Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етична поведінка стосовно взаємодіючих організацій

 

1. Співпрацюватиз тими установами та організаціями, наміри й діяльність яких спрямовані на надання соціальних послуг, використовувати досвід їх роботи як ресурсну можливість для підвищення якості допомоги клієнтам.

2. Підтримувати та популяризувати партнерські стосункиміж організаціями, що здійснюють соціальну діяльність у громаді, у суспільстві.

3. Забезпечувати професійну звітністьперед клієнтами та громадськістю стосовно ефективності й продуктивності роботи шляхом періодичних публічних оглядів якості, результативності та ефективності послуг, що надаються.

Звичайно, стандарти професійної етики встановлюють певні межі діяльності соціального працівника, вони підказують йому, що дозволено й чого не можна робити при виконанні своїх службових обов’язків. Водночас запорукою дотримання цих норм є наявність у соціального працівника таких моральних якостей, як гуманістичні настанови, альтруїзм, особиста відповідальність, достатній рівень інтелекту, емоційна врівноваженість, чемність, тактовність, простота, порядність, доброта й відчуття справедливості, почуття власної гідності, нарешті, високий рівень особистої культури.

Таким чином, соціальні працівники повинні спиратися в своїй діяльності як на загальнолюдські моральні принципи й норми, так і на професійну деонтологію, тобто систему моральних норм, вироблених у межах професійного співтовариства. Моральні норми поведінки соціальних працівників і принципи соціальної роботи зазвичай зафіксовані у програмних документах національних асоціацій соціальних працівників, передовсім, в етичних кодексах.

Важливе місце в етиці соціальної роботи відведено цінностям, тобто морально–етичним орієнтирам діяльності соціальних працівників. Існують різні класифікації цінностей соціальної роботи, але всі вони ґрунтуються на сприйнятті людини як найвищої цінності та повазі до її різноманітних прав. У соціальній роботі інколи розробляють цінності та принципи, які стосуються роботи з певною групою клієнтів, чи певної форми соціальної роботи, чи діяльності конкретної соціальної служби.

У соціальній роботі важливо дотримуватися встановлених професійних меж, тобто уявлень про те, що є припустимим у стосунках з клієнтом. Ці межі зумовлені фаховими вміннями та компетенцією, цін­нісними настановами та етичними нормами, вмінням органічно застосовувати та поєднувати різноманітні форми й методи соціальної роботи, обов’язками со­ціального працівника й засвоєною моделлю прийняття рішень.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адаптивні організаційні структури управління.
  4. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  5. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  6. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ
  7. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  8. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  9. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  10. Аналіз організаційних структур управління.
  11. Аналіз та оцінка організаційних структур управління
  12. Аналітико-синтетична переробка інформації




Переглядів: 812

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етична поведінка стосовно клієнтів | Елементи педагогічної майстерності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.