Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стандарти стосунків соціального працівника з агентствами й організаціями

Стандарти поведінки соціального працівника стосовно клієнтів

Основні стандарти етичної поведінки

 

Соціальному працівникові необхідно:

1. Прагнути зрозуміти кожного окремого клієнта і систему клієнтства, елементи, що впливають на поведінку і пропоновані послуги.

2. Дотримуватися й розвивати цінності, знання й методологію професії, утримуватися від поведінки, що порушує правила професійної діяльності.

3. Визнавати професійні й особистісні обмеження.

4. Заохочувати використання відповідних знань і навичок.

5. Використовувати відповідні методи для розвитку знань.

6. Вносити внесок у розвиток політики і програм, спрямованих на покращення життя в суспільстві.

7. Визначати й аналізувати соціальні потреби.

8. Визначати й аналізувати основу і природу індивідуальних, групових, громадських, національних та інтернаціональних проблем.

9. Визначати й аналізувати зміст професій соціального працівника.

10. З’ясовувати, чи були публічні заяви соціального працівника зроблені від свого імені, від імені професійної асоціації, організації або від іншої групи.

 

 

Соціальний працівник зобов’язаний:

1. Нести основну відповідальність за стосунки з конкретним клієнтом, але в межах, визначених етичними вимогами.

2. Забезпечувати право клієнта на довір’я, конфіденційність, відповідальне використання інформації. Збір і обмін інформацією є функцією професійних послуг, коли клієнта інформують про необхідність її збору і з якою метою вона буде використана. Інформацією не користуються без попереднього попередження клієнта за винятком випадків, коли клієнт не може відповідати за свої вчинки або коли це може задати значної шкоди іншим. Клієнт має доступ до записів соціального працівника і до інформації, що стoсується його.

3. Визнавати й поважати індивідуальну мету, відповідальність і відмінності клієнтів.

Професійні служби повинні допомагати клієнтам рівною мірою і брати на себе відповідальність за власні дії. Там, де професійні послуги не можуть бути надані за таких умов, клієнти повинні бути поінформовані для того, щоб мати свободу вибору.

4. Допомагати клієнту, індивіду, групі, громаді, суспільству в самореалізації і максимальному використанні власного потенціалу при повазі до прав інших людей. Соціальні служби повинні надавати клієнту допомогу в розумінні і використанні професійних послуг для задоволення їх законних вимог і розвитку їх інтересів.

 

 

Соціальний працівник повинен:

1. Працювати і/або співпрацювати з тими агентствами й організаціями, політика й діяльність яких спрямована на здійснення послуг і професійної діяльності згідно з етичними принципами Міжнародної федерації соціальних працівників.

2. Відповідально виконувати визначені завдання і функції агентств чи організацій, вносячи свій внесок у розвиток соціальної політики, методології і практики з метою створення кращих стандартів.

3. Нести максимальну відповідальність перед клієнтом, сприяючи бажаним змінам в соціальній політиці, методиці і практиці через відповідне агентство чи організацію. Якщо бажані результати через ці канали не досягаються, то ініціювати звернення до вищих інстанцій і до ширшої громадськості, зацікавленої у розв’язанні даної проблеми.

4. Забезпечувати професійну звітність перед клієнтом і громадськістю стосовно ефективності роботи в формі періодичних оглядів послуг, що надаються клієнтам.

5. Використовувати всі можливі етичні засоби для припинення неетичної діяльності, коли політика, методи і практика перебувають у прямому конфлікті з етичними принципами соціальної роботи.

 


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  4. Баланс робочого часу одного середньооблікового працівника
  5. Британські стандарти новин.
  6. Будова СВА. Стандарти практичного застосування.
  7. БЮДЖЕТ РОБОЧОГО ЧАСУ СЕРЕДНЬООБЛІКОВОГО ПРАЦІВНИКА НА 200__ р.
  8. Ведучий теленовин: стандарти професіоналізму
  9. Взаємовідношення біологічного, соціального і духовного в людині.
  10. Взаємодія органів публічної влади з трудовими колективами, підприємствами, установами, організаціями
  11. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.
  12. Видача працівникам спецодягу, спецвзуття, інших засобів індивідуального захисту




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Позиції, з яких може виступати соціальний працівник стосовно клієнта | Стандарти професії соціального працівника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.