МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗМІСТ І ОБСЯГ РГРОсновним завданням РГР є досягнення розуміння студентом фізичної суті взаємодії об’єкта регулювання і автоматичного регулятора, тобто поведінки системи автоматичного регулювання в перехідному режимі. В процесі виконання РГР студент здійснює аналіз основних і допоміжних елементів системи автоматичного регулювання, визначає характер перехідних процесів у замкнутій системі автоматичного регулювання, будує графіки процесу регулювання для заданого збурення, розраховує показники якості процесу регулювання. Результати виконання РГР треба оформити у вигляді пояснювальної записки на білому папері формату А11 обсягом 10 - 15 сторінок, яка повинна містити, крім титульної сторінки і завдання, такі розділи: Зміст; Вступ; 1. Опис системи автоматичного регулювання; 1.1. Об’єкт регулювання та його характеристики; 1.2. Автоматичний регулятор і його характеристики; 1.3. Інші елементи системи автоматичного регулювання; 2. Робота системи автоматичного регулювання у перехідному режимі; 2.1. Побудова графіків процесу регулювання; 2.2. Розрахунок показників якості процесу регулювання; Висновки; Література; Додатки. У вступі студент висвітлює особливості системи автоматичного регулювання серед інших складових частин автоматизації, подає її означення та вказує на призначення. У першому розділі треба розглянути структурну схему системи автоматичного регулювання і охарактеризувати її складові елементи. У п. 1.1 треба подати опис об’єкта регулювання, розглянути його статичну і динамічну характеристики. У п. 1.2 описують заданий автоматичний регулятор, розглядають його статичну і динамічну характеристики. У п. 1.3 описують і характеризують такі елементи системи автоматичного регулювання як вимірювальний перетворювач, виконавчий механізм і регулюючий орган. Другий розділ присвячується розглядові взаємодії об’єкта регулювання і автоматичного регулятора в перехідних режимах замкнутої системи автоматичного регулювання. У п. 2.1 студент малює графіки процесу регулювання для заданого збурення на об’єкт регулювання і описує процес побудови цих графіків. У п. 2.2 виконують розрахунок показників якості отриманого процесу регулювання, зокрема амплітуд відхилення регульованої величини від її заданого значення, періоду коливань тощо. У висновках висвітлюють основні результати, отримані під час виконання РГР; оцінюють надійність роботи заданої системи автоматичного регулювання та вказують на можливість поєднання у системі автоматичного регулювання заданих об’єкта регулювання і автоматичного регулятора. Графіки повинні бути виконані акуратно на міліметровому папері й поміщені у додатках пояснювальної записки (в описовій частині мають бути посилання на ці додатки). Для забезпечення кращої наглядності графіки можуть бути виконані лініями різних кольорів. Приклад оформлення титульної сторінки РГР подано в додатку 3. Читайте також:
|
||||||||
|