МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Цілі заняття:
3.1. Загальні цілі: Ознайомитися, систематизувати з основними гігієнічними вимогами до якостi води централiзованого господарсько-питного водопостачання, порядок здiйснення державного санiтарно-епiдемiологiчного нагляду за якiстю води у системах централiзованого господарсько-питного водопостачання в звичайних та екстремальних ситуацiях, а також вiдповiдальнiсть за недотримання вимог цих Державних санiтарних правил i норм.
3.2. Виховні цілі: Ознайомитися з впливом хімічного складу води на здоров'я населення, її епідемічними значенням і гигие ническими принципами нормування якості питної води, правилами вибору джерел водопостачання.
3.3. Конкретні цілі: - знати: 1. Гігієнічні показники і нормативи якості питної води (фізичні, органолептичні, хімічний склад) і показники забруднення (хімічні, бактеріологічні - прямі і непрямі), їх наукове обгрунтування. 2. Поняття і характеристику централізованих (господарсько-питний водопровід) і децентралізованих (шахтний колод е ц, каптажів джерел) систем водопостачання. 3. Гігієнічну характеристику загальноприйнятих і спеціальних методів поліпшення якості питної води, технічних засобів їх здійснення на головних спорудах водопроводів при централізованих системах водопостачання. 4. Комплекс заходів з санітарного нагляду за експлуатацією головних споруд водопроводу (окремих його елементів та водопровідної мережі), а також колодязів, каптажів.
3.4. На основі теоретичних знань з теми: - оволодіти методиками /вміти/: 1. Давати гігієнічну оцінку якості питної води за даними санітарного обстеження джерела водопостачання і результатів лабораторного аналізу води. 2. Давати гігієнічну оцінку різним методам поліпшення якості води та ефективності експлуатації окремих споруд і засобів, які використовуються з цією метою. 3. Розробляти комплекс заходів щодо поліпшення якості води та профілактики захворювань, пов'язаних з її якістю. 4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інтеграція).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|