Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання задачі.

Знаходимо вартість $1000 через 8 років. Інакше кажучи, знаходимо якою сумою стане $1000, якщо її покласти в банк на строк 8 років під 9% річних із щорічним складним нарахуванням процентів.

Використаємо формулу (2.10) FV = PV ·(1 + і) , FV1000 = $1000(1+0,09) 8 = $1992,56.

Розрахунок показує, що майбутня вартість $1000 через 8 років буде дорівнювати $1992,56. Суму грошей ─ $1992,56 можемо порівнювати, співставляти з сумою $2000, тому що ці суми грошей перебувають в одному часовому моменті, отже, $2000 більше $1992,56, а тому, $2000 через 8 років більше, ніж $1000 сьогодні, звичайно, якщо умови, вказані в задачі не зміняться.

Цю ж задачу можна розв’язати іншим способом.

Знаходимо вартість $2000 сьогодні. Інакше кажучи, яку суму треба було б мати сьогодні, щоб поклавши її в банк на 8 років під 9% річних із щорічним складним нарахуванням процентів, одержати через 8 років $2000.

Для розв’язання цього питання використаємо формулу (3.6):

;

.

Розрахунок показує, що теперішня вартість $2000 дорівнює $1003,73. Сума $1003,73 може порівнюватися, співставлятися з сумою $1000 тому, що ці суми грошей перебувають в одному часовому моменті – тепер, сьогодні. Отже, $2000 через 8 років більше, ніж $1000 сьогодні, звичайно, якщо умови вказані в задачі не зміняться.

Відповідь.$2000 через 8 років більша, ніж $1000 сьогодні.

При розв’язанні Модельної задачі 4 спочатку ми ПЕРЕВОДИЛИ (перераховували) вартість $1000 сьогоднішню в майбутню вартість, а при розв’язанні іншим способом майбутню вартість $2000 ПРИВОДИЛИ (перераховували) у вартість сьогоднішню, теперішню, або, як її називають фінансисти – приведену, поточну, сучасну. Саме від слова-дії ─ «приводити» виникає український (і російськомовний) фінансовий термін «приведена вартість». «Вартість з майбутнього ПРИВОДЯТЬ в теперішній час». Загалом, можна зробити висновок, що ПЕРЕВЕДЕННЯ вартості та ПРИВЕДЕННЯ вартості – це ПЕРЕРАХУНКИ ВАРТОСТЕЙ, що обчислюються за формулами (2.10), (2.13), (2.15), (3.6), (3.7), (3.8) відповідно завданням перерахунку.

Термінологічне різноманіття перерахунку вартостей можна пов’язати з англійським терміном compound, що означає складний механізм нарахування, і саме нарахування, як нарощення, як збільшення, як перерахування сьогоднішньої вартості в майбутню вартість. При використанні процентної ставки може використовуватись термін ─ процентний компаундінг, або процентне компандування, або компандування.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  6. Відповіді на ситуаційні задачі.
  7. Відповіді на ситуаційні задачі.
  8. Геофізичний контроль за розробкою нафтових і газових родовищ. Задачі. Методи і методика дослідження
  9. Гіпотеза як один із важливих варіантів розв’язання наукової проблеми.
  10. Для всіх , та , то він є оптимальним планом транспортної задачі.
  11. За допомогою теорії розмірностей розмірні фізичні величини, що входять в опис фізичного процесу, комбінуються в безрозмiрнi комплекси, які можна розглядати як нові змінні задачі.
  12. Загальні рекомендації до розв’язання задач




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модельна задача 4. | СТИСЛО ПРО ГОЛОВНЕ В РОЗДІЛІ 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.