Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Телефонні переговори

Телефонні переговори – це одна з найважливіших форм спілкування, яка дозволяє вирішити багато проблем, встановити контакти, не удаючись до безпосередньої зустрічі. Тому для випускників має значення надбання навичок щодо основних принципів телефонної розмови:

- ввічливість;

- довірливий тон;

- чітке й щире звучання голосу.

Перед тим, як розпочати бесіду, обов’язково потрібно визначити ціль розмови.

Основними етапами телефонної розмови є наступні.

1. Взаємне представлення.

2. Введення співрозмовника у хід справи, інформування про ціль дзвінка.

3. Обговорення питання.

4. Завершення розмови, прощання.

Основні рекомендації для успішного ведення телефонної розмови: готовність до роботи;

позитивне, конкретне ведення розмови;

чіткість, ємність, стислість представлення себе;

письмовий сценарій розмови.

Під час ділової телефонної розмови необхідно:

o Записати ім’я того, з ким Ви будете розмовляти по телефону.

o Мати перед очима назву підприємства.

o Приготувати папір та ручку.

o Представитися роботодавцю, повідомити, питання з приводу якого Ви дзвоните та впевнитися, що Ви розмовляєте з потрібною людиною.

o Уважно слухати усе, що каже співрозмовник. Говорити стисло й чітко.

o Приготуватися до відповідей на питання про себе і свою роботу, але не допускати того, щоб інтерв’ю пройшло повністю по телефону.

o При першій можливості домовитися про особисту зустріч, якщо Ваш співрозмовник розмірковує, запропонуйте самі.

o Залиште свій телефон, завершуйте розмову, коли отримаєте відповіді на всі питання і домовитесь про щось конкретне.

o Перед тим як повісити трубку, обов’язково подякуйте своєму співрозмовнику.

Серед найбільш загальних помилок у ділових телефонних розмовах зустрічаються наступні:

- використання слів з важкою вимовою (запинаючись);

- звернення не за адресою;

- нав’язування роботодавцю негайного прийняття рішення;

- виступ у ролі прохача (потрібно пропонувати свої послуги);

- використання довгих пауз;

- неточність у висловах (не знаю, потрібно подумати);

- монологи замість вислуховування відповіді на поставлені питання.

-


Читайте також:

  1. Англо-франко-радянські переговори 1939 р.
  2. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  3. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  4. ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ В СИСТЕМІ ПР. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ
  5. Ділові переговори. Тактики ведення переговорів
  6. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
  7. Класифікація пристроїв знімання інформації в телефонній лінії.
  8. Колективні переговори по укладенню колективного договору
  9. Переговори
  10. Переговори
  11. Переговори Директорії з країнами Антанти про допомогу
  12. Переговори з польською стороною




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Новітні технології державної служби зайнятості щодо пошуку вакансій | Співбесіда з майбутнім роботодавцем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.