Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Спеціальні методичні принципи навчання іноземної мови в початкових класах

Виходячи з комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення ІМ як основного, ми можемо визначити і специфічні методичні принципи навчання ІМ в початкових класах

Принцип комунікативності (провідний) передбачає побудову навчання ІМ, як моделі реальної комунікації, що має вмотивований характер мовленнєвих дій як учителя, так і учнів. Це зумовлює добір мовного та мовленнєвого матеріалу, характер вправ, методів та прийомів навчання.

Принцип домінуючої ролі вправ - формування та вдосконалення навичок і вмінь мовлення відбувається у процесі виконання вправ, отже, переважна частина уроку з ІМ має бути присвячена вправлянню тих, хто навчається.

Принцип взаємопов'язаного навчання видів МД відповідно до реального життя, де спілкування відбувається в різних видах мовленнєвої діяльності паралельно, забезпечує розвиток навичок і вмінь мовлення в комплексі.

Принцип диференціації і інтеграції навчання ІМ. В методиці навчання просліджується чітке розмежування різних видів МД, що відображається у відборі матеріалу, його організації, прийомах роботи з ним, а з іншого боку інтеграція - встановлення взаємозв'язку і взаємодії різних аспектів мови, різних видів МД в цілому.

Принцип урахування особливостей рідної мови дає можливість спрогнозувати труднощі у навчанні вимовної, лексичної і граматичної сторін іншомовного мовлення, у навчанні графіки, орфографії, при семантизації мовного матеріалу. Цей принцип спрямований на використання позитивного і подолання негативного впливу мовного досвіду учнів у рідній мові.

Крім вищезгаданих методичних принципів окремі методисти вважають за доцільне виділити ще декілька суттєвих сторін процесу навчання ІМ в початкових класах, тобто ще декілька принципів.

Принцип апроксимації іншомовної діяльності полягає в тому, що при оцінці мовленнєвої діяльності ігноруються незначні помилки в іншомовному спілкуванні, які не порушують комунікативний акт мовлення, що дозволяє створити сприятливу атмосферу в класі, уникнути страху зробити помилку, що підвищує мовленнєву активність учнів і забезпечує розкуте спілкування на уроці.

Принцип інтенсивності початкового етапу орієнтується на ефективне створення артикуляційно-мовної бази для подальшого успішного оволодіння ІМ на середньому і старшому етапах.

Принцип усного випередження. Весь навчальний матеріал опрацьовується спочатку в усному мовленні, а лише з часом в читанні та письмі.

Реалізація всіх вище перелічених принципів в комплексі в процесі навчання ІМ молодших школярів сприяє підвищенню ефективності навчання.


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  6. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  7. Антикорупційні принципи
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  10. Б/. Принципи виборчого права.
  11. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  12. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції




Переглядів: 2362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яким же чином загальнодидактичні принципи реалізуються в навчанні ІМ? | Навчальні методи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.