайний; b) діаграмний стрічковий папір; c) фотоплівка; d) магнітна плівка; e) гнучкі магнітні диски; f) СD-диски(компакт-диски) і інші. Технічні засоби інформатики
Технічними засобами інформатики можуть являтися: a) різного виду ренгенпристрої; b) установки для зняття кардіограм –стаціонарні і компактні; c) діагностичні системи типу “Аскольд”; d) томографи; e) телекамери; f) відеокамери; g) відеомагнітофони; h) телевізори; i) комп’ютери. Призначення технічних засобів медичної інформатики: a) ренгенпристрої застосовуються для фіксування на фотоплівку різних частин тіла людини: грудна клітка(серце, легені), нирки,печінка,зуби інші органи – це рентгенографія, а теж для візуального спостереження за органами людини – це рентгеноскопія; b) установки для зняття кардіограм застосовуються для зняття кардіограм в стаціонарних і виїзних умовах; c) діагностичні системи типу “Аскольд” використовуються для зняття діаграм і параметрів організму людини; d) томографи використовуються для зображення стану органів людини; e) телекамери і відеокамери для зняття фільмів, практичних навичок по медичній тематиці для навчального процесу; відеокамери можуть теж застосовуватись і для введення відеоінформації в комп’ютери; f) відеомагнітофони застосовуються для відтворення зображень на телевізорі; g) комп’ютери застосовуються для накопичення, отримання, обробки, перетворення, аналізу, збереження, архівування різнобічної і різнопланової медичної інформації.
Читайте також:
|
||||||||
|