Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст теми.

 

Фізіолого-гігієнічне значення води. дегідратація

 

Вміст води в організмі людини становить 60% маси його ваги. Організм постійно втрачає ок-сідаціонную воду різними шляхами:

1) з повітрям через легені (1 м3 повітря містить в середньому 8-9 г води);

2) через нирки й шкіру.

В цілому людина за добу втрачає до 4 л води. Природні втрати води повинні бути компенсовані введенням певної кількості води ззовні. Якщо втрати не еквівалентні введенню, в організмі настає дегідратація.

Недолік навіть 10% води може значно погіршити стан, а збільшення ступеня дегідратації до 20% може призводити до порушення життєвих функцій і до смерті. Дегідратація більш небезпечна для організму, ніж голодування. Без їжі людина може прожити 1 місяць, а без води - до 3 діб.

Регуляція водного обміну здійснюється за допомогою центральної нервової системи (ЦНС) і знаходиться у веденні харчового центру та центру спраги.

В основі виникнення почуття спраги лежить, мабуть, зміна фізико-хімічного складу крові і тканин, в яких відбуваються порушення осмотичного тиску внаслідок нестачі в них води, що призводить до порушення відділів ЦНС.

Норми водоспоживання визначаються: 1) якістю води;

2) характером водопостачання;

3) станом організму;

4) характером навколишнього середовища, і в першу чергу режимом температурної вологості;

5) характером роботи.

 


Читайте також:

  1. А) Заробітна плата її форми та системи.
  2. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  3. Актуальність теми.
  4. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  5. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  6. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.
  7. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  8. В) Суб’єкти економічної системи.
  9. В) Сучасні грошові системи.
  10. Великі інтегровані системи.
  11. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  12. Види заробітної плати, форми і системи.




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі заняття: | Хімічний склад води

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.