МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Найважливіші правила ділового спілкування
Щоденний етикет соціального працівника – це, перш за все, культура спілкування, що ґрунтується на чотирьох основних правилах, прийнятих у середовищі вихованих людей в усіх країнах: ввічливість, тактовність, природність і гідність, які, в свою чергу, конкретизуються в ряді етичних вимог до манер і форм спілкування ділових людей в різноманітних етичних ситуаціях. Найважливіші правила ділового спілкування: – намагайтеся не привертати до себе уваги, гарні манери – це скромні манери; – щоразу, зустрічаючи нову людину в товаристві, намагайтеся приділити їй вашу особисту увагу впродовж хоча б чотирьох хвилин; – будьте привітними, ввічливими, діловими; – для підтримання бесіди, старайтеся задавати питання; – проявляйте зацікавленість, коли ви слухаєте співбесідника; – не використовуйте багато іноземних слів і фраз. Це можна робити лише тоді, коли ви завжди вживаєте їх доречно, якщо ваша вимова бездоганна і якщо ваш співбесідник теж знає ці слова і вирази; – не варто говорити “Ну?” або “Що?” замість “Що Ви сказали?” або “Вибачте, я не почув?”; – неетично голосно сміятися і виявляти панібратство, а також намагатися сховати збентеженість і незручність розв`язністю. Розв`язність і невимушеність не одне й те ж; – навіть з тими, хто для вас особисто не є симпатичним, необхідно вести себе коректно, витримано і ввічливо; – не виправляйте помилки чи акцент співбесідника; – будьте обережні з компліментами. По можливості робіть їх без свідків. Якщо ви їх говорите в присутності третьої особи, то виявляється, що ця третя особа не варта компліментів; В діловій обстановці не варто вживати такі панібратські звертання як “приятель”, “дружище”, “дорогая” “крошка” тощо. Важливим елементом ввічливості в ділових стосунках є представлення, знайомство. За його допомогою можна встановити необхідні і корисні зв`язки. Етикетом передбачені певні норми, яких не варто ігнорувати. Ці норми вказують на те, коли і як необхідно представлять і бути представленим. Пам`ятайте наступне.(Школа eтикета С. 345) Перш за все, передбачено представлення молодшого за віком старшому, холостого – одруженому, нижчого за ієрархією – вищому, чоловіки – жінкам, більш молоді жінки – старшим і т.д. Спочатку вимовляється прізвище того, кому виявляється честь , а потім імя людини, яку представляють. “Чи можу я вам представити…”, або “Дозвольте представити вам…”. Або ще простіше “Степан Васильович – Уляна Степанівна”. Не варто переповідати їхніх біографій, за винятком тих випадків, коли це необхідно и цього вимагає логіка ситуації. Якщо ви представляєте одне одному відразу декількох людей, забудьте про їхнє службове становище або якої вони статі. Спочатку представте того, хто прийшов останнім, потім решту в тому порядку, в якому вони сидять чи стоять.
Читайте також:
|
||||||||
|