Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Таким чином, ставлячи мету виховати з хлопчика вільного самостійного громадянина, Руссо одночасно відмовляв жінці в самостійності.

 

Погляди Руссо на призначення жінки в суспільстві і її виховання вельми консервативні.Повстаючи проти розбещених вдач, які панували в його час серед вищого дворянства і духівництва Франції, Руссо зводив в ідеал скромну, доброзвичайну жінку, що належить до третього стану, але він неправомірно протиставляв виховання хлопця і дівчини.

Значення педагогічної теорії Руссо

 

- Не дивлячись на ряд суперечностей і помилкових положень, які властиві педагогічним ідеям Руссо, останні мали історично прогресивне значення і зробили великий вплив на подальший розвиток педагогічної думки.

 

- Руссо піддав нищівній критиці відживаючу феодальну систему виховання, що пригнічує особу дитини: станові обмеження в області освіти, словесне навчання, догматизм і зубріння, паличну дисципліну, тілесні покарання.

 

- Виражаючи погляди передових людей свого часу, він виступив з пристрасним закликом звільнити людину від феодального гніту, захистити права дитинства. Руссо закликав з любов'ю відноситися до дитини, уважно вивчати його вікові і індивідуальні особливості, зважати на його потреби.

 

- Він особливо підкреслював необхідність виховувати органи чуття дітей, розвивати їх спостережливість, стимулювати

 

- розвиток у дітей самостійного мислення, творчих сил.

 

- Дуже важливими були вимоги Руссо додати освіті реальний характер, пов'язати його з життям, розвивати в процесі навчання активність і самодіяльність дітей, готувати їх до праці як суспільного обов'язку кожного громадянина.

 


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Адвокат як представник по потерпілого, цивільного позивача і цивільного відповідача.
  4. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  5. Акції вільного чи обмеженого обігу
  6. Альфред Маршалл Розмірковуючи таким чином, Маршалл розробив
  7. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  8. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  9. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.
  10. Банківське кредитування здійснюється за такими принципами: строковість, повернення, цільовий характер, забезпеченість та платність кредиту.
  11. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  12. В гостях у Кришталевого хлопчика




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виховання в різні вікові періоди розвитку дітей | Народна освіта у країнах Західної Європи XVII-XVIII ст. Моніторіальна система Белл-Ланкастера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.