Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ_________________

1. Охарактеризуй статус українських земель у складі Польщі.

2. Доведи, що на українських землях, які входили до складу Польщі, мало місце національне гноблення.

3. Яка роль у розвитку промисловості Польщі відводилась західноукраїнським землям?

4. Які причини й наслідки мав масовий селянський руху західноукраїнських землях?

5. Дай узагальнюючу характеристику чинників, які впливали на соціальне становище населення на українських землях, що входили до складу Польщі.

6. Що зумовило масову еміграцію із західноукраїнських земель у 1919-1939 pp.? Які наслідки вона мала?

7. Розкажи про особливості релігійного життя на українських землях, що входили до складу Польщі. Що тобі відомо про митрополита Андрея Шептицького?

ДОКУМЕНТИ:_________________

1. Дані про полонізацію народної освіти в Галичині й на Волині

Народні школи в Галичині Шкільний рік
1921-22 1927-28 1937-38
Українські
Польські
Утраквістичні -
Народні школи на Волині Шкільний рік
1921-22 1927-28 1937-38
Українські
Польські
Утраквістичні

Енциклопедія українознавства. — Мюнхен; Нью-Йорк, 1949. — Т. I-III. — С. 945.

2. Співвідношення дрібної (до 50) і великої (понад 50 гектарів) земельної власності на західноукраїнських землях у 1921 р.

Воєводство Дрібна власність Велика власність
число господ, в тис. площа в тис. га. в % до загальн. площі число господ, в тис. площа в тис. га. в % до загальн. площі
Поліське 142,00 2139,80 50,60 856,00 1658,0 49,40
Волинське 226,7 1995,40 65,90 852,00 753,40 34,10
Львівське 393,9 1854,40 68,80 948,00 751,40 32,20
Станіславське 236,9 1155,30 62,90 426,00 340,30 37,10
Тернопільське 251,50 1081,60 66,60 590,00 493,00 34,40
Разом 1,251,0 8251,30 - 3672,0 3996,1 -

Павликовський Ю. В обороні рідної землі. -Львів, 1925. — С. 45.

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ДОКУМЕНТІВ_________________

1. Документ № 1.

На підставі аналізу даних зроби висновок про характер національної політики Польщі щодо українського населення.

2. Документ № 2.

а) Обчисли, скільки гектарів у середньому мало кожне дрібне і велике господарство у воєводствах (наведених у таблицях). Зроби висновки.

б) Чому дрібна власність на землю була домінуючою в Західній Україні? Які наслідки це мало для економічного становища селянства?

§64. ПАРТІЇ І ПОЛІТИЧНА БОРОТЬБА
НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ ПОЛЬЩІ

Згадай:
1. Які політичні партії діяли в Галичині до 1918 р.?
2. Що спільного і що відмінного було в їхніх програмах?

 


Читайте також:

  1. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  2. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  3. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  4. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  5. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  6. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  7. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  10. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  11. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  12. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Еміграційний та колонізаційний процеси | Українське національно-демократичне об’єднання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.049 сек.