Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етична поведінка стосовно клієнтів

Етична поведінка стосовно колег

Етична поведінка стосовно професії

 

1. Дотримуватися Етичного кодексу, діяти відповідно до принципів і норм етичної поведінки.

2. Підвищуватиякість та ефективність соціальних послуг, розвиватипрофесіоналізм соціальної роботи, залучаючи волонтерів (добровільних помічників) до виконання доступних для них завдань.

3. Нести відповідальністьза клієнтів у межах, встановлених етичними положеннями цього кодексу.

4. Визначати і з’ясовуватихарактер та причини індивідуальних, сімейних, групових соціальних проблем, проблем територіальної громади та глобальних соціальних проблем.

5. Підвищувати статус соціальної та соціально–педагогічної роботи.

6. Стимулювати розробку та впровадженнясоціальних технологій, методів, методик, програм, що спрямовані на покращення якості життя людини, сім’ї, групи людей, громади, спільноти та суспільства.

7. Визнавати пріоритетипрофесійної відповідальності над власними інтересами.

8. Роз’яснюватипризначення, мету й завдання професійної соціальної та соціально–педагогічної роботи.

 

 

1. Визнавати різні точки зору й форми практичногодосвіду колег по соціальній роботі та інших фахівців, висловлювати критичні зауваження та пропозиції лаконічно й коректно.

2. Здійснювати конструктивний аналізпрофесійних дій колег, теоретичні та методичні засади їх професійної діяльності.

3. Створювати та систематично використовуватиможливості, умови для обміну знаннями, досвідом і поглядами з колегами по соціальній роботі, фахівцями інших галузей, волонтерами з метою вдосконалення власної практики роботи та збагачення інтелектуальних ресурсів професійної групи.

4. Підтримувати діяльністьлегалізованих професійних об’єднань та асоціацій в довільній формі індивідуальної участі та відповідно до вимог чинного законодавства.

5. Відстоювати професійну честь і гідністьсвоїх колег, не допускати упередженої критики на їх адресу та стосовно професії.

6. Звертати увагувідповідних організацій на будь–які порушення положень даного Кодексу в межах і поза межами посадових обов’язків.

 

 

1. Поважати особистість клієнта і гарантувати захист його гідності та правнезалежно від походження, статі, віку та внеску в суспільний і соціальний розвиток.

2. Намагатися зрозумітикожного клієнта, з’ясовувати всі чинники щодо існуючої проблеми, пропонувати оптимальні види професійної діяльності або соціальної послуги.

3. Безпека клієнтівє першою умовою здійснення діяльності спеціалістів із соціальної роботи.

4. Допомагативсім клієнтам рівною мірою, брати на себе відповідальність за власні дії.

5. Підтримуватиправо клієнта на взаємодію, яка ґрунтується на довірі, співчуванні та збереженні конфіденційності.

6. Клієнти мають право на зміну власних переконань і життєвих уподобаньбез будь–якого тискуз боку соціальних працівників (крім соціальних ситуацій, коли клієнти не усвідомлюють небезпеки для самих себе та близького соціального оточення).

7. Визнавати і поважати наміри, відповідальністьклієнтів щодо прийнятого рішення.

8. Якщо неможливо надати відповідну соціальну послугу, спеціалісти із соціальної роботизобов’язані повідомитипро це клієнтів таким чином, щоб залишитиза ними право на свободу дій.

 


Читайте також:

  1. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  2. Аналітико-синтетична переробка інформації
  3. Аналогія величин і рівнянь поступального і обертального руху. Кінетична енергія обертання тіла
  4. АТЛЕТИЧНА ГІМНАСТИКА
  5. Атлетична гімнастика.
  6. Брокер — торговий посередник, який забезпечує укладання угод за бажанням клієнтів та за їхній рахунок. Винагорода за послугу брокера — брокеридж.
  7. Висновок: все те що може бути відкрито у майбутньому стосовно об’єктивної реальності підпадає під поняття матерія. Тому поняття матерія носить принципово – відкритий характер.
  8. Відповідальність та етична поведінка у бізнесі.
  9. Галузях Поведінка по відношенню до колег
  10. Генетична класифікація безеквівалентної та фонової лексики
  11. Генетична класифікація гірських порід.
  12. Генетична соціологія М. Грушевського.




Переглядів: 1300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стандарти професії соціального працівника | Етична поведінка стосовно взаємодіючих організацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.