Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Телефонні переговори

Телефонні переговори – це одна з найважливіших форм спілкування, яка дозволяє вирішити багато проблем, встановити контакти, не удаючись до безпосередньої зустрічі. Тому для випускників має значення надбання навичок щодо основних принципів телефонної розмови:

- ввічливість;

- довірливий тон;

- чітке й щире звучання голосу.

Перед тим, як розпочати бесіду, обов’язково потрібно визначити ціль розмови.

Основними етапами телефонної розмови є наступні.

1. Взаємне представлення.

2. Введення співрозмовника у хід справи, інформування про ціль дзвінка.

3. Обговорення питання.

4. Завершення розмови, прощання.

Основні рекомендації для успішного ведення телефонної розмови: готовність до роботи;

позитивне, конкретне ведення розмови;

чіткість, ємність, стислість представлення себе;

письмовий сценарій розмови.

Під час ділової телефонної розмови необхідно:

o Записати ім’я того, з ким Ви будете розмовляти по телефону.

o Мати перед очима назву підприємства.

o Приготувати папір та ручку.

o Представитися роботодавцю, повідомити, питання з приводу якого Ви дзвоните та впевнитися, що Ви розмовляєте з потрібною людиною.

o Уважно слухати усе, що каже співрозмовник. Говорити стисло й чітко.

o Приготуватися до відповідей на питання про себе і свою роботу, але не допускати того, щоб інтерв’ю пройшло повністю по телефону.

o При першій можливості домовитися про особисту зустріч, якщо Ваш співрозмовник розмірковує, запропонуйте самі.

o Залиште свій телефон, завершуйте розмову, коли отримаєте відповіді на всі питання і домовитесь про щось конкретне.

o Перед тим як повісити трубку, обов’язково подякуйте своєму співрозмовнику.

Серед найбільш загальних помилок у ділових телефонних розмовах зустрічаються наступні:

- використання слів з важкою вимовою (запинаючись);

- звернення не за адресою;

- нав’язування роботодавцю негайного прийняття рішення;

- виступ у ролі прохача (потрібно пропонувати свої послуги);

- використання довгих пауз;

- неточність у висловах (не знаю, потрібно подумати);

- монологи замість вислуховування відповіді на поставлені питання.

-


Читайте також:

  1. Англо-франко-радянські переговори 1939 р.
  2. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  3. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  4. ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ В СИСТЕМІ ПР. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ
  5. Ділові переговори. Тактики ведення переговорів
  6. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
  7. Класифікація пристроїв знімання інформації в телефонній лінії.
  8. Колективні переговори по укладенню колективного договору
  9. Переговори
  10. Переговори
  11. Переговори Директорії з країнами Антанти про допомогу
  12. Переговори з польською стороною




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Новітні технології державної служби зайнятості щодо пошуку вакансій | Співбесіда з майбутнім роботодавцем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.