МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Спеціальні методичні принципи навчання іноземної мови в початкових класахВиходячи з комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення ІМ як основного, ми можемо визначити і специфічні методичні принципи навчання ІМ в початкових класах Принцип комунікативності (провідний) передбачає побудову навчання ІМ, як моделі реальної комунікації, що має вмотивований характер мовленнєвих дій як учителя, так і учнів. Це зумовлює добір мовного та мовленнєвого матеріалу, характер вправ, методів та прийомів навчання. Принцип домінуючої ролі вправ - формування та вдосконалення навичок і вмінь мовлення відбувається у процесі виконання вправ, отже, переважна частина уроку з ІМ має бути присвячена вправлянню тих, хто навчається. Принцип взаємопов'язаного навчання видів МД відповідно до реального життя, де спілкування відбувається в різних видах мовленнєвої діяльності паралельно, забезпечує розвиток навичок і вмінь мовлення в комплексі. Принцип диференціації і інтеграції навчання ІМ. В методиці навчання просліджується чітке розмежування різних видів МД, що відображається у відборі матеріалу, його організації, прийомах роботи з ним, а з іншого боку інтеграція - встановлення взаємозв'язку і взаємодії різних аспектів мови, різних видів МД в цілому. Принцип урахування особливостей рідної мови дає можливість спрогнозувати труднощі у навчанні вимовної, лексичної і граматичної сторін іншомовного мовлення, у навчанні графіки, орфографії, при семантизації мовного матеріалу. Цей принцип спрямований на використання позитивного і подолання негативного впливу мовного досвіду учнів у рідній мові. Крім вищезгаданих методичних принципів окремі методисти вважають за доцільне виділити ще декілька суттєвих сторін процесу навчання ІМ в початкових класах, тобто ще декілька принципів. Принцип апроксимації іншомовної діяльності полягає в тому, що при оцінці мовленнєвої діяльності ігноруються незначні помилки в іншомовному спілкуванні, які не порушують комунікативний акт мовлення, що дозволяє створити сприятливу атмосферу в класі, уникнути страху зробити помилку, що підвищує мовленнєву активність учнів і забезпечує розкуте спілкування на уроці. Принцип інтенсивності початкового етапу орієнтується на ефективне створення артикуляційно-мовної бази для подальшого успішного оволодіння ІМ на середньому і старшому етапах. Принцип усного випередження. Весь навчальний матеріал опрацьовується спочатку в усному мовленні, а лише з часом в читанні та письмі. Реалізація всіх вище перелічених принципів в комплексі в процесі навчання ІМ молодших школярів сприяє підвищенню ефективності навчання. Читайте також:
|
||||||||
|