Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Найважливіші правила ділового спілкування

 

Щоденний етикет соціального працівника – це, перш за все, культура спілкування, що ґрунтується на чотирьох основних правилах, прийнятих у середовищі вихованих людей в усіх країнах: ввічливість, тактовність, природність і гідність, які, в свою чергу, конкретизуються в ряді етичних вимог до манер і форм спілкування ділових людей в різноманітних етичних ситуаціях.

Найважливіші правила ділового спілкування:

– намагайтеся не привертати до себе уваги, гарні манери – це скромні манери;

– щоразу, зустрічаючи нову людину в товаристві, намагайтеся приділити їй вашу особисту увагу впродовж хоча б чотирьох хвилин;

– будьте привітними, ввічливими, діловими;

– для підтримання бесіди, старайтеся задавати питання;

– проявляйте зацікавленість, коли ви слухаєте співбесідника;

– не використовуйте багато іноземних слів і фраз. Це можна робити лише тоді, коли ви завжди вживаєте їх доречно, якщо ваша вимова бездоганна і якщо ваш співбесідник теж знає ці слова і вирази;

– не варто говорити “Ну?” або “Що?” замість “Що Ви сказали?” або “Вибачте, я не почув?”;

– неетично голосно сміятися і виявляти панібратство, а також намагатися сховати збентеженість і незручність розв`язністю. Розв`язність і невимушеність не одне й те ж;

– навіть з тими, хто для вас особисто не є симпатичним, необхідно вести себе коректно, витримано і ввічливо;

– не виправляйте помилки чи акцент співбесідника;

– будьте обережні з компліментами. По можливості робіть їх без свідків. Якщо ви їх говорите в присутності третьої особи, то виявляється, що ця третя особа не варта компліментів;

В діловій обстановці не варто вживати такі панібратські звертання як “приятель”, “дружище”, “дорогая” “крошка” тощо.

Важливим елементом ввічливості в ділових стосунках є представлення, знайомство. За його допомогою можна встановити необхідні і корисні зв`язки. Етикетом передбачені певні норми, яких не варто ігнорувати. Ці норми вказують на те, коли і як необхідно представлять і бути представленим.

Пам`ятайте наступне.(Школа eтикета С. 345)

Перш за все, передбачено представлення молодшого за віком старшому, холостого – одруженому, нижчого за ієрархією – вищому, чоловіки – жінкам, більш молоді жінки – старшим і т.д.

Спочатку вимовляється прізвище того, кому виявляється честь , а потім імя людини, яку представляють. “Чи можу я вам представити…”, або “Дозвольте представити вам…”. Або ще простіше “Степан Васильович – Уляна Степанівна”. Не варто переповідати їхніх біографій, за винятком тих випадків, коли це необхідно и цього вимагає логіка ситуації.

Якщо ви представляєте одне одному відразу декількох людей, забудьте про їхнє службове становище або якої вони статі. Спочатку представте того, хто прийшов останнім, потім решту в тому порядку, в якому вони сидять чи стоять.

 


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Анімізм – уявлення про існування духовних істот та віра в можливість спілкування з ними.
  5. Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
  6. Безпосереднє спілкування з журналістами
  7. ВЕРБАЛЬНІ, НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ
  8. Види графіків та правила їх побудови.
  9. ВИДИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. ВИМОГИ ДО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ.
  10. Види і форми спілкування. Етапи спілкування.
  11. Види спілкування.
  12. Види спілкування.




Переглядів: 1908

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості ділового етикету | Правила спілкування в ділових зустрічах і переговорах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.