Мета дидактична: описувати хід Паризької конференції; характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй; визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції;критично аналізувати рішення Паризької мирної конференції, зокрема статей Версальського договору;використовувати історичну карту для розкриття умов Версальського договору, мирних договорів із союзниками Німеччини у Першій світовій війні, наслідків Вашинґтонського договору;давати характеристику Д. Ллойд-Джорджу, Р. Пуанкаре, Ж. Клемансо; узагальнювати значення повоєнного врегулювання міжнародного становища;хронологічно співвідносити події та явища теми.
розвивальна: розвивати в студентів логічне та історичне мислення;
виховна: сприяти розвитку їх історичної свідомості, критичному осмисленню минулого.
Методи: пасивні, активні та інтерактивні.
Дидактичні засоби навчання: підручники, навчальні посібники, дидактичні матеріали.
Тип заняття: засвоєння нового навчального матеріалу.
Основні поняття та терміни: «Паризька мирна конференція», «Версальський договір», «Ліга Націй», «репарація», «контрибуція».
Рекомендована література
Основна
1. Бердичевський Я.М., Ладиченко Т.В. Всесвітня історія 1914-1939 рр. (посібник) 10 кл. - Прем’єр, 2002.