Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спеціальні методичні принципи навчання іноземної мови в початкових класах

Виходячи з комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення ІМ як основного, ми можемо визначити і специфічні методичні принципи навчання ІМ в початкових класах

Принцип комунікативності (провідний) передбачає побудову навчання ІМ, як моделі реальної комунікації, що має вмотивований характер мовленнєвих дій як учителя, так і учнів. Це зумовлює добір мовного та мовленнєвого матеріалу, характер вправ, методів та прийомів навчання.

Принцип домінуючої ролі вправ - формування та вдосконалення навичок і вмінь мовлення відбувається у процесі виконання вправ, отже, переважна частина уроку з ІМ має бути присвячена вправлянню тих, хто навчається.

Принцип взаємопов'язаного навчання видів МД відповідно до реального життя, де спілкування відбувається в різних видах мовленнєвої діяльності паралельно, забезпечує розвиток навичок і вмінь мовлення в комплексі.

Принцип диференціації і інтеграції навчання ІМ. В методиці навчання просліджується чітке розмежування різних видів МД, що відображається у відборі матеріалу, його організації, прийомах роботи з ним, а з іншого боку інтеграція - встановлення взаємозв'язку і взаємодії різних аспектів мови, різних видів МД в цілому.

Принцип урахування особливостей рідної мови дає можливість спрогнозувати труднощі у навчанні вимовної, лексичної і граматичної сторін іншомовного мовлення, у навчанні графіки, орфографії, при семантизації мовного матеріалу. Цей принцип спрямований на використання позитивного і подолання негативного впливу мовного досвіду учнів у рідній мові.

Крім вищезгаданих методичних принципів окремі методисти вважають за доцільне виділити ще декілька суттєвих сторін процесу навчання ІМ в початкових класах, тобто ще декілька принципів.

Принцип апроксимації іншомовної діяльності полягає в тому, що при оцінці мовленнєвої діяльності ігноруються незначні помилки в іншомовному спілкуванні, які не порушують комунікативний акт мовлення, що дозволяє створити сприятливу атмосферу в класі, уникнути страху зробити помилку, що підвищує мовленнєву активність учнів і забезпечує розкуте спілкування на уроці.

Принцип інтенсивності початкового етапу орієнтується на ефективне створення артикуляційно-мовної бази для подальшого успішного оволодіння ІМ на середньому і старшому етапах.

Принцип усного випередження. Весь навчальний матеріал опрацьовується спочатку в усному мовленні, а лише з часом в читанні та письмі.

Реалізація всіх вище перелічених принципів в комплексі в процесі навчання ІМ молодших школярів сприяє підвищенню ефективності навчання.


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  6. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  7. Антикорупційні принципи
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  10. Б/. Принципи виборчого права.
  11. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  12. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції




Переглядів: 2434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яким же чином загальнодидактичні принципи реалізуються в навчанні ІМ? | Навчальні методи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.