Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Історія України та історія української культури

Вивчення дисципліни

Навчально-методичний комплекс

Р.

О. А. Остроушко

Заступник директора з навчальної роботи

 

(за вимогами кредитно-модульної системи)

 

 

Кривий Ріг–2013

Навчально-методичний комплекс до вивчення дисципліни «Історія України та історія української культури» для студентів підготовки бакалаврв: Галузь знань:0401 природничі науки, напрям підготовки – 7.04010401 географія, спеціалізація –організація краєзнавчої туристичної роботи, факультет:географічний; галузь знань: 0401природничі науки, напрям підготовки 6.040101 хімія, спеціалізаціяінформатика; напрям підготовки 6.040102 біологія, спеціалізація:практична психологія, факультет:природничий; галузь знань: 0202 гуманітарні науки, напрям підготовки: 6.020303 філологія (українська мова і література), спеціалізація:редагування, англійська мова, українознавство, латинська мова, факультет: української філології; галузь знань: 0101 педагогіка, напрям підготовки 6.010103 технологічна освіта, спеціалізаціяінформатика, основи підприємницької діяльності, основи домашнього господарювання, факультет:технолого-педагогічний; галузь знань: 0203гуманітарні науки, напрям підготовки 6.020303 філологія (англ. мова і література, німецька мова і література, мова і література: російська), спеціалізація – факультет:іноземних мов;

 

галузь знань:0202 мистецтво, напрям підготовки 6.020204 мистецтво;

6.020202 хореографія, 6.020205 образотворче мистецтво, дизайн одягу, дизайн ландшафту, дизайн інтер’єру, факультет:мистецтв;

 

 

Програма навчальної дисципліни. – ДВНЗ «Криворізький національний університет» Криворізький педагогічний інститут, 2013. – 98 с.

 

РОЗРОБНИК: доцент кафедри, кандидат педагогічних наук Г. П. Поліщук.

РЕЦЕНЗЕНТИ:завідувач кафедри історіїУкраїни,

доктор історичних наук, професор В. О. Шайкан;

доцент, кандидат історичних наук Н. А. Печеніна

Обговорено та схвалено кафедрою історії України 18 квітня 2013 р., протокол №12

 

Схвалено Вченою радою Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»

« » 2013 р. протокол №

 

Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів – Галузь знань _____________________ (шифр і назва) Нормативна (за вибором)
Модулів – 3 Напрям підготовки ____________________ (шифр і назва) Рік підготовки:
Змістових модулів – 3  
Індивідуальне завдання ___ессе________ (назва) Семестр
Загальна кількість годин - 108 Спеціальність: ____________________ (шифр і назва)    
Лекції
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3 самостійної роботи студента – 2 36 год.  
Практичні, семінарські
Додаткова спеціальність (спеціалізація): ____________________ (назва) 18 год. год.
Лабораторні
год. год.
Самостійна робота
Освітньо-кваліфікаційний рівень: ________бакалавр_____________ (бакалавр, спеціаліст, магістр) 54 год. год.
Індивідуальні завдання: год.
Вид контролю: ___екзамен___ (залік, екзамен)

 

 

Метою вивчення курсу «Історія України та історія української культури» у вищій школі є: засвоєння історичних фактів, їх узагальнення, пояснення та осмислення, поглиблення історичних та культурологічних знань у студентів; забезпечення більшого ступеня осмислення закономірностей та суперечностей історичного розвитку; урізноманітнення практичних навичок роботи з історичними картами, першоджерелами і науковою літературою; удосконалення умінь і навичок написання самостійних творчих робіт – ессеїв із навчальної дисципліни; закріплення і поглиблення умінь і навичок відбору, ретельного вивчення і аналізу наукової літератури із обраної теми, здійснення самостійних висновків: вироблення умінь застосовувати набуті знання з історії України та історії української культури для успішної орієнтації в суспільно-політичному житті, оцінки суспільних явищ і подій, розбудови незалежної держави.

Структура навчальної дисципліни– курс «Історія України та історія української культури» розрахований на вивчення студентами неісторичних спеціальностей протягом одного семестру.

 

ТЕМА Кількість годин, відведених на:
    Лекції семінарські заняття самостійну роботу
Змістовий модуль І. Вступ. Українські землі з найдавніших часів до середини XVII ст..
Тема 1. Початковий період появи людських спільнотна землях України    
Тема 2. Періодизація розвитку української культури
Тема 3. Стародавня культура східних слов'ян
Тема 4. Середньовічна держава Київська Русь та Галицько-Волинське князівство
Тема 5. Культура Київської Русі та Галицько-Волинського князівства
Тема 6. Україна у складі Великого князівства Литовського та Речі Посполитої (ХІУ–перша половина ХУІІ ст..)
Тема 7. Українська культура литовсько-польської доби (ХІУ–перша половина ХУІІ ст..)
Всього по модулю 1
Змістовий модуль 2. Українські землі із середини XVII до кінця ХІХ ст...
Тема 8. Гетьманат в Україні другої половини ХУІІ–кінця ХУІІІ ст.
Тема 9. Українська культура в козацько-гетьманську добу
Тема 10. Україна у складі Російської та Австрійської імперії (ХІХ – початок ХХ століття)
Тема 11. Українська культура в ХІХ столітті
Всього по модулю 2.  
Змістовий модуль 3. Українські землі у ХХ та на початку ХХІ століття
Тема 12. Національно-демократична революція в Україні у 1917–1920 рр. Україна у міжвоєнний період. (2 год)  
Тема 13. Україна в період Другої світової війни (1939–1945)
Тема 14.Україна в післявоєнний період. Криза авторитаризму і тоталітаризму (1946–1991)
Тема 15. Українська культура у 20–80 рр. ХХ століття
Тема 16. Тернисті шляхи становлення незалежної України (кінець ХХ – початок ХХІ столітгя)
Тема 17. Українська культура періоду незалежності    
Всього по модулю 3
Всього по курсу

 


Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. А/. Верховна Рада України.
  3. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  4. Аграрні закони України
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  8. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  11. Адміністрація Президента України
  12. Адреси бібліотек України




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проаналізуйте діяльність Центральної Ради та причини її поразки. | Семінарське заняття №5. Проблеми України в XIX ст.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.