Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі заняття:

 

3.1. Загальні цілі:

Ознайомитися, систематизувати з основними гігієнічними вимогами до якостi води централiзованого господарсь­ко-питного водопостачання, порядок здiйснення державного санiтарно-епiдемiологiчного нагляду за якiстю води у системах централiзованого господарсько-питного водопостачання в звичайних та екстремальних ситуацiях, а також вiдповiдальнiсть за недотри­мання вимог цих Державних санiтарних правил i норм.

 

3.2. Виховні цілі:

Ознайомитися з впливом хімічного складу води на здоров'я населення, її епідемічними значенням і гигие ническими принципами нормування якості питної води, правилами вибору джерел водопостачання.

 

3.3. Конкретні цілі:

- знати:

1. Гігієнічні показники і нормативи якості питної води (фізичні, органолептичні, хімічний склад) і показники забруднення (хімічні, бактеріологічні - прямі і непрямі), їх наукове обгрунтування.

2. Поняття і характеристику централізованих (господарсько-питний водопровід) і децентралізованих (шахтний колод е ц, каптажів джерел) систем водопостачання.

3. Гігієнічну характеристику загальноприйнятих і спеціальних методів поліпшення якості питної води, технічних засобів їх здійснення на головних спорудах водопроводів при централізованих системах водопостачання.

4. Комплекс заходів з санітарного нагляду за експлуатацією головних споруд водопроводу (окремих його елементів та водопровідної мережі), а також колодязів, каптажів.

 

 

3.4. На основі теоретичних знань з теми:

- оволодіти методиками /вміти/:

1. Давати гігієнічну оцінку якості питної води за даними санітарного обстеження джерела водопостачання і результатів лабораторного аналізу води.

2. Давати гігієнічну оцінку різним методам поліпшення якості води та ефективності експлуатації окремих споруд і засобів, які використовуються з цією метою.

3. Розробляти комплекс заходів щодо поліпшення якості води та профілактики захворювань, пов'язаних з її якістю.

4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інте­грація).

 

№№ п.п. Дисципліни Знати Вміти
1. Попередні дисципліни      
- загальна хімія   - біохімія     - нормальна фізіологія - хімічний склад води - біохімічне значення компонентів - фізіологічне значення води   - визначити вміст хімічних сполук у воді. Провести гігієнічну оцінку якості питної води, згідно сан.гіг. нормативів
2. Наступні дисципліни    
    - інфекційні захворювання - роль води у розповсюдженні інфекційних захворювань Провести гігієнічну оцінку якості питної води, згідно сан.гіг. нормативів
3.     Внутрішньопредметна інтеграція    
- Гігієна харчування - Гігієна праці - ГДП - Війскова гігієна - фізіологічне значення води - роль води у розповсюдженні інфекційних захворювань визначити вміст хімічних сполук у воді. Провести гігієнічну оцінку якості питної води, згідно сан.гіг. нормативів
       
       

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Семінарське заняття: Авторське право. Суміжні права.
  7. Семінарське заняття: Загальні положення про патентне право. Виникнення та здійснення патентних прав.
  8. Семінарське заняття: Поняття права інтелектуальної власності. Законодавство у сфері права інтелектуальної власності.
  9. Семінарське заняття: Правова охорона інформації, що базується на фактичній монополії. Правова охорона інших результатів інтелектуальної, творчої діяльності
  10. Семінарське заняття: Різновиди договорів у сфері права інтелектуальної власності. Процесуальні гарантії захисту прав інтелектуальної власності.
  11. ТЕМА ЗАНЯТТЯ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ІНФОРМАТИКИ ТА КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ. СТРУКТУРА ТА ОСНОВНІ ПРИСТРОЇ СУЧАСНИХ ПК
  12. Тема заняття: Персонал підприємства. Рух персоналу, його показники




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кафедра загальної гігієни | Зміст теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.