МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Історія України та історія української культуриВивчення дисципліни Навчально-методичний комплекс Р. О. А. Остроушко Заступник директора з навчальної роботи
(за вимогами кредитно-модульної системи)
Кривий Ріг–2013 Навчально-методичний комплекс до вивчення дисципліни «Історія України та історія української культури» для студентів підготовки бакалаврв: Галузь знань:0401 природничі науки, напрям підготовки – 7.04010401 географія, спеціалізація –організація краєзнавчої туристичної роботи, факультет:географічний; галузь знань: 0401природничі науки, напрям підготовки 6.040101 хімія, спеціалізаціяінформатика; напрям підготовки 6.040102 біологія, спеціалізація:практична психологія, факультет:природничий; галузь знань: 0202 гуманітарні науки, напрям підготовки: 6.020303 філологія (українська мова і література), спеціалізація:редагування, англійська мова, українознавство, латинська мова, факультет: української філології; галузь знань: 0101 педагогіка, напрям підготовки 6.010103 технологічна освіта, спеціалізаціяінформатика, основи підприємницької діяльності, основи домашнього господарювання, факультет:технолого-педагогічний; галузь знань: 0203гуманітарні науки, напрям підготовки 6.020303 філологія (англ. мова і література, німецька мова і література, мова і література: російська), спеціалізація – факультет:іноземних мов;
галузь знань:0202 мистецтво, напрям підготовки 6.020204 мистецтво; 6.020202 хореографія, 6.020205 образотворче мистецтво, дизайн одягу, дизайн ландшафту, дизайн інтер’єру, факультет:мистецтв;
Програма навчальної дисципліни. – ДВНЗ «Криворізький національний університет» Криворізький педагогічний інститут, 2013. – 98 с.
РОЗРОБНИК: доцент кафедри, кандидат педагогічних наук Г. П. Поліщук. РЕЦЕНЗЕНТИ:завідувач кафедри історіїУкраїни, доктор історичних наук, професор В. О. Шайкан; доцент, кандидат історичних наук Н. А. Печеніна Обговорено та схвалено кафедрою історії України 18 квітня 2013 р., протокол №12
Схвалено Вченою радою Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет» « » 2013 р. протокол №
Опис навчальної дисципліни
Метою вивчення курсу «Історія України та історія української культури» у вищій школі є: засвоєння історичних фактів, їх узагальнення, пояснення та осмислення, поглиблення історичних та культурологічних знань у студентів; забезпечення більшого ступеня осмислення закономірностей та суперечностей історичного розвитку; урізноманітнення практичних навичок роботи з історичними картами, першоджерелами і науковою літературою; удосконалення умінь і навичок написання самостійних творчих робіт – ессеїв із навчальної дисципліни; закріплення і поглиблення умінь і навичок відбору, ретельного вивчення і аналізу наукової літератури із обраної теми, здійснення самостійних висновків: вироблення умінь застосовувати набуті знання з історії України та історії української культури для успішної орієнтації в суспільно-політичному житті, оцінки суспільних явищ і подій, розбудови незалежної держави. Структура навчальної дисципліни– курс «Історія України та історія української культури» розрахований на вивчення студентами неісторичних спеціальностей протягом одного семестру.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|