МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
У якому році ініційовано Болонський процес?Який з названих документів найбільше потребує зміну зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу? Чи є Болонський процес одним з напрямів євроінтеграціїУкраїни? Україна підписала Болонську Декларацію? І.Так. 2. Ні. 3. Частково деякі положення. І.Так. 2. Ні. 3. Частково. 3. Спільна декларація європейських міністрів освіти 29 країн 1. У червні 1999 р. в Болоньї, Італія. 2. У квітні 1997 р. у Лісабоні, Португалія. 3. У травні 1998 р. в Парижі, Франція. 4. Україна приєдналась до Болонського процесу: 1. У вересні 2003 р. 2. У травні 2005 р. 3. У травні 2007 р. 4. Правильної відповіді немає. 1. Національна доктрина розвитку освіти (2002 р.). 2. Закон України „Про освіту" (2002 р.). 3. Закон України „Про вищу освіту" (2002 р.). 4.Жоден.
Основною причиною для народження Болонського 1. Створення ЄС. 2. Системне відставання європейської вищої освіти та науки від освіти та науки США. 3. Бажання Європи випередити США. 4. Бажання громадян усіх держав до вивчення мов, історії та культури інших країн і спільної для них культури. 7. Головним принципом Болонського процесу є: 1. Запровадження загальноєвропейського диплома про 2. Створення єдиної Європейської зони вищої освіти. 3. Запровадження єдиних європейських стандартів вищої освіти. 4. Немає правильної відповіді. 8. Головні завдання Болонського процесу: 1. Забезпечити якісний рівень вищої освіти. 2. Створити умови для навчання протягом усього життя. 3. Забезпечити працевлаштування випускників ВНЗ на 1. 1997 р. 2. 1998 р. 3. 1999 р. 10. Передісторія Болонського процесу: 1. Лісабонська конвенція (11.04.1997). 2. Сорбонська декларація (23.051998). 3. Велика Хартія Університетів (18.09.1988). 11. Основні принципи Лісабонської конвенції: 1. Створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2. Визнання кваліфікацій з вищої освіти у європейському регіоні та основні принципи їх оцінки. Гармонізація системи європейської вищої освіти.
12. Основні принципи Сорбонської декларації: 1. Оцінка кваліфікацій з вищої освіти. 2. Автономія університетів. 3. Гармонізація архітектури системи європейської вищої освіти. 13. Основні принципи Великої Хартії Університетів: 1. Автономія університетів, свобода досліджень і навчання. 2. Визнання кваліфікацій з вищої освіти у європейському регіоні. 3. Навчання впродовж життя. 14. Основні принципи Болонського процесу: 1. Запровадження загальноєвропейського диплому про вищу освіту та єдиного європейського ринку праці. 2. Запровадження системи кредитних одиниць, єдиної європейської зони вищої освіти. 3. Запровадження єдиних стандартів європейської освіти. 15. Основні завданнята принципи створення зони 1. Введення двоциклового навчання, запровадження кредитної системи, формування системи якості освіти. 2. Розширення мобільності студентів і викладачів, забезпечення працевлаштування випускників та привабливості європейської системи освіти. 3. Як „1", так і,.2". 16. Двоцпклова система навчання передбачає підготовку: 1. Бакалаврів і спеціалістів. 2. Спеціалістів і магістрів. 3. Бакалаврів і магістрів. 17. Тривалість навчання на першому етапі: 1. Не менше трьох років. 2. Не менше чотирьох років. 3. Не менше п'яти років. 4. Не менше шести років. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ 11. Адаптація вищої освіти України до вимог Болонського прогресу. 12. Болонський процес як засіб інтеграірї і демократизації вищої освіти країн Європи. 13. Документи Болонського процесу. 14. Євроінтеграція України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Роль освіти в розвитку партнерства України з іншими державами. 15. Європейська кредитно-трасферна система накопичення — ЕCТS. 16. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ України 17. Основні завдання, принципи та етапи формування Зони європейської вищої освіти. 18. Принципи побудови систем вищої освіти Англії, Італії, Німеччини, Франції та інших країн ЄС. 19. Принципи, шляхи і засоби адаптації Європейської системи пере- зарахування кредитів (ЕСТS) у вищу освіту України. 20. Система вищої освіти у країнах Європії та Америки. Тема 2: Фундаменталізаціятаіндивідуалізація підготовки фахівців з вищою освітою. Читайте також:
|
||||||||
|