Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес створення списку ілюстрацій

Документ може мати певну кількість вставлених об'єктів (формули, схеми, таблиці тощо). Кожен такий об'єкт, як правило, має назву, що розміщується знизу. З метою ефективного користування документом доцільно створити окремий список таких назв, який назива­ється списком ілюстрацій.

Список ілюстрацій — перелік, елементами якого є назви, роз­міщені під рисунком ,таблицею, формулою або іншими об'єктами.

Для автоматичного створення списку ілюстрацій у документі мають бути визначені назви цих об'єктів. Для їх створення активізують команди Вставка, Ссылка, Название, після чого на екрані дисплея з'являється вікно (див. рис. 4.31).

У вікні Название відкривають перелік подпись: (1), обирають потрібну назву (рисунок, таблица, формула) й активізують кнопку ОК. Аналогічно створюють назви

 

 

 

Рис. 4.31. Створення назви об'єкта

 

під іншими об'єктами. Всі створені назви мають стиль Название обьекта (кнопка Стиль — див. позицію 2нарис. 4.1).

Активізуючи кнопку Создать (3), можна створити власну назву об'єктів, а натиснувшзі кнопку Нумерация (2),— визначити параметри назвги об'єкта, що ство­рюється.

Після визначення потрібних назв установлюють курсор у потрібне місце документа й активізують коман­ди Вставка, Ссылка, Оглавление и указатели..., вкладку Список иллюстраций. У вікні, що з'ягвляється на екрані дисплея (рис. 4.32), обирають вид списку, з переліку Название (2)— назву об'єкта, визначають інші необхід­ні параметри списку (наявність номерів сторінок, фор­мат) й активізують кнопку ОК.

Параметр Гиперссылки вместо нгомеров страниц (І) дає змогу користуватися списком ілюстрацій, активізу­ючи потрібну частину документа, в якій вміщена вибра­на назва.

Список ілюстрацій можна створити лише з однотип­них назв, наприклад Рисунок. Якщо документ має інші назви, для кожної створюється окремий список, як по­казано на рис. 4.33.

 

 

Таблица 1................................................. …………………………………………1

Таблица 2................................................. …………………………………………4

Текущий документ
Схема 1 для перехода щелкните ссылку, удерживая нажатой клувишу CTRL…..10

Схема 2 …………………………………………………………………………………14

Рис. 4.33. Списки ілюстрацій документа з двох назв

 

Для переходу на сторінку документа, на якій вміще­но потрібний об'єкт, покажчик миші підводять до по­трібного рядка у списку ілюстрацій і, утримуючи натис-нутою клавішу Ctrl, клацають клавішею миші.

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. IV. План навчального процесу.
  6. Iзобаричний процес
  7. Iзотермiчний процес
  8. Iзохоричний процес
  9. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  10. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 1369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення змісту | Використання редактора формул

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.