Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Найважливіші правила ділового спілкування

 

Щоденний етикет соціального працівника – це, перш за все, культура спілкування, що ґрунтується на чотирьох основних правилах, прийнятих у середовищі вихованих людей в усіх країнах: ввічливість, тактовність, природність і гідність, які, в свою чергу, конкретизуються в ряді етичних вимог до манер і форм спілкування ділових людей в різноманітних етичних ситуаціях.

Найважливіші правила ділового спілкування:

– намагайтеся не привертати до себе уваги, гарні манери – це скромні манери;

– щоразу, зустрічаючи нову людину в товаристві, намагайтеся приділити їй вашу особисту увагу впродовж хоча б чотирьох хвилин;

– будьте привітними, ввічливими, діловими;

– для підтримання бесіди, старайтеся задавати питання;

– проявляйте зацікавленість, коли ви слухаєте співбесідника;

– не використовуйте багато іноземних слів і фраз. Це можна робити лише тоді, коли ви завжди вживаєте їх доречно, якщо ваша вимова бездоганна і якщо ваш співбесідник теж знає ці слова і вирази;

– не варто говорити “Ну?” або “Що?” замість “Що Ви сказали?” або “Вибачте, я не почув?”;

– неетично голосно сміятися і виявляти панібратство, а також намагатися сховати збентеженість і незручність розв`язністю. Розв`язність і невимушеність не одне й те ж;

– навіть з тими, хто для вас особисто не є симпатичним, необхідно вести себе коректно, витримано і ввічливо;

– не виправляйте помилки чи акцент співбесідника;

– будьте обережні з компліментами. По можливості робіть їх без свідків. Якщо ви їх говорите в присутності третьої особи, то виявляється, що ця третя особа не варта компліментів;

В діловій обстановці не варто вживати такі панібратські звертання як “приятель”, “дружище”, “дорогая” “крошка” тощо.

Важливим елементом ввічливості в ділових стосунках є представлення, знайомство. За його допомогою можна встановити необхідні і корисні зв`язки. Етикетом передбачені певні норми, яких не варто ігнорувати. Ці норми вказують на те, коли і як необхідно представлять і бути представленим.

Пам`ятайте наступне.(Школа eтикета С. 345)

Перш за все, передбачено представлення молодшого за віком старшому, холостого – одруженому, нижчого за ієрархією – вищому, чоловіки – жінкам, більш молоді жінки – старшим і т.д.

Спочатку вимовляється прізвище того, кому виявляється честь , а потім імя людини, яку представляють. “Чи можу я вам представити…”, або “Дозвольте представити вам…”. Або ще простіше “Степан Васильович – Уляна Степанівна”. Не варто переповідати їхніх біографій, за винятком тих випадків, коли це необхідно и цього вимагає логіка ситуації.

Якщо ви представляєте одне одному відразу декількох людей, забудьте про їхнє службове становище або якої вони статі. Спочатку представте того, хто прийшов останнім, потім решту в тому порядку, в якому вони сидять чи стоять.

 


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Анімізм – уявлення про існування духовних істот та віра в можливість спілкування з ними.
  5. Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
  6. Безпосереднє спілкування з журналістами
  7. ВЕРБАЛЬНІ, НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ
  8. Види графіків та правила їх побудови.
  9. ВИДИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. ВИМОГИ ДО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ.
  10. Види і форми спілкування. Етапи спілкування.
  11. Види спілкування.
  12. Види спілкування.




Переглядів: 1965

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості ділового етикету | Правила спілкування в ділових зустрічах і переговорах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.