Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етика соціальної роботи з людьми із залежністю від психоактивних речовин

 

Для розробки реабiлiтацiйних програм для людей iз залежнiстю важливими е принципи ефективного лiкування, запропонованi NIDА – Iнститутом iз вивчення наркоманiї при Нацiональному iнститутi здоров’я США:

1. Не iснуе єдиного виду лiкування, який би пiдходив усiм хворим.

2. Потреба в лiкуваннi повинна бути по можливостi задоволена якомога швидше.

3. Ефективне лiкування спрямоване на рiзнi симптоми і проблеми iндивiда, а не тiльки на зловживання наркотиками.

4. Індивiдуальний лiкувальний план (план одужання) повинен постiйно перебувати в центрi уваги і модифiкуватися залежно вiд потреб клієнта.

5. Для ефекту терапiї дуже важливо, щоб участь у терапевтичнiй програмi мала адекватну тривалiсть.

б. Психологiчне консультування (iндивiдуальне та/або групове) є нарiжним компонентом ефективної терапiї при наркоманiї.

7. Застосування медикаментiв є важливим елементом лiкування для багатьох клiєнтiв, особливо в комбiнуваннi з психологiчним консультуванням та поведiнковою терапiею.

8. Люди з наркотичною залежнiстю або споживачi наркотикiв iз супутнiми психiчними розладами повиннi отримувати як наркологiчну, так i психiатричну допомогу в iнтегрованому виглядi.

9. Медична детоксикацiя є лише першою стадiєю лiкування наркотичної залежностi й сама по собi дуже мало впливає на довготривалi результати терапiї.

10. Лiкування не обов’язково має бути добровiльним, щоб бути ефективним.

11. Можливостi вживання наркотикiв повиннi постiйно контролюватися об’єктивними методами в ходi терапiї.

12. Лiкувальнi програми мають бути забезпеченi дiагностикою на ВIЛ, гепатити В та С, туберкульоз, інші iнфекцiйнi захворювання.

13. Одужання вiд наркоманiї звичайно є довготривалим процесом, який вимагає багаторазових епiзодiв проведення лiкування.

У складаниi соцiально–психологiчних реабiлiтацiйних програм використовують рiзноплановi теоретичнi пiдходи й моделi – психодинамiчнi, когнiтивно–бiхевiористськi, гуманiстично–екзистенцiйнi тощо, кожна з яких пропонує власні технiки втручання. Важливою є концепцiя психосоцiальної пiдтримки (ведення випадку) та створення терапевтичного середовища, застосування елементiв сiмейноi терапiї.

Отже, робота з людьми, якi мають залежнiсть вiд психоактивних речовин, має враховувати численнi соцiальнi, психологiчнi та бiологiчнi чинники, пошук методiв і форм, прийнятних для конкретного клiєнта, з огляду на той етап змiни поведiнки, на якому вiн перебуває.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Запасні речовини
  9. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  10. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  11. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  12. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.




Переглядів: 1403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи і методика роботи | Етика соціальної роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.