МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Цілі заняття:
3.1. Загальні цілі: Ознайомитися, систематизувати з основними гігієнічними вимогами до якостi води централiзованого господарсько-питного водопостачання, порядок здiйснення державного санiтарно-епiдемiологiчного нагляду за якiстю води у системах централiзованого господарсько-питного водопостачання в звичайних та екстремальних ситуацiях, а також вiдповiдальнiсть за недотримання вимог цих Державних санiтарних правил i норм.
3.2. Виховні цілі: Ознайомитися з впливом хімічного складу води на здоров'я населення, її епідемічними значенням і гигие ническими принципами нормування якості питної води, правилами вибору джерел водопостачання.
3.3. Конкретні цілі: - знати: 1. Гігієнічні показники і нормативи якості питної води (фізичні, органолептичні, хімічний склад) і показники забруднення (хімічні, бактеріологічні - прямі і непрямі), їх наукове обгрунтування. 2. Поняття і характеристику централізованих (господарсько-питний водопровід) і децентралізованих (шахтний колод е ц, каптажів джерел) систем водопостачання. 3. Гігієнічну характеристику загальноприйнятих і спеціальних методів поліпшення якості питної води, технічних засобів їх здійснення на головних спорудах водопроводів при централізованих системах водопостачання. 4. Комплекс заходів з санітарного нагляду за експлуатацією головних споруд водопроводу (окремих його елементів та водопровідної мережі), а також колодязів, каптажів.
3.4. На основі теоретичних знань з теми: - оволодіти методиками /вміти/: 1. Давати гігієнічну оцінку якості питної води за даними санітарного обстеження джерела водопостачання і результатів лабораторного аналізу води. 2. Давати гігієнічну оцінку різним методам поліпшення якості води та ефективності експлуатації окремих споруд і засобів, які використовуються з цією метою. 3. Розробляти комплекс заходів щодо поліпшення якості води та профілактики захворювань, пов'язаних з її якістю. 4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інтеграція).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|