Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створення змісту

Текст документа за замовчуванням має стиль Обычный(позиція 2на рис. 4.1).Для створення змісту всі за­головки, що мають входити до нього, спочатку визнача­ють стилем Заголовок.Заголовок створюють тільки з цілого абзацу (абзацом може бути також окреме слово).

Зміст документа Microsoft Word — перелік, який створюється автоматично з попередньо визначених у структурі документа заго­ловків.

Спочатку текст, що ввійде у зміст, виділяють. Далі активізують список кнопки Стильпанелі інструментів Форматирование.Виділеному тексту присвоюють стиль (Заголовок 1, Заголовок 2тощо). Може бути ство­рено до дев'яти рівнів заголовків.

Цю операцію також здійснюють, активізувавши ре­жим перегляду структури документа (команди Вид, Структура).Після цього на екрані дисплея з'являється панель інструментів Структура (рис. 4.27).

Панель інструментів містить багато елементів, зок­рема такі кнопки:

• ← → — кнопки Повисить уровень, Понизить уровеньдають змогу змінити встановлений стиль заголовків (пріоритет тексту змінюється, якщо встановлення курсора у потрібному абзаці клацнути мишею на цих кнопках);

• кнопка — Свернуть дає змогу згорнути весь текст документа, після чого на екрані залишаться лише заголов­ки. Це зручно для роботи з документами великих обсягів;

• кнопка + Развернуть, за допомогою якої можна розгорнути визначений абзац під заголовком;

• кнопка 2 Показать заголовокмістить список для активізації лише заголовка вказаного рівня.

На рис. 4.28 зображений розкритий за допомогою кнопки Развернутьабзац із заголовком Користування автотекстом,при цьому всі інші абзаци згорнуто.

Після формування заголовків з них можна створю­вати зміст документа. Для цього встановлюють курсор у потрібне місце документа й активізують команди Вставка, Ссылка, Оглавление и указатели...,внаслідок чого на екрані дисплея з'являється вікно (рис. 4.29).

 

 

У ньому відкривають вкладку Оглавление (1),виби­рають вид змісту з переліку Форматьі (3), перевіряють значення перемикача, який визначає рівні заголовків, що ввійдуть у зміст (4), й активізують кнопку ОК.

Параметр Гиперссьілки вместо номеров страниц (2) дає змогу користуватися змістом для активізації потріб­ної частини документа.

Створення предметного покажчика

Предметний покажчик у документі пов'язує термі­ни і пояснення до них у тексті.

Предметний покажчик — сукупність термінів документа, з яким працює користувач; як правило, міститься в кінці документа.

Щоб створити предметний покажчик, спочатку не­обхідно визначити в тексті ті слова або словосполучен­ня, які ввійдуть до нього. Для цього виділяють перше слово (наприклад, «колонки»), активізують команди Вставка, Ссылка, Оглавление и указатели..., вкладку Указатель і кнопку Пометить. У результаті на екрані дисплея з'являється вікно (рис. 4.30), в якому в полі основной (1)уже вказано виділене словосполучення.

Активізують кнопку Пометить (2),далі в документі виділяють наступне слово або словосполучення (наприк­лад, «Список ілюстрацій») і знову натискають на кнопку Пометить. Такі операції здійснюють з іншими необ­хідними термінами всього документа.

Під час виділення після зазначених слів автоматично з'являються службові символи, за допомогою яких сис­тема розпізнає терміни предметного покажчика, наприк­лад XЕ.«Список-ілюстрацій». Ці службові символи можна переглянути, активізувавши кнопку Непечатаемые знаки (див. позицію 8на рис. 4.1). Якщо термін не до­дають у предметний покажчик, то службові символи вилучають.

Після цього активізують команди Вставка, Ссылка, Оглавление и указатели..., вкладку Указатель, зміню­ють у разі необхідності кількість колонок (якщо мало термінів, як у наведеному прикладі), вибирають вид предметного покажчика й активізують кнопку ОК.

У місці розташування курсора з'являється створе­ний предметний покажчик:

колонки, 97

Список ілюстрацій, 99.

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. А. Створення власної папки.
  4. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  8. Алгоритм створення тренінгової програми
  9. Безкласова адресація та створення підмереж.
  10. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  11. ВВП за галузями створення
  12. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту




Переглядів: 1091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розбивання тексту на колонки | Процес створення списку ілюстрацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.