МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дані щодо кількості учасників СРО
Схема 6. (Оновити)
Схема 6. Структура Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
Відомо, що ринок цінних паперів є особливою складовою фінансового ринку України. Процеси пов’язані з випуском ЦП охопили більшість регіональних, функціональних та інституційних сегментів економіки країни. Сьогодні (станом на 2008 р.) приблизно три четверті промислового потенціалу України функціонує у вигляді акціонерної форми власності, яка у всьому світі є домінуючою. Майже 34 тис. українських акціонерних товариств, з яких відкритого типу близько 12 тис., належать 16 млн. власників – юридичним та фізичним особам і справедливо очікують доходів від цієї форми власності. Тому важливість корпоративного управління для держави обумовлена його впливом на соціальний та економічний розвиток країни через сприяння розвитку інвестиційних процесів у країні. Останнім часом в економіці України відбулися суттєві зміни в структурі та обсягах капіталу, що зумовило необхідність вироблення міжнародних загальноприйнятих стандартів, які допомогли б визначити інвестиційну привабливість підприємств , побудувати систему їх ефективного управління та контролю. Україною взято курс на запровадження національних Принципів корпоративного управління, метою яких є викладення на підставі загальноприйнятих міжнародніх стандартів корпоративного управління та з урахуванням українських особливостей. У затвердженому рішенням Комісії 11 грудня 2003 р. документі визначено важливі принципи та рекомендації щодо якісного та прозорого управління товариством, дотримання яких має допомогти товариствам у підвищенні їх інвестиційної привабливості та конкурентоспроможності. Сьогодні кількість корпоративних конфліктів в Україні залишається значною. Зокрема це – недосконалість управління акціонерними товариствами, незахищеність прав акціонерів, відсутність надійних механізмів реєстрації та переходу права власності, позбавлення акціонерів права на отримання інформації про діяльність товариства, створення перешкод акціонерам щодо участі у загальних зборах, ненадання акціонерам для ознайомлення річних звітів, балансів, протоколів загальних зборів акціонерів і пов’язані, перш за все, з низьким рівнем корпоративної культури, невідповідністю існуючої практики корпоративного управління загальноприйнятим принципам. Тому пріоритетними напрямами у діяльності Комісії залишаються: підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та забезпечення захисту прав інвесторів; удосконалення системи обліку прав власності на ЦП; впровадження механізмів розкриття інформації на фондовому ринку; впровадження механізмів пруденційного нагляду; формування системи попередження протиправного («рейдерського») поглинання акціонерних товариств; забезпечення виконання та практичної реалізації «Основних напрямів розвитку фондового ринку України на 2006-2010 роки», «Стратегії розвитку ринків фінансових послуг на період до 2015 року», «Державної програми забезпечення конкурентоспроможності національної економіки в процесі європейської та євроатлантичної інтеграції на 2004-2015 роки».
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|