Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стандарти професії соціального працівника

Стандарти поведінки соціального працівника стосовно колег

 

Соціальний працівник мусить:

1. Визнавати освіченість, підготовленість і здійснення соціальної роботи (колег та фахівців інших галузей), всіляко розширюючи з ними співробітництво, яке може сприяти підвищенню ефективності послуг.

2. Визнавати правомірність власної думки колег та інших професіоналів стосовно практики соціальної роботи; необхідно висловлювати критику в коректній формі.

3. Використовувати і створювати можливості обміну знаннями, досвідом, ідеями з усіма колегами по соціальній роботі, професіоналами з інших галузей, добровольцями, сприяти взаємозбагаченню й покращенню спільної діяльності.

4. Звертати увагу відповідних організацій на будь–які порушення професійної етики і стандартів у межах і поза межами професійної діяльності, а також забезпечувати належне залучення до цієї діяльності клієнтів.

5. Захищати колег від несправедливого поводження з ними.

 

 

Соціальний працівник повинен:

1. Зберігати цінності, етичні принципи, знання й методологію професії сприяти їх уточненню й удосконаленню.

2. Дотримуватися професійних стандартів у роботі й удосконалювати їх.

3. Захищати професію від несправедливої критики й працювати над утвердженням ідеї про необхідність професійної практики.

4. Здійснювати конструктивну критику професії соціального працівника, її теорії, методи і практику.

5. Стимулювати розробку нових підходів і методик, необхідних для розв’язання як нових, так і вже існуючих проблем.

Стандарти, викладені в міжнародних документах, мають найзагальніший характер і не беруть до уваги національних особливостей. Натомість вони є тим важливим етичним підґрунтям, що орієнтує як зарубіжних, так і вітчизняних спеціалістів.

 

5. Стандарти етичної поведінки, викладені в “українських етичних стандартах соціальних працівників”

 

У 2003 р. Українська асоціація соціальних педагогів і працівників соціальної сфери ухвалила “Етичний кодекс спеціалістів із соціальної роботи України”, в якому сформульовані положення, що є принциповими орієнтирами з питань професійної діяльності фахівця, виконання службових обов’язків, організації взаємодії з клієнтами. У документі визначено шляхи розв’язання моральних проблем та прийняття адекватного професійного рішення в етичних питаннях.

“Етичний кодекс спеціалістів із соціальної роботи України” містить як етичні принципи діяльності соціального працівника (перелік базових етичних ідей і традицій, що є підґрунтям для прийняття етичного рішення в соціальній роботі), так і стандарти етичної поведінки спеціалістів у галузі соціальної роботи (основа професійної діяльності). Так, до етичних принципів віднесено: повагу до гідності кожної людини; пріоритетність інтересів кожної людини; толерантність; довіру та взаємодію у вирішенні проблем клієнта; доступність послуг; конфіденційність; дотримання норм професійної етики.

 


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. Аспекти незалежності аудиторської професії
  5. Аспекти незалежності аудиторської професії.
  6. Баланс робочого часу одного середньооблікового працівника
  7. Британські стандарти новин.
  8. Будова СВА. Стандарти практичного застосування.
  9. БЮДЖЕТ РОБОЧОГО ЧАСУ СЕРЕДНЬООБЛІКОВОГО ПРАЦІВНИКА НА 200__ р.
  10. Ведучий теленовин: стандарти професіоналізму
  11. Взаємовідношення біологічного, соціального і духовного в людині.
  12. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.




Переглядів: 970

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стандарти стосунків соціального працівника з агентствами й організаціями | Етична поведінка стосовно клієнтів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.