Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття: Правова охорона інформації, що базується на фактичній монополії. Правова охорона інших результатів інтелектуальної, творчої діяльності

Навчальна мета заняття: опанування основними теоретичними та методологічними засадами регулювання відносин пов’язаних з виникненням та здійсненням прав на нетрадиційні (нетипові) об’єкти права інтелектуальної власності.

Час проведення 2 години.

 

Навчальні питання:

1. Поняття правової охорони інформації, заснованої на фактичній монополії.

2. Характеристика національного законодавства та міжнародних нормативно-правових актів щодо охорони конфіденційної інформації.

3. Поняття ознаки та види конфіденційної інформації.

4. Поняття комерційної таємниці та ноу-хау.

5. Критерії, яким повинна відповідати комерційна таємниця.

6. Права особи, яка фактично контролює комерційну таємницю, ноу-хау.

7. Момент, з якого інформація може бути віднесена до режиму комерційної таємниці, ноу-хау.

8. Поняття порушення охоронюваного законом інтересу особи, яка законно контролює комерційну таємницю, ноу-хау та його види.

9. Цивільно-правові способи захисту охоронюваного законом інтересу особи, яка законно контролює комерційну таємницю, ноу-хау.

10. Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення права інтелектуальної власності.

11. Поняття та ознаки наукового відкриття.

12. Суб’єкти наукового відкриття, їх види. Оформлення права на відкриття.

13. Зміст прав авторів відкриття.

14. Порушення і захист прав на наукові відкриття.

15. Загальні положення про компонування (топологію) інтегральної мікросхеми.

16. Суб’єкти права на компонування (топологію) інтегральної мікросхеми, їх види.

17. Оформлення права на компонування (топологію) інтегральної мікросхеми.

18. Зміст прав авторів компонувань (топологію) інтегральної мікросхеми.

19. Порушення прав на компонування (топологію) інтегральної мікросхеми та його види.

20. Поняття та ознаки раціоналізаторської пропозиції. Обсяг правової охорони раціоналізаторської пропозиції.

21. Суб’єкти права на раціоналізаторську пропозицію, їх види.

22. Оформлення права на раціоналізаторську пропозицію.

23. Зміст прав авторів раціоналізаторської пропозиції.

24. Порушення та захист права на раціоналізаторську пропозицію та його види.

25. Поняття селекційного досягнення. Критерії охороноздатності сорту рослин, породи тварин.

26. Суб’єкти права на сорт рослин, породу тварин і їх види.

27. Оформлення права на сорт рослин, породу тварин.

28. Зміст прав на сорт рослин, породу тварин.

29. Порушення права на сорт рослин, породу тварин та його види.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  3. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. VI. ОХОРОНА ФЛОРИ І ФАУНИ
  8. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  9. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  10. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  11. Автоматизація метрологічної діяльності
  12. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль № 5: Правова охорона інформації та нетипових | Змістовий модуль № 6: Договори у сфері права інтелектуальної власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.