МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИУ Римі існували наступні види юридичних осіб: державна, а згодом і імператорська скарбниця, муніципії, різні спілки осіб однієї професії – м’ясників, пекарів, ремісників, могильників, тощо, а також різноманітні релігійні об’єднання. Діяльність юридичної особи припинялась у разі: досягнення поставленої мети; якщо діяльність набувала незаконного характеру; у разі вибуття всіх її членів. Класичні юристи визнавали, що мінімальна кількість, необхідна для функціонування юридичної особи – 3 чоловіки. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОБ’ЄКТА РЕГУЛЮВАННЯ І АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЯТОРА НА ХАРАКТЕР ПРОЦЕСУ РЕГУЛЮВАННЯ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни “Основи автоматики та автоматизації” для студентів напрямку підготовки 6.050202 “Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”
Затверджено на засіданні кафедри “Автоматизація теплових і хімічних процесів” Протокол № 10 від 26.06.2012 р.
Львів Львівська політехніка 2012
Дослідження впливу властивостей об’єкта регулювання і автоматичного регулятора на характер процесу регулювання: Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни “Основи автоматики й автоматизації” для студентів базового напрямку 6.050202 “Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології” / Упор. І. Д. Стасюк . - Львів: Львівська політехніка , 2012. - 15 с.
Упорядник: І. Д. Стасюк , канд. техн. наук , доцент Відповідальний за випуск: Є. П. Пістун , доктор техн. наук, професор Рецензенти: Г. Б. Крих , канд. техн. наук , доцент В. К. Савицький , канд. техн. наук , доцент
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ
Однією з важливих форм вивчення студентами базового напрямку 6.050202 навчальної дисципліни “Основи автоматики та автоматизації” і отримання ними навиків з практичного застосування знань, набутих під час вивчення теоретичного матеріалу, є самостійне виконання розрахунково-графічної роботи (РГР) . Метою виконання РГР з “Основ автоматики та автоматизації” єзакріплення студентами знань теоретичного матеріалу цієї дисципліни та набуття ними умінь і навиків для вирішування завдань, пов’язаних із дослідженням впливу властивостей об’єкта регулювання і автоматичного регулятора на характер перехідного процесу в замкнутій системі автоматичного регулювання та створенням надійних систем автоматичного регулювання, зокрема навиків вибору автоматичного регулятора та його параметрів залежно від властивостей об’єкта регулювання, а також розрахунку показників якості процесу регулювання. Завдання з РГР видає студентові лектор перед початком вивчення другого розділу “Об’єкти регулювання та їх властивості” лекційного курсу навчальної дисципліни “Основи автоматики та автоматизації”. Перелік орієнтовних завдань з РГР поданий у додатку 1, а варіанти цих завдань - у додатку 2. Студент виконує РГР протягом подальшого навчання у п’ятому семестрі, оформляє результати виконаної роботи і зобов’язаний захистити виконану і оформлену РГР до початку останнього модульного контролю з дисципліни “Основи автоматики та автоматизації”. Для забезпечення нормальної роботи системи автоматичного регулювання й отримання бажаного протікання перехідних процесів у ній необхідно вміти грамотно створювати систему автоматичного регулювання на основі знань про властивості об’єкта регулювання та значення його динамічних параметрів, а також на основі знань про значення параметрів об’єкта регулювання і автоматичного регулятора вміти визначати характер та оцінювати показники якості процесу регулювання. Виконання РГР полягає у побудові графіка зміни в часі регульованої величини, викликаної збуренням на об’єкт регулювання, та графіка відповідних змін в часі регулюючої дії, а також у розрахунку деяких показників якості процесу регулювання, наприклад: першої, другої та третьої амплітуд коливань регульованої величини відносно її заданого значення, періоду коливань регульованої величини тощо.
Початковими даними для виконання РГР є задане значення регульованої величини, діапазон зміни навантаження на об’єкт, вид збурення та його значення, а також значення параметрів об’єкта регулювання (коефіцієнта самовирівнювання, часу запізнення, швидкості розгону) і значення параметрів автоматичного регулятора (зони нечутливості, границь пропорційності, швидкості регулювання, діапазону шкали регулятора по регульованій величині). Для виконання отриманого завдання необхідно: 1. На основі заданих початкових даних проаналізувати статичні та динамічні характеристики об’єкта регулювання і автоматичного регулятора; 2. Вибрати інші елементи системи автоматичного регулювання (вимірювальний перетворювач, виконавчий механізм, регулюючий орган) і подати їх характеристики. 3. На основі аналізу основних і допоміжних елементів системи автоматичного регулювання визначити характер процесу регулювання (збіжний, автоколивний, розбіжний). 4. Побудувати графіки перехідних процесів у замкнутій системі автоматичного регулювання у випадку нанесення заданого збурення на об’єкт регулювання. 5. Виконати розрахунок показників якості процесу регулювання. Результати виконаної роботи подати у формі пояснювальної записки.
Читайте також:
|
||||||||
|