Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст теми.

 

Фізіолого-гігієнічне значення води. дегідратація

 

Вміст води в організмі людини становить 60% маси його ваги. Організм постійно втрачає ок-сідаціонную воду різними шляхами:

1) з повітрям через легені (1 м3 повітря містить в середньому 8-9 г води);

2) через нирки й шкіру.

В цілому людина за добу втрачає до 4 л води. Природні втрати води повинні бути компенсовані введенням певної кількості води ззовні. Якщо втрати не еквівалентні введенню, в організмі настає дегідратація.

Недолік навіть 10% води може значно погіршити стан, а збільшення ступеня дегідратації до 20% може призводити до порушення життєвих функцій і до смерті. Дегідратація більш небезпечна для організму, ніж голодування. Без їжі людина може прожити 1 місяць, а без води - до 3 діб.

Регуляція водного обміну здійснюється за допомогою центральної нервової системи (ЦНС) і знаходиться у веденні харчового центру та центру спраги.

В основі виникнення почуття спраги лежить, мабуть, зміна фізико-хімічного складу крові і тканин, в яких відбуваються порушення осмотичного тиску внаслідок нестачі в них води, що призводить до порушення відділів ЦНС.

Норми водоспоживання визначаються: 1) якістю води;

2) характером водопостачання;

3) станом організму;

4) характером навколишнього середовища, і в першу чергу режимом температурної вологості;

5) характером роботи.

 


Читайте також:

  1. А) Заробітна плата її форми та системи.
  2. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  3. Актуальність теми.
  4. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  5. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  6. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.
  7. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  8. В) Суб’єкти економічної системи.
  9. В) Сучасні грошові системи.
  10. Великі інтегровані системи.
  11. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  12. Види заробітної плати, форми і системи.




Переглядів: 379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі заняття: | Хімічний склад води

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.