Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концептуальні засади розвитку вищої освіти

Ф

Система ЕСТS базується на таких основних елементах

Переваги ЕСТS

Ключові поняття

ПЛАН

1. Концептуальні засади розвитку вищої освіти.

2. Фундаменталізація підготовки фахівців з вищою освітою.

3. Індивідуалізація навчальної діяльності.

> Вища освіта

> Освітні рівні

> Освітньо-кваліфікаційні рівні

> Базова вища освіта

> Повна вища освіта

> Бакалавр

> Спеціаліст

> Магістр

> Фундаменталізація вищої освіти

> Індивідуалізація вищої освіти

> Навчальний план

> Програма навчальної дисципліни

> Робоча навчальна програма

> Освітньо-професійна програма

Освітньо-кваліфікаційна характеристика

> Європейська Кредитно-трансферна Система (ЕСТS)

•^ Для вищого навчального закладу:

> сприяє розвитку автономізації та самоуправління;

> відкриває нові можливості для взаємовигідної співпраці з іншими ВНЗ, у т.ч. зарубіжними;

> сприяє розвитку прямих зв 'язків між ВНЗ;

> стимулює підвищення якості навчального процесу;

> підвищує рівень і якість мобільності викладачів та студентів.

■^ Для професорсько-викладацького складу:

> свободу і диверсифіксщію викладання;
г- комунікативність;

> покращує зміст і якість навчальних програм;

> підвищує якість навчального прогресу;
>* підвищує результативність навчання.

■^ Для студентів, аспірантів,докторантів:

> розширює можливості навчання за кордоном;

> дозволяє самостійно формувати програму навчання;

> надає можливість скоротити терміни навчання;

> визнає результати навчання за кордоном;

> гарантує визнання професій, кваліфікацій, дипломів;

> сприяє працевлаштуванню.

Інформації (стосовно навчальних програм і здобутків студентів)
Взаємної угоди (між закладами партнерами і студентом)

Використання

кредитів ЕСТS

(щоб визначити

навчальне навантаження для студентів)

Форми заяви/ навчального контракту
Інформаційного пакета

Перелік оцінок дисциплін

ЕСТS забезпечує прозорість через такі засоби:

4. Кредити ЕСТS, які є числовим еквівалентом оцінки, що призначається розділам курсу, щоб окреслити обсяг навчального навантаження студентів, необхідний для завершення курсу.

5. Інформаційний пакет, який дає письмову інформацію студентам і працівникам про навчальні заклади, факультети, організації і структуру навчання і розділи курсу.

 

5. Перелік оцінокз предметів, який показує здобутки студентів у навчанні у спосіб, який є всебічним і загальнозрозумілим, і може легко передаватися від одного закладу до іншого.

Навчальний контракт,що стосується навчальної програми, яка буде вивчатися, і кредитів ЕСТS, які будуть присвоюватись за успішне її закінчення, є обов'язковим як для місцевого і закор­донного закладів, так і для студентів.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У якому році ініційовано Болонський процес? | Освітньо-кваліфікаційні рівні вищої освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.