Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Повоєнне облаштування світу.

Мета дидактична: описувати хід Паризької конференції; характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй; визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції;критично аналізувати рішення Паризької мирної конференції, зокрема статей Версальського договору;використовувати історичну карту для розкриття умов Версальського договору, мирних договорів із союзниками Німеччини у Першій світовій війні, наслідків Вашинґтонського договору;давати характеристику Д. Ллойд-Джорджу, Р. Пуанкаре, Ж. Клемансо; узагальнювати значення повоєнного врегулювання міжнародного становища;хронологічно співвідносити події та явища теми.

розвивальна: розвивати в студентів логічне та історичне мислення;

виховна: сприяти розвитку їх історичної свідомості, критичному осмисленню минулого.

Методи: пасивні, активні та інтерактивні.

Дидактичні засоби навчання: підручники, навчальні посібники, дидактичні матеріали.

Тип заняття: засвоєння нового навчального матеріалу.

Основні поняття та терміни: «Паризька мирна конференція», «Версальський договір», «Ліга Націй», «репарація», «контрибуція».

Рекомендована література

Основна

1. Бердичевський Я.М., Ладиченко Т.В. Всесвітня історія 1914-1939 рр. (посібник) 10 кл. - Прем’єр, 2002.

2. Полянський П.Б. Всесвітня історія. 10 кл., підручник – Ґенеза, 2004.

3. Рожик М.Є. та ін. Всесвітня історія. 10 кл., підручник - Ґенеза, 2004.

Додаткова

1. Давлєтов О.П. та ін. Всесвітня історія (посібник), 10 кл., – Просвіта, 2002.

2. Полянський П.Б. Всесвітня історія 1901-1945 рр. 10 кл. - Ґенеза, 2002.

3. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія, 10 кл., 11 кл., підручник. – К.: А. С. К., 2006, 2007.

4. Ніколенко К.І., Муценко М.П. Тестові завдання зі всесвітньої історії – Грамота, 2008.

5. Всесвітня історія. Тести, 6-11 кл. (за ред. Л. Мисик) – Академія, 2007

Інформаційні ресурси.

Http:// osvita-mk.org.ua

Структура заняття


Читайте також:

  1. В орбіті кочового світу. Полтавщина, як частина Дешт-і-Кипчака.
  2. В українському інформаційному просторі аналітична журналістика також повинна відіграти вже зараз видатну роль: збудувати духовну будівлю українського національного світу.
  3. Виділяють класичну наукову картину світу, і некласичну (сучасну) наукову картину світу.
  4. Визначення економічного збитку від забруднення лісу, рослинності і тваринного світу.
  5. Водні ресурси світу. Світовий океан, поверхневі та підземні води - реферат українською
  6. Вплив глобалізаційних процесів на культуру сучасного світу.
  7. Геополітична структура сучасного світу.
  8. Дослідження природного (еволюційного) розвитку рослинного та тваринного світу.
  9. Економічна думка античного світу.
  10. Економічна думка стародавнього світу.
  11. Економічні вчення стародавнього світу.
  12. Економічно розвинуті країни світу.




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 4 | І. Організаційна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.